Olen puolisen vuotta kärsinyt sitkeästä yskästä joka on jo hieman helpottanut. Pahimmillaan öisin tuntui, että tukehtuu. Syitä yskään on ollut lievä astma, refluksi. Muita oireita ei juurikaan ole, ei minkäänlaista rasitusrintakipua, pyörrytystä, hengästymistä tms. Ainoastaan tämä kuiva hakkaava yskä, joka saattaa välillä olla poissa jopa useita tunteja, yleiskuntoni on hyvä, olen tosi aktiivinen sekä töissä että vapaa-ajalla. Pyysin itse kuitenkin sydänfilmin, missä löytyi tietokoneen ehdottamaa vasemman eteisen laajentumaa. Lääkäri sanoi, ettei millään usko sitä ja oli kirjannut potilastietoihin, että vasemman eteisen kuormitus pientä ja tutkitaan ainoastaan siksi, ettei asia vaivaisi potilasta. Sydämen ultraäänitutkimus on vasta kesällä. Itse olen todella huolestunut ja ahdistunut tästä löydöksestä. Välillä mietin, pitäisikö asiaa lähteä tutkimaan yksityisen lääkärin kautta.
Vastaukset 2
- Jnnmmmm
Olisi kiva, jos joku osaisi kommentoida asiaa, jos on samankaltaisia kokemuksia.....
- Eteisvärinän
Eteisvärinän lääkityksen beetasalpaajan annostus oli liian suuri, aiheutti sydänyskää, nyt lääkitys kohdallaan, ei yskää. Keuhkolaskimot vievät veren vasempaan eteiseen joka ei toimi kunnolla, verta jää keuhkolaskmoihin josta yskä johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2251928
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601134- 20975
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124675- 37646
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤221640Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa197585- 50408
- 38408
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42402