Olen puolisen vuotta kärsinyt sitkeästä yskästä joka on jo hieman helpottanut. Pahimmillaan öisin tuntui, että tukehtuu. Syitä yskään on ollut lievä astma, refluksi. Muita oireita ei juurikaan ole, ei minkäänlaista rasitusrintakipua, pyörrytystä, hengästymistä tms. Ainoastaan tämä kuiva hakkaava yskä, joka saattaa välillä olla poissa jopa useita tunteja, yleiskuntoni on hyvä, olen tosi aktiivinen sekä töissä että vapaa-ajalla. Pyysin itse kuitenkin sydänfilmin, missä löytyi tietokoneen ehdottamaa vasemman eteisen laajentumaa. Lääkäri sanoi, ettei millään usko sitä ja oli kirjannut potilastietoihin, että vasemman eteisen kuormitus pientä ja tutkitaan ainoastaan siksi, ettei asia vaivaisi potilasta. Sydämen ultraäänitutkimus on vasta kesällä. Itse olen todella huolestunut ja ahdistunut tästä löydöksestä. Välillä mietin, pitäisikö asiaa lähteä tutkimaan yksityisen lääkärin kautta.
Vasemman eteisen laajentuma?
Jjnmmhhjkl
2
368
Vastaukset
- Jnnmmmm
Olisi kiva, jos joku osaisi kommentoida asiaa, jos on samankaltaisia kokemuksia.....
- Eteisvärinän
Eteisvärinän lääkityksen beetasalpaajan annostus oli liian suuri, aiheutti sydänyskää, nyt lääkitys kohdallaan, ei yskää. Keuhkolaskimot vievät veren vasempaan eteiseen joka ei toimi kunnolla, verta jää keuhkolaskmoihin josta yskä johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781396
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181100- 21996
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652