Jasmin lähti taas töihin

Gille

Jasmin käy tunnollisesti töissä eikä hänellä ole vielä edes yhtään sairauslomapäivää. Työnantaja on erittäin tyytyväinen hänen työpanokseensa.

210

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummastellen

      Miksi Jasson on niin kovin laiska? Suomen kansa on tätä asiaa ihmetellyt ja kummastellut jo pitkään.

      • patakinnasmalli

        Kaunis Jasmin käy päivätöissä ja sen lisäksi tekee paljon muutakin. Mistäs sinulle löydettäisi töitä...?


      • leipomaankaan.ei.ehdi
        patakinnasmalli kirjoitti:

        Kaunis Jasmin käy päivätöissä ja sen lisäksi tekee paljon muutakin. Mistäs sinulle löydettäisi töitä...?

        Sinulla on myös kristallipallo kunnossa näköjään, kun tiedät että edellinen kommentoija on työtön!

        Mitäs kaikkea se Jasmin tekee töiden lisäksi? Kuvaa naamaansa vessan peilistä?


    • huperonhöperö

      Äiti parkako se kehuu pientä tytteliään? Onhan se hienoa, kun keski-ikäinen lotjake viimein pakotettiin töihin.

      • äidinilo

        Eihän se kukaan muu voi olla, koska kukaan ulkopuolinen ei voi tietää sairauspoissaoloista tms yhtään mitään. Äidin onnen voi vaan kuvitella, ei malta olla kohkaamatta joka päivä asiasta juorupalstalle.


      • puhutaankoheklasta
        äidinilo kirjoitti:

        Eihän se kukaan muu voi olla, koska kukaan ulkopuolinen ei voi tietää sairauspoissaoloista tms yhtään mitään. Äidin onnen voi vaan kuvitella, ei malta olla kohkaamatta joka päivä asiasta juorupalstalle.

        Täällä taidetaan puhua Heklasta?


      • naturalistinen

        Sinänsä ymmärtää tuon äidin ilon ja onnen, kun lapsi saa töitä. Helpottaahan se hänenkin tilannettaan.


      • helkaeiolejulkisuuden
        puhutaankoheklasta kirjoitti:

        Täällä taidetaan puhua Heklasta?

        henkilö. Palstan umpitollo paskahousukin vetoaa vain silloin ettei ole julkisuuden henkilö, kun palstalla tulee kipeää totuutta hiirulaisäijästä:D


      • kuviinkin.suostuu
        helkaeiolejulkisuuden kirjoitti:

        henkilö. Palstan umpitollo paskahousukin vetoaa vain silloin ettei ole julkisuuden henkilö, kun palstalla tulee kipeää totuutta hiirulaisäijästä:D

        Hekla on julkisuuden henkilö, koska on useita kertoja antanut haastattelun seiskalle ja myhylle..onpa tainnut City-lehdellekin tilittää asioistaan ja tyttärestään.

        Ja nuorena hän oli myös pyrkimässä julkkikseksi, mutta homma jäi jostain syystä kesken.

        Hänellä olisi ollut mahdollisuus pysytellä yksityishenkilönä ja olla hiljaa. Hän ei ole jostain syystä halunnut niin tehdä.


      • höpönlöpönköö
        kuviinkin.suostuu kirjoitti:

        Hekla on julkisuuden henkilö, koska on useita kertoja antanut haastattelun seiskalle ja myhylle..onpa tainnut City-lehdellekin tilittää asioistaan ja tyttärestään.

        Ja nuorena hän oli myös pyrkimässä julkkikseksi, mutta homma jäi jostain syystä kesken.

        Hänellä olisi ollut mahdollisuus pysytellä yksityishenkilönä ja olla hiljaa. Hän ei ole jostain syystä halunnut niin tehdä.

        Monen julkkiksen isät, äidit, siskot ja veljet ovat olleet lehtien perhekuvissa mukana. Esimerkiksi Nykäsen Vieno-äiti, Sillanpään Raimo-isä jne.jne. Se EI todellakaan tarkoita sitä, että ovat julkkiksia. Tyhmä.
        Perheeseen ei sovi kuin yksi julkisuuden henkilö ja joka täyttää ne kriteerit. Helkat ym.eivät ole julkisuudessa työskennelleitä henkilöitä eivätkä julkkiksiksi haluavia. Perhekuvissa heilläkin on oikeus olla, se EI anna lupaa julkiseen kivitykseen.


      • maine.senkun.kasvaa
        kuviinkin.suostuu kirjoitti:

        Hekla on julkisuuden henkilö, koska on useita kertoja antanut haastattelun seiskalle ja myhylle..onpa tainnut City-lehdellekin tilittää asioistaan ja tyttärestään.

        Ja nuorena hän oli myös pyrkimässä julkkikseksi, mutta homma jäi jostain syystä kesken.

        Hänellä olisi ollut mahdollisuus pysytellä yksityishenkilönä ja olla hiljaa. Hän ei ole jostain syystä halunnut niin tehdä.

        Rahan takia tekee mitä vaan. Pärstän kuva seiskassa ei tee julkkista vaan hoopon.


    • Onkovaiei

      Vieläkö työ ja työkaverit on superkivoja?

      • PyllyseksiJaMakkara

        Onko mitään uutta supernopeaa reseptiä?


    • EiEnääHaastiksii

      Joko nyt olis tilitetyy kaikki mahdolliset asiat seiskaan ja hymyyn? Että loppuis nekin avautumiset.

      • kunhanjostainvalitetaan

        Eihän niitä haastiksia ole kenenkään pakko lukea. Mitä niistäkin valitetaan?


      • Y87y87y87
        kunhanjostainvalitetaan kirjoitti:

        Eihän niitä haastiksia ole kenenkään pakko lukea. Mitä niistäkin valitetaan?

        Mitä sitten? Kyse ei oo kenenkään lukemisista vaan siitä että ne yksinkertaisesti loppuis. Ei ne lopu vaikka kuinka olisit niitä lukematta. Ymmärrätkö, pöljä.


      • TaistoHumala
        Y87y87y87 kirjoitti:

        Mitä sitten? Kyse ei oo kenenkään lukemisista vaan siitä että ne yksinkertaisesti loppuis. Ei ne lopu vaikka kuinka olisit niitä lukematta. Ymmärrätkö, pöljä.

        Taidat olla Jasminista riippuvainen. Älä välitä, niin on moni muukin.


      • putket
        TaistoHumala kirjoitti:

        Taidat olla Jasminista riippuvainen. Älä välitä, niin on moni muukin.

        Jassusta ei oo riippuvaiset muut ku utareet :D


    • eiseoleriippuvainen

      se on jo sairaalloisen pakkomielteinen. Umpisairas ihminen Parantumattomasti.

    • äijäonriekkunut

      taas palstalla aamusta asti. Muutaman minuutin välein kirjoittaa typeriä viestejään. Yrittää välillä olla muka fiksunakin ja kun ei mene läpi, tulee taas pyllynhaju-juttuja:D Äijä on niiiin huvittava joutilas ja niiiiin sairas.

      • sitähän.sinä.teet

        Puhut itsestäsi.


    • just.saying

      Valvoja näemmä poistelee viestejä sitä mukaa, kun kysymykset käyvät kiusallisiksi.

      Laitoin äsken viestin, jossa kysyin, että kukahan laittaa näitä viestejä, joissa kerrotaan asioita, joista vain Jasminin itsensä pitäisi olla tietoinen? Sairaslomat, palkankorotukset jne.

      Miksi täällä haukutaan jatkuvalla syötöllä oululaista miestä, joka on entinen Jasminin hoito? Ja kenellä muulla olisi syytä haukkua häntä kuin Jasminilla itsellään? Ei kai kellään muulla ole niin syviä antipatioita häntä kohtaan? Ei ole.

      Miksi jokainen, jolla on muuta sanottavaa kuin että Jasmin on kaunis, on ilman muuta tämä entinen pano?

      Just asking.

    • äläesitätaas

      mt-eläkeläinen:D
      Joko osaat katsoa viestihistoriaa:D Just asking, just saying:D

      • just.saying

        Olen edelleen 600 km Oulusta etelään. Lauantai-iltanakin haukuit minua mt-eläkeläiseksi. Kun olit ensin sanonut, että olen AD, ambulanssikuski ja sairaanhoitaja.

        AD tuli siitä, kun yhdessä viestissä sanoin olevani töissä ad to-aamuun. Luulit että olen joku AD. Tarkoitin, että työt kestää to-aamuun. En ole sanonut olevani sairaanhoitaja, Tehy-lehti minulle tulee, kuten aika monelle muulle terveydenhoidon ammattilaiselle. Sanoit myös, että käytän navigaattoria työssäni (Trilogy, Astral). No ei se ihan navigointia ole, elämää ylläpitävää kyllä.

        En esitä mitään, ihmettelen sitä, miten täällä nähdään Jasminin entinen hoito lähes joka kommentissa.

        Minuun ei sinun haukkusi haavaa tee. Mutta miksi ihmeessä näet Jasminin vanhan panon lähes joka viestissä? Miksi sinun kytköksesi on häneen? Ja mikä kana Jasminilla ja hänen exällään on vielä kynittävänä? Miksi "onnellisessa" parisuhteessa elävä märehtii jatkuvalla syötöllä jotain exäänsä?

        P.S. voit mielellään laittaa jotain kysymyksiä "navigointilaitteista", joita käytän.


    • laitetaan

      kysymyskoonti uudestaan: Kun olet (esität olevasi nainen) maailman paras äiti, vaimo, pullan leipoja ja kokki Olet kaunis, koulutettu ja menestynyt, sinulla maailman kauneimmat ja viisaimmat lapset. Sinulla on "työsuhe"-autokin. Osaat kattaa hienosti ja tunnet laatuviinit-ja shampanjat , niin miksi sinä noin koulutettu ja fiksu ihminen roikut Suomi 24 -palstalla Jassoa dissaamassa
      katkerissa viesteissäsi?

      • sivuhuomautuksena.vaan

        Kaksoispiste toimii lauseessa konjunktion tavoin: sen jälkeen ei tule isoa alkukirjainta.

        Pullanleipoja on yhdyssana.


      • just.saying

        En ole koskaan sanonut väittämiäsi asioita. Minulla ei ole työsu(d)e autoa, Suomen suurin sairaala ei sellaista tarjoa.
        Tämä on julkkispalsta, täällä kommentoidaan julkkisten elämänmenoa. Se kai on sallittua kelle vaan , vaikka olisit kuninkaallinen.
        Käyn myös juoksusivulla ja eritoten matkailusivuilla. Sisisia kiinnostaa, sinne 1.5.

        En siis ole tämä "katkeroitunut nainen, jolta Jasmin vei miehen." Mutta jos esim. Jasminin kattaus on ruma, miksi siitä pitäisi sanoa, että hieno on? Kun se on kamala.

        Ja miksi viestini harmittavat noin henk.kohtaisesti sinua? Jos niistä jonkun pitäisi ottaa nokkiinsa niin se on Jasmin itse.


      • höpönhöpönpö
        just.saying kirjoitti:

        En ole koskaan sanonut väittämiäsi asioita. Minulla ei ole työsu(d)e autoa, Suomen suurin sairaala ei sellaista tarjoa.
        Tämä on julkkispalsta, täällä kommentoidaan julkkisten elämänmenoa. Se kai on sallittua kelle vaan , vaikka olisit kuninkaallinen.
        Käyn myös juoksusivulla ja eritoten matkailusivuilla. Sisisia kiinnostaa, sinne 1.5.

        En siis ole tämä "katkeroitunut nainen, jolta Jasmin vei miehen." Mutta jos esim. Jasminin kattaus on ruma, miksi siitä pitäisi sanoa, että hieno on? Kun se on kamala.

        Ja miksi viestini harmittavat noin henk.kohtaisesti sinua? Jos niistä jonkun pitäisi ottaa nokkiinsa niin se on Jasmin itse.

        Sinun vastauksesi paljasti kaiken .En viitsi edes vaivautua perustelemaan. Surkeata esittämistä ja valehtelemista:D
        Oikeasti fiksut , lukeneet ja onnelliset ihmiset EI vaivaudu kommentoimaan jonkun pikkujulkkiksen kattauksia ym.ym.

        Sinä olet katkera, kateellinen, et fiksu etkä koulutettu.:D

        Sisisia;D Ihmiset, jotka esittää anonyymina yleisillä palstoilla matkustelevansa, eivät oikeasti matkusta mihinkään.;D Aika kuluu netissä arvostellen jotain pikkujulkkista katkerissa viesteissä:D


      • just.saying
        höpönhöpönpö kirjoitti:

        Sinun vastauksesi paljasti kaiken .En viitsi edes vaivautua perustelemaan. Surkeata esittämistä ja valehtelemista:D
        Oikeasti fiksut , lukeneet ja onnelliset ihmiset EI vaivaudu kommentoimaan jonkun pikkujulkkiksen kattauksia ym.ym.

        Sinä olet katkera, kateellinen, et fiksu etkä koulutettu.:D

        Sisisia;D Ihmiset, jotka esittää anonyymina yleisillä palstoilla matkustelevansa, eivät oikeasti matkusta mihinkään.;D Aika kuluu netissä arvostellen jotain pikkujulkkista katkerissa viesteissä:D

        Miten fiksu sinä olet, kun vaivaudut kommentoimaan jokaikisen Jasminia kommentoivan kommentointia? Miksi Jasminin asiat ovat sulle noin henk.kohtaisia?

        Ja katsohan noita matkailupalstoja, siellä kerrotaan kokemuksia ja kysytään jo paikoissa käyneiltä kokemuksia.

        Taormina, 1.5.

        Haluatko muuten vielä kysellä tarkemmin siitä, mikä titteli on AD ja minkälainen navigointilaite Trilogy? Vastaan mieluusti.


      • minäkorjaan
        just.saying kirjoitti:

        Miten fiksu sinä olet, kun vaivaudut kommentoimaan jokaikisen Jasminia kommentoivan kommentointia? Miksi Jasminin asiat ovat sulle noin henk.kohtaisia?

        Ja katsohan noita matkailupalstoja, siellä kerrotaan kokemuksia ja kysytään jo paikoissa käyneiltä kokemuksia.

        Taormina, 1.5.

        Haluatko muuten vielä kysellä tarkemmin siitä, mikä titteli on AD ja minkälainen navigointilaite Trilogy? Vastaan mieluusti.

        kielioppivirheitä ja paljastan valheita, joita vain YKSI ja SAMA mt- eläkeläinen suoltaa:D

        Milloin vastaat mitä ovat detardi, aktiiviturva ja depantti?

        1.5 Sisilia? Jatketaan:

        6.5 Miami

        18.8 Florida

        11.12 Bangok

        jne.jne :D

        Olet sinä oikeasti TOLLO:D


      • just.asking
        minäkorjaan kirjoitti:

        kielioppivirheitä ja paljastan valheita, joita vain YKSI ja SAMA mt- eläkeläinen suoltaa:D

        Milloin vastaat mitä ovat detardi, aktiiviturva ja depantti?

        1.5 Sisilia? Jatketaan:

        6.5 Miami

        18.8 Florida

        11.12 Bangok

        jne.jne :D

        Olet sinä oikeasti TOLLO:D

        En tiedä noista Amerikan ja Thaimaan kohteista. Sisilia ok.

        Näet joka ikisessä kirjoittajassa saman henkilön.

        Mikä on suhteesi Jasminiin? Miksi otat kaiken niin henk.kohtaisesti? Miksi?


      • just.saying
        just.asking kirjoitti:

        En tiedä noista Amerikan ja Thaimaan kohteista. Sisilia ok.

        Näet joka ikisessä kirjoittajassa saman henkilön.

        Mikä on suhteesi Jasminiin? Miksi otat kaiken niin henk.kohtaisesti? Miksi?

        Nyt on hyvä tilaisuus valheiden paljastajan sanoa: mitä luulit AD:n tarkoittavan? Jotain hienoa titteliä?


      • justasking
        just.saying kirjoitti:

        Nyt on hyvä tilaisuus valheiden paljastajan sanoa: mitä luulit AD:n tarkoittavan? Jotain hienoa titteliä?

        just saying=mt-eläkeläinen.
        :D Onko raivo jo huipussaan:D
        Detardi:D Rigidi retard:D


      • just.saying
        justasking kirjoitti:

        just saying=mt-eläkeläinen.
        :D Onko raivo jo huipussaan:D
        Detardi:D Rigidi retard:D

        En tiedä noista detardeista mitään.

        Kysele Astralin tai Trilogyn toiminnoista, kerron mielelläni.

        Ja mitä se AdDolikaan?

        Sinä olet heikoilla. Sorry.

        Vastasin kysymyksiisi. Sinä et. Kenelle tämä voi olla näin vakavaa? Kenelle?

        Ja Jasmin ei lue vedet silmissä tätä. Ketä muuta nämä asiat voisi koskettaa? Ketä?


      • just.saying
        just.saying kirjoitti:

        En tiedä noista detardeista mitään.

        Kysele Astralin tai Trilogyn toiminnoista, kerron mielelläni.

        Ja mitä se AdDolikaan?

        Sinä olet heikoilla. Sorry.

        Vastasin kysymyksiisi. Sinä et. Kenelle tämä voi olla näin vakavaa? Kenelle?

        Ja Jasmin ei lue vedet silmissä tätä. Ketä muuta nämä asiat voisi koskettaa? Ketä?

        AD olikaan

        No joo, tästäkin äikän ope, heh, taas antaa raippaa...


      • heikoilla
        just.saying kirjoitti:

        En tiedä noista detardeista mitään.

        Kysele Astralin tai Trilogyn toiminnoista, kerron mielelläni.

        Ja mitä se AdDolikaan?

        Sinä olet heikoilla. Sorry.

        Vastasin kysymyksiisi. Sinä et. Kenelle tämä voi olla näin vakavaa? Kenelle?

        Ja Jasmin ei lue vedet silmissä tätä. Ketä muuta nämä asiat voisi koskettaa? Ketä?

        Heikoilla? Tuo se niiiiiiin paljastaa sinut:D Mt-eläkeläinen on saanut nolauksia urakalla:D Traumatisoitunut reppana:D


      • just.saying

        Minkä luulit olevan AD?

        Ja mistä tiedät kenenkään koulutuksista mitään? Haasta minut ja kysele hengityskoneista, nehän eivät ole mitään navigaattoreita.

        Minkä luulit olevan AD?


      • kohta.lähdet

        Sairaalassa on töissä paljon muitakin, kuin sairaanhoitajia ja lääkäreitä.

        Sinulla ei ole ammattia, olet eläkeläinen. Jaksat vinkua kirjoitusvirheistä, mutta et huomaa omiasi. Jaksat vastustaa kiusaamista, ja kiusaat törkeällä tavalla itse.

        Vielä sut savustetaan täältä ulos, Outolintu Juha82..Siitä voit olla varma. Oikein kerjäät pientä atakkia.


      • jotainoutoa
        kohta.lähdet kirjoitti:

        Sairaalassa on töissä paljon muitakin, kuin sairaanhoitajia ja lääkäreitä.

        Sinulla ei ole ammattia, olet eläkeläinen. Jaksat vinkua kirjoitusvirheistä, mutta et huomaa omiasi. Jaksat vastustaa kiusaamista, ja kiusaat törkeällä tavalla itse.

        Vielä sut savustetaan täältä ulos, Outolintu Juha82..Siitä voit olla varma. Oikein kerjäät pientä atakkia.

        Oletko siis laitossiivoojana sairaalassa? :D Vai pelkäätkö, että alan kyselemään enempi ja sinä taas puhut itsesi nolosti pussiin:D

        Minä olen huomauttanut vain YHTÄ henkilöä tällä palstalla kirjoitusvirheistä. Miten se sinuun niin kovin sattuu, kun esität että ET ole tämä henkilö? :D

        Ei kirjoitusvirheistä huomauttaminen ja valheista käräyttäminen ole kiusausta. Tollo itse kehuu ensin olevansa yo ja äidinkielestäkin oikein laudatur.:D

        Never:D Sen näkee jo virheistä. Valehteleva tollo, joka pitää muita tyhminä.

        Savustetaan ulos?

        Sinua taitaa oikeasti nyppiä. Ei kannattaisi tulla valehtelemaan yleisille palstoille koulutuksiaan ym.
        Aina on joku, joka on vähän älykkäämpi ja laittaa ns.jauhot suuhun:D


      • kohta.lähdet
        jotainoutoa kirjoitti:

        Oletko siis laitossiivoojana sairaalassa? :D Vai pelkäätkö, että alan kyselemään enempi ja sinä taas puhut itsesi nolosti pussiin:D

        Minä olen huomauttanut vain YHTÄ henkilöä tällä palstalla kirjoitusvirheistä. Miten se sinuun niin kovin sattuu, kun esität että ET ole tämä henkilö? :D

        Ei kirjoitusvirheistä huomauttaminen ja valheista käräyttäminen ole kiusausta. Tollo itse kehuu ensin olevansa yo ja äidinkielestäkin oikein laudatur.:D

        Never:D Sen näkee jo virheistä. Valehteleva tollo, joka pitää muita tyhminä.

        Savustetaan ulos?

        Sinua taitaa oikeasti nyppiä. Ei kannattaisi tulla valehtelemaan yleisille palstoille koulutuksiaan ym.
        Aina on joku, joka on vähän älykkäämpi ja laittaa ns.jauhot suuhun:D

        Tiedän, että olet huomautellut kirjoitusvirheistä useampia ihmisiä, koska joskus kohteena on ollut minä ja joskus joku muu/jotkut muut. Mutta koska sinä näet kaikki kirjoittajat yhtenä ja samana, et voi asiaa tietenkään tajuta.

        Et raukka tajua edes sitä, että minä en edelleenkään ole nimimerkki " just.saying ".

        Olet sinä niin dorka tapaus. Ei sitä muuten teini-iässä eläkkeelle tietty pääsekään, ellei ole täysin dorka.

        Sinä nimittelet ja teet rumia oletuksia ihmisistä, täysin hatustasi niitä vetäen. Väität myös, että esim. minä valehtelen. Se on kiusaamista.

        Summa summarum, tulet saamaan ihan sitä samaa, mitä itse jakelet. Älä sitten ala vinkumaan ylläpidolle, kun metsä vastaa huutoosi. Idiootti.


      • just.saying
        just.saying kirjoitti:

        Nyt on hyvä tilaisuus valheiden paljastajan sanoa: mitä luulit AD:n tarkoittavan? Jotain hienoa titteliä?

        Täällä palsta elää omaa elämäänsä. Ja jokainen kommentoija on näemmä mt-eläkeläinen.

        En ole outolintu, edelleen sama pääkaupunkiseudulla asuva nainen.

        Kysele ihmeessä Trilogyn, Astralin tai Stellarin käytöstä. Kerron mielelläni.

        Mikä on se AD, joksi minua luulit? KTM, LL, VTM? AD, samaa sarjaa??


      • keroppas
        just.saying kirjoitti:

        Täällä palsta elää omaa elämäänsä. Ja jokainen kommentoija on näemmä mt-eläkeläinen.

        En ole outolintu, edelleen sama pääkaupunkiseudulla asuva nainen.

        Kysele ihmeessä Trilogyn, Astralin tai Stellarin käytöstä. Kerron mielelläni.

        Mikä on se AD, joksi minua luulit? KTM, LL, VTM? AD, samaa sarjaa??

        ensin mikä on toimenkuvasi sairaalassa?


      • just.saying
        kohta.lähdet kirjoitti:

        Tiedän, että olet huomautellut kirjoitusvirheistä useampia ihmisiä, koska joskus kohteena on ollut minä ja joskus joku muu/jotkut muut. Mutta koska sinä näet kaikki kirjoittajat yhtenä ja samana, et voi asiaa tietenkään tajuta.

        Et raukka tajua edes sitä, että minä en edelleenkään ole nimimerkki " just.saying ".

        Olet sinä niin dorka tapaus. Ei sitä muuten teini-iässä eläkkeelle tietty pääsekään, ellei ole täysin dorka.

        Sinä nimittelet ja teet rumia oletuksia ihmisistä, täysin hatustasi niitä vetäen. Väität myös, että esim. minä valehtelen. Se on kiusaamista.

        Summa summarum, tulet saamaan ihan sitä samaa, mitä itse jakelet. Älä sitten ala vinkumaan ylläpidolle, kun metsä vastaa huutoosi. Idiootti.

        oletko idiootti?


      • MattiMatinpoika
        just.saying kirjoitti:

        Minkä luulit olevan AD?

        Ja mistä tiedät kenenkään koulutuksista mitään? Haasta minut ja kysele hengityskoneista, nehän eivät ole mitään navigaattoreita.

        Minkä luulit olevan AD?

        Kerro ihmeessä stellarista trilogystä ja
        astralista. kiinnostaa kaikki uusi.


      • just.saying
        just.saying kirjoitti:

        oletko idiootti?

        Lopetan tällä just.saying nikillä kirjoittamisen, koska joku muu kirjoitti samalla.

        En ole nimitellyt ketään idiootiksi, enkä tee sitä nytkään.


      • MattiMatinpoikakin
        just.saying kirjoitti:

        Lopetan tällä just.saying nikillä kirjoittamisen, koska joku muu kirjoitti samalla.

        En ole nimitellyt ketään idiootiksi, enkä tee sitä nytkään.

        mikset vastaa kysymykseeni mitä ovat stellar trology ja astral uusi kiinnostaa


    • Korjaussinulle

      Kaksoispisteen jälkeen tulee AINA iso alkukirjain, jos kaksoispistettä seuraa kaksi tai useampi virke;D Kielioppia opiskelemaan:D Mt-eläkeläinen:D

      • Voihan...pojat

        Ehhehheee

        Enpä lähtis muita neuvomaan kieliopissa noilla tiedoilla...

        :D :D :D :D :D jne


    • niinpäniiiin

      yo-yliopisto-yliopistomiehen virheitä tässä korjaillaan. Äidinkielen laudatur:D:D

      • PyllyseksiJaKondylooma

        Hyvä. Jatka korjailua niin saat ajan kulumaan kivasti.


    • TaistoHumala

      Jasmin nauraisi vedet silmissä jos lukisi tämän ketjun. Kyllä on taas peräkammarin pojilla pipi meno päällä.

      • Koodaus

        Jassukalla silmät pyörivät vinhaa vauhtia ja näppäimistö savuaa.


    • yxHöpö

      Todetaan taas, että sellaisia ovat seuraajat, kuin on seurattava, siis höpöjä molemmat!!

      • TaistoHumala

        Älä syytä Jasminia peräkammarin poikien mt-ongelmista.


    • Papat

      Vetääkö Jassu puoleensa eläkeläisiä, ex aviomiehensä, täällä räksyttävä setämies jne.?

    • just.saying

      Jasmin vetää kaikkia puoleensa. sinäkin rakastat jasminia. Idiootti.

      • just.saying

        Jepjep, näin se menee. en kirjoittanut tätä. Olen alkup. just.saying.


    • idioottihei

      Käry kävi jo, taas:D olet sinä oikeasti kyllä niiiiiin tyhmä:D

    • just.saying

      Jasmin osoittautui varsin ahkeraksi työntekijäksi kun sai näytön paikan.

      • just.saying

        Tuokin kirjoitukseesi käyttämäsi aika olisi kannattanut käyttää työhakemuksen tekoon. Saattaisit päästä joskus töihin....


      • rigidi.persoonallisuus
        just.saying kirjoitti:

        Tuokin kirjoitukseesi käyttämäsi aika olisi kannattanut käyttää työhakemuksen tekoon. Saattaisit päästä joskus töihin....

        Älä ole Juha82Outolintu huolissasi minun töistäni, keskity vain omiin asioihisi.
        Ties vaikka saisit pääkoppasi järjestykseen, jos oikein kunnolla keskityt.

        #just saying indeed


      • Sääntöjenvastaista

        On todella outoa ettei ilmiselvästi mt-ongelmista pahoin kärsivän henkilön sairaita ja häiriintyneitä kirjoituksia poisteta, vaan annetaan ko henkilön jatkaa pelkäksi häiriköinniksi tarkoitettuja kirjoituksiaan. Miksi ihmeessä? Ko. henkilön purkaukset kun ovat täysin nettietiketin ja palstan omienkin sääntöjen vastaisia. Luulisi olevan helppoa estää tuosta ip-osoitteesta tulevat postaukset kokonaan.


      • yxHöpö
        Sääntöjenvastaista kirjoitti:

        On todella outoa ettei ilmiselvästi mt-ongelmista pahoin kärsivän henkilön sairaita ja häiriintyneitä kirjoituksia poisteta, vaan annetaan ko henkilön jatkaa pelkäksi häiriköinniksi tarkoitettuja kirjoituksiaan. Miksi ihmeessä? Ko. henkilön purkaukset kun ovat täysin nettietiketin ja palstan omienkin sääntöjen vastaisia. Luulisi olevan helppoa estää tuosta ip-osoitteesta tulevat postaukset kokonaan.

        Sellaiset on seuraajat, kuin on seurattava!!


      • sinäkinseuraat
        yxHöpö kirjoitti:

        Sellaiset on seuraajat, kuin on seurattava!!

        Lukeudut samaan joukkoon.


    • kivaduunijarakas

      Hänellä on siitä kiva työpaikka, että on aikaa ja mahdollisuus laittaa ihania viestejä rakkaalleen (instagramiin) työaikana.

      • PyllyseksiJaJalmo

        Johtoasemassa oleva, kansainvälisen celebrity modelin taustalla olevan ammatti-ihmisen on mahdollista multitääskätä eli tehdä rajusti töitä ja samalla myös huolehtia julkisesti parisuhteesta. On paljon kätevämpää laittaa viesti "välittämisestä" ja rakkauden tunnustuksesta instagramiin kuin esim lähettää kuvaviestinä suoraan "sen rakkaan" puhelimeen. Näin myös koko Suomi pysyy kartalla Suomen seuratuimman pariskunnan elämästä.


      • it-guru.mallin.lisäksi
        PyllyseksiJaJalmo kirjoitti:

        Johtoasemassa oleva, kansainvälisen celebrity modelin taustalla olevan ammatti-ihmisen on mahdollista multitääskätä eli tehdä rajusti töitä ja samalla myös huolehtia julkisesti parisuhteesta. On paljon kätevämpää laittaa viesti "välittämisestä" ja rakkauden tunnustuksesta instagramiin kuin esim lähettää kuvaviestinä suoraan "sen rakkaan" puhelimeen. Näin myös koko Suomi pysyy kartalla Suomen seuratuimman pariskunnan elämästä.

        Koko kansan oma Jassukka on niiiin taitava koodari, että kohta varmaan Microsoftille kysytään töihin. Piilaakson konttoriin, nih :D

        Kielitaitokaan ei ole este, Jassukalta luonnistuu peruskoulupohjalta ihan kaikki.


    • PyllyseksiJaTotuus

      Jasmin on Suomen kaunein duunari.

      • haaveetkaatuu

        Juu kyllä hänestä kantsii unelmoida salatuissa elämissään.


    • hyvinerikoista

      Viimeisin kuva mahtanee olla otettu työpaikan hississä.

    • myy.keittiö

      #hissiselfie #worklife #oulu #selfie 🤳🏼 #dowhatyoulove
      SIIS toi viimeinen...rakastaako hän puhelinmyyntiä vai hississä kuvailua?
      Harvalla se puhelinmyyjän duuni ihan kärkiunelmissa on.

      • OriginalFitness..Aki

        Kateus on kavala tauti. Voimia sinulle.


    • Woopwirn

      Hississä tuplatekoirvistely. Dowhatulove.

    • Minäni

      Minä. Oulu. Rakkaani (jalmo@theMoment). Paras oli #oma piirastaikina. Jassu ominut nyt fossiilikautisen murotaikinan kokonaan itselleen.

    • vanhaprinsessa

      Jassulla on pakottava tarve kuvata lärviään aina kun huomaa peilin. Montakohan tuntia vuorokaudesta tuo peilailee itseään? Kyllä olisi ärsyttävää seurattavaa, ei ihme, että Jalmo on lähtenyt lätkimään.

      • pakonomainentoiminta

        Miksi sitten seuraat niitä "lärvikuvia", kun noin ahistaa?


    • töihinsiitähuspois

      Jasso ei ole eläessään tehnyt päivääkään rehellistä työtä. Puhelinmyynti ei ole rehellistä työtä, mummojen ja pappojen (!) huijaamista.

      • menestöihin

        OHO taas huippukoulutettu työtön osaaja tietää mitä on rehellinen työ.


      • oikeisiintöihin
        menestöihin kirjoitti:

        OHO taas huippukoulutettu työtön osaaja tietää mitä on rehellinen työ.

        Milloin Jasso menet oikeisiin töihin?


      • poiseläkkeeltä
        oikeisiintöihin kirjoitti:

        Milloin Jasso menet oikeisiin töihin?

        Eikös sinunkin olis jo aika edes harkita samaa?


    • ylennystiedossa

      Eräs "myyntifirma" Kauppurienkadulla sanoo työpaikkailmoituksessaan, että "näytä kyntesi myyntineuvottelijana, niin voit edetä myyntipäälliköksi".

      • PyllyseksiJaKitkerähaju

        Seilsnegouttieittorista nopeasti seilsbossiksi.


    • voisentään

      Ihanaa työpäivää Jasminille.

      • Voesenthäs

        Mitä sitä itselleen toivottelemaan....


    • äkkiäpäälliköksi

      "Eräs" myyntitalo kirjoittaa seuraavaa:
      "EsimiesKoutsi kestää kokemuksestasi riippuen 2-4 kuukautta, jonka jälkeen
      työllistyt yrityksessämme vastuutehtävissä".

      • Duuninäätä

        Tommosessa paskatyössä kuin puhelinmyynti pääsee kyllä äkkiä vastuutehtäviin. Juurikin Vuorovastaavaksi joka on sama kuin entisaikojen pillupoliisi: kyttää toisten kahvi-, vessa- ja tupakkataukoja, työpöydän siisteyttä, pukeutumista ym.
        Tosin Jasminin työpaikka kanikoppineen vaikuttaa niin siivottomalta ja leväperäiseltä ettei pillupoliisille jää juuri tekemistä kun kaikkea katsotaan sormien läpi. Mutta onhan tunnustuksen kipeällä jasminilla kalskahtava titteli. ;D


    • näkeeettä

      olet ollut työelämässä viimeksi 1980-luvulla. Vuorovastaava VASTAA oman vuoronsa asioista. Jakaa mm. työntekijöidensä työt, usein tekee myös työvuorolistat, tekee avustavia kirjanpitotehtäviä, tilaukset, hoitaa reklamaatiot, hoitaa hallinnollisia asioita ja omalla esimerkillään vastaa työpaikan positiivisesta asenteesta ja ilmapiiristä.

      Vuorovastaava on myös linkki yrityksen omistajien ja työntekijöiden välillä. Vuorovastaava osallistuu kehityskeskusteluihin ym. omistajien kanssa. Palkkakin on parempi.

      Vuorovastaava on esimiestason tehtävä ja siitä on hyvin helppo päästä myös päällikkötason tehtäviin.
      .

      • jassuOsaa

        Jassun työpaikalla se oikeasti tarkoittaa kahvinkeittovuoroa, valojen sammuttamista ja ovien lukitsemista.


      • sopivaasekin
        jassuOsaa kirjoitti:

        Jassun työpaikalla se oikeasti tarkoittaa kahvinkeittovuoroa, valojen sammuttamista ja ovien lukitsemista.

        Mikäs sen mukavampaa, kun siitä vielä maksetaan palkkaakin.


      • Sinuneitarvitse
        jassuOsaa kirjoitti:

        Jassun työpaikalla se oikeasti tarkoittaa kahvinkeittovuoroa, valojen sammuttamista ja ovien lukitsemista.

        sammuttaa edes valoja, hoitajat sammuttaa saati lukita ovia. Ne ovat laitoksessa aina lukossa.


      • näintapahtuu

        Heti kun joku saa jossain firmassa päällikötason viran, niin nimi tulee kuvan kera firman sivuille.


    • Ndarja

      Todellakin, vuorovastaavan vaativaan työhön kuuluu aamulla saapua työpaikalle ajoissa avaamaan ovi vuoroon tuleville työntekijöille. Aamuaskareisiin kuuluu myös kahvin ja teen laitto, valojen sytyttely, ja tarkistaa ovatko kaikki vuoroon tulevat paikalla, vai onko kenties joku sairaana.
      Vuorovastaava myös joutuu pitämään vuoronsa tiimipalaverin ennen töiden alkua. Tämä vaatii osaamista! Työntekijöille pitää saada hyvä ja iloinen mieli, jotta se kuuluu äänessä myös asiakkaille joille soitellaan.
      Puhelinmyyntifirmoissa on tauot ihan kellon mukaan, joten mitään taukokyttäyksiä ei tarvita. Myös vessassa saa käydä muulloinkin kuin tauoilla, mutta tupakalla ei.
      Päivän päätteeksi vuorovastaava laittaa tiskit koneeseen, koneen päälle tai tekee sen heti aamusta. Hän katsoo paikkojen olevan järjestyksessä, vie ehkä roskat, sammuttelee valot, ja kotiin lähtiessään lukitsee oven.
      Näiden taitoa vaativien askareiden lisäksi hän tekee normaalia puhelinmyyntiään kuten muutkin työntekijät.
      Toimistoissa on toki lisäksi toimistopäällikkö, ja hänen toimenkuvansa onkin sitten laajempi, mutta se on jo toinen asia se.

    • höpöhöpölöpö

      Toimistöpäällikköjå on enää hyvin harvassa ja vain isommissa firmoissa, joilla on varaa palkata sellainen. Älä kommentoi, kun et mitään tiedä. Nolaat vaan TAAS itsesi:D

      • Ydeue6

        Toimistopäällikköjä ja konttoripäälliköjä voi olla ihan minkä kokosissa firmoissa vaan, jopa ilman alaisia. Mut Jassu on vuorollaan vuorovastaava joka hoitaa juoksutytön työt eikä oo kenenkään esimies. On yhden mt-ongelmaisen vaan niin vaikee ymmärtää.


      • kylläseonnyt
        Ydeue6 kirjoitti:

        Toimistopäällikköjä ja konttoripäälliköjä voi olla ihan minkä kokosissa firmoissa vaan, jopa ilman alaisia. Mut Jassu on vuorollaan vuorovastaava joka hoitaa juoksutytön työt eikä oo kenenkään esimies. On yhden mt-ongelmaisen vaan niin vaikee ymmärtää.

        uskottava tälläkin hetkellä laitoshoidossa olevaa, viimeksi 20 vuotta
        sitten työelämässä, vain lyhyen aikaa ollutta, mteläkeläistä.


    • Jasmininvih

      Jasminin instassahan se lokakuun 12 näkyy mitä Vuorovastaava tekee tuossa puljussa: vahtii ettei firman omaisuutta rikota eikä omia puhelimia pidetä työpöydällä. Tasokas paikka! 😄😄😄

    • huhuhuhuuu

      Ei malttanutkaan "pikkuinen" lähteä töihin tänä aamuna, ennenkuin ihaili vanhoja kuviaan, ja otti itsestään uusia kuvia! Vanhassa kuvassa ei vielä ole osannut kaventaa poskiaan, eikä suurentaa silmiään. Odottaa nyt innolla kommentteja: "Olet vain nuortunut!" Onkohan tuo kuvien palvonta joka päiväistä? Miten Jarmo, tai kukaan muu kestää tuota naista??

      • kylläseosaakattaa

        keittiöväen apuna. Rankan leivät, tapletit ym. menee sujuvasti pöytään haudOTAtettujen ruokien kera.

        Pöytäseurueeseen kuuluvat kaikki "ystävät" : TeukkaPee, AnniVee, nainen E-Suomesta ym. Linnunpöntöistä tulee vähän vinoja, mutta niiniaskartelu kyllä onnistuu.


    • Lenni

      Jasmin on firmansa ahkerin työntekijä.

      • emmetiedä

        Kuka Jasmin ja mikä firma?


    • Konstaa.peli

      Jasmin on esimerkillinen nuori nainen.

      • eiopiei

        Ei nuori, eikä missään asiassa esimerkillinen!


      • TaistoH
        eiopiei kirjoitti:

        Ei nuori, eikä missään asiassa esimerkillinen!

        Minä arvostan Jasminia enemmän kuin sinua.


    • leveähymy

      Hän vaikuttaa hyvin onnelliselta työssään. Ainakin kun katsoo viimeisintä instagram-kuvaa.

      • IhanaJasmin

        Olisi kiva olla Jassun kanssa samassa työpaikassa.


      • työpaikkatiedossa
        IhanaJasmin kirjoitti:

        Olisi kiva olla Jassun kanssa samassa työpaikassa.

        Mikä estää sinua hakeutumasta samalle alalle ja samaan työpaikkaan?


    • Voevoevoe

      Voi Jassua. Kuvien aiheet ovat nykyisin yhtä ja samaa: oma naama, kuivakakku tai Oulu. Miksi Jasmin ei nyt matkustele ja reissaa missään, kun on tulojakin? Koko ajan vaan nyhjöttää Oulussa.

      • veteläÄmmä

        Nimenomaan "nyhjöttää"! Ei kuvia lenkiltä, hiihtämästä, uimasta, salilta eikä siivoamasta. Makaa, tupakoi, juo, syö ja lötköttää!!Voi Jarmo parkaa.


      • vaimitensemenee
        veteläÄmmä kirjoitti:

        Nimenomaan "nyhjöttää"! Ei kuvia lenkiltä, hiihtämästä, uimasta, salilta eikä siivoamasta. Makaa, tupakoi, juo, syö ja lötköttää!!Voi Jarmo parkaa.

        Jassu käy päivät töissä, toisin kuin sinä jolla olisi se mahdollisuus matkusteluun. No sulla ei ole siihen varaa, kun et käy töissä. Siksi ajankulusi on hiihtämisen, uimisen, siivoamisen ja lenkkeilynkin sijaan mielenkiintoisempaa viettää päiväsi juorupalstalla.


      • Hakokotuttaa

        No jospa Jasmin ei harrasta noita mainitsemiasi asioita? Aika moni ei. Jopa aika moni omasta mielestään täydellinen ei harrasta juurikaan mitään. Ei edes itsensä sivistämistä.


      • vetelys

        Jos Jassusta on puhe, niin paremmin sopii sana "harjoittelee", kuin "harrastaa". Jassu ei nimittäin osaa kumpaakaan.


      • Jhf

        Töitäkin kun on erilaisia. Päivätöiden lisäksi on esim. vuorotyötä, etätyötä ja yötyötä, (mitkä ilmeisesti ovat mielestäsi lusmuilua.) Mutta silti moni ennättää töiden ohella harrastaa tai reissata. Niin, töistäkin saa lomaa, sepä se vasta lusmuilua onkin.


    • voi.kun.kivaa

      Ilta-Sanomissa on juttu aggressiivisista keittiöremppamyyjistä. Onko tämä juuri sitä Jasson ihanaa asiakaspalvelutyötä jota on niiiiiiin kiva tehdä ihqujen työkavereiden kanssa?

    • Pölhökustsa

      Ai kuka Jasmin?

      • Vastaus.on

        Jasmin Mäntylä on kyseessä. Seiskan ja Hymyn innokas sisällöntuottaja jo kymmeniä vuosia.


      • siinä.faktaa

        Jassun verovaroista ei kukaan pääse nauttimaan vielä vuosiin, ei edes ko. veronmaksaja itse. Pienestä palkasta menee iso osa ulosottoon vielä vuosien ajan. Tämä nelikymppinen laiskanlainen tätihän eleli surutta kaikenmaailman tukirahoilla vuosikaudet eikä olisi vieläkään työelämässä, mikäli rahahanoja ei vuosi sitten olisi laitettu kiinni.


      • Rahahanoja
        siinä.faktaa kirjoitti:

        Jassun verovaroista ei kukaan pääse nauttimaan vielä vuosiin, ei edes ko. veronmaksaja itse. Pienestä palkasta menee iso osa ulosottoon vielä vuosien ajan. Tämä nelikymppinen laiskanlainen tätihän eleli surutta kaikenmaailman tukirahoilla vuosikaudet eikä olisi vieläkään työelämässä, mikäli rahahanoja ei vuosi sitten olisi laitettu kiinni.

        ei voi laittaa kukaan tai mikään lopullisesti kiinni.

        -Kelan peruspäivä
        -työmarkkinatuki
        -toimeentulotuki

        Lue enemmän, luulet vähemmän!


      • Seonpääasia
        siinä.faktaa kirjoitti:

        Jassun verovaroista ei kukaan pääse nauttimaan vielä vuosiin, ei edes ko. veronmaksaja itse. Pienestä palkasta menee iso osa ulosottoon vielä vuosien ajan. Tämä nelikymppinen laiskanlainen tätihän eleli surutta kaikenmaailman tukirahoilla vuosikaudet eikä olisi vieläkään työelämässä, mikäli rahahanoja ei vuosi sitten olisi laitettu kiinni.

        että sinä olet elänyt omillasi, vaikka et ole työelämässä ollut viimeiseen 20 vuoteen. Yhteiskuntahan ei ole sinua koskaan elättänyt, eihän?


      • Tietämättömän
        siinä.faktaa kirjoitti:

        Jassun verovaroista ei kukaan pääse nauttimaan vielä vuosiin, ei edes ko. veronmaksaja itse. Pienestä palkasta menee iso osa ulosottoon vielä vuosien ajan. Tämä nelikymppinen laiskanlainen tätihän eleli surutta kaikenmaailman tukirahoilla vuosikaudet eikä olisi vieläkään työelämässä, mikäli rahahanoja ei vuosi sitten olisi laitettu kiinni.

        horinaa. Kymppitonnin uo-velat maksaa noilla tuloilla viimeistään kahdessa vuodessa, ehkä jo aikaisemmin, riippuen minkä summan per kuukausi lyhentää.


      • Buhahahahaaaaa
        Tietämättömän kirjoitti:

        horinaa. Kymppitonnin uo-velat maksaa noilla tuloilla viimeistään kahdessa vuodessa, ehkä jo aikaisemmin, riippuen minkä summan per kuukausi lyhentää.

        Jassu tienaa max 10.000e vuodessa, ulosotettava summa kattaa juuri ja juuri kuukausittaiset korot, pääomaa ei saa maksettuu eikä edes lyhennettyy noilla tuloilla ikinä.


    • AhkeraJasmin

      Ihan sama miten kova pakkanen ulkona paukkuu niin Jasmin lähtee töihin. Hieno asenne jota työnantaja varmasti arvostaa.

    • Vivia

      Onnekkaita ovat työkaverit kun näkevät kaunista Jasminia päivittäin.

      • Ei.edes.viehättävä

        Ne on varmasti saaneet siitä jo tarpeekseen. Ei yhtäkään yst.pvä onnittelua edes. Jassurassu.


    • heheeheh

      TOSI reipas on Jassu!!!! Heh!

    • AhkeraJasmin

      Romanttisen viikonlopun jälkeen on taas kiva lähteä töihin.

    • kerrototuus

      Jassu, meniköhän se oikeasti niin, että äippä tuli siivoamaan, pyykkäämään ja viihdyttämään prinsessaansa, ja toi ruuan lisäksi kukkakimpun?

      • tunnentyypin

        Ihan sama tuli mulle mieleen. Jassu, jos ollaan väärässä, niin oikaise, mutta kerro se totuus!


    • Kaunislikka

      Ihanaa työpäivää kauniille Jasminille.

    • kerroKerroJassu

      Jassuuu!! Kerro tarkemmin luonnollisesta asiastasi. Kun kerran se on niin tärkeää ja luonnollista, kuin syöminen ja juominen, niin kerro teettekö oikeesti sitäkin joka päivä? Onko yhtä kiihkeetä, kuin eka kuukautena? Älä nyt ole niin "tiukka pipoinen" ettet kerro.

    • suuriHuvitus

      Ei ole Jassu rassulla kertomista. Mutta onneksi hänellä on luonnostaan vilkas mielikuvitus. Hyvän suhteen saa aikaan niinkin. Siitähän olemme saaneet lukea, miten kuuma rakkaus oli Riku papan kanssa. Sekin oli Jassun mielestä "luonnollista" ja ihanaa.

    • annatullanyt

      Ei nyt unohdeta Jassu viimeistä blogia luonnollisista asioista, vaikka kuinka joku yrittää saada ne pois. Ihan oikeasti, jos on luonnollista ja ongelmatonta ja ihanaa ja viriiliä, niin miksi niistä ei sitten voi kertoa tarkemmin? Jos me muut ollaan tiukkapipoisia, niin kerro sinä nyt, niin me ihmetellään ja ollaan niin kateellisia!

    • xdjz

      Kauniita kukkasia.

    • miksiihmeessä

      Seiskassa muistellaan taas Dennisiä.
      Nyky elämää menneisyydessä.

    • Wille-Weikko

      Mukavaa työviikkoa Jasminille. Ahkeruutesi on ihailtavaa.

    • Oikeesti.niin

      Kauankohan Jassu aikoo olla tuossa 0-työpaikassa ennen kuin pääsee oikeisiin töihin? Puhelinmyyntityöhän on vain tilapäistä duunii. Veikkaan ettei ikinä.

    • Lentäälentää

      Ei jassu mihinkään mene kun ei pääse, eihän se osaa mitään. Ei pääse edes siivoojaksi kun ei läpäise hygieniapassikoetta, jopa autokoulu on sille reppanalle liian vaativa. On ikuinen puhelinmyyjä. Toivotaan ettei firma mee konkkaan eikä Jassulle satu " jotain ikävää" että lentää sieltäkin pihalle.

    • Kerro.nyt.nyt

      Jassu ei oo vieläkään avautunut seksielämästään vaikka kaikkien hyvässä parisuhteessa kuuluu tehdä niin Jassun itsensä mukaan. Se, et kertoo olevansa viriili, ei ole mitään avautumista. Eikö sillä oo mitään kerrottavaa?

    • qytcd

      Jatso myy keittiöitä puhelimella eli rankkaa duunia loppupeleissä. Itse en osta puhelinmyyjiltä mitään ei sanon heti kun löpinä alkaa että en osta mitään. Toistan että en osta mitään jos ei mene perille ja löpinä jatkuu suljen luurin.

      • JassunDuuniOn

        ykstoikkosta , huonosti palkattuu ja pitkäveteistä hommaa ja siksi siinä duunissa ei kukaan viihdykään ja tekee sitävain satunnoaisesti ja osa-aikaisesta, paitsi Jassu joka on ollu siellä kohta kokonaisen vuoden ja jonka mielestä ihmisille soittelu ja keittiöiden tyrkyttäminen on superihanaa!


      • WerttiKoponen
        JassunDuuniOn kirjoitti:

        ykstoikkosta , huonosti palkattuu ja pitkäveteistä hommaa ja siksi siinä duunissa ei kukaan viihdykään ja tekee sitävain satunnoaisesti ja osa-aikaisesta, paitsi Jassu joka on ollu siellä kohta kokonaisen vuoden ja jonka mielestä ihmisille soittelu ja keittiöiden tyrkyttäminen on superihanaa!

        Arvostan Jasminia enemmän kuin sinua.


      • Supertaitavaa
        JassunDuuniOn kirjoitti:

        ykstoikkosta , huonosti palkattuu ja pitkäveteistä hommaa ja siksi siinä duunissa ei kukaan viihdykään ja tekee sitävain satunnoaisesti ja osa-aikaisesta, paitsi Jassu joka on ollu siellä kohta kokonaisen vuoden ja jonka mielestä ihmisille soittelu ja keittiöiden tyrkyttäminen on superihanaa!

        sitävain satunnoaisesti osa-aikaista ykstoikkoista. HUOH:D


      • Apuakielioppiin

        Qytcd, milloin aiot opiskella pilkkujen käytön? Kun arvostelet muita ja dissaat, ole meille "tyhmille" esimerkki. Sinä kun olet esittänyt olevasi hyvin koulutettu mies.


      • KunhanPäättelen
        Apuakielioppiin kirjoitti:

        Qytcd, milloin aiot opiskella pilkkujen käytön? Kun arvostelet muita ja dissaat, ole meille "tyhmille" esimerkki. Sinä kun olet esittänyt olevasi hyvin koulutettu mies.

        Miksi tyhmille- sana on lainausmerkeissä? 😀

        Miksi muiden koulutus on sinulle ahdistusta ja mollausta aiheuttava asia? Onko oma koulutuksesi ollut turhaa ajan tuhlausta? Ei käyttöä työelämässä?


      • Ottaakosinua

        noin kovasti päähän, että joku voikin oikeasti olla sinua tietävämpi eikä vaan esitä olevansa:D HIH:D reppana, opiskele jotain tai älä enää edes yritä esittää koulutettua miestä:D


      • metsien.miehet
        Ottaakosinua kirjoitti:

        noin kovasti päähän, että joku voikin oikeasti olla sinua tietävämpi eikä vaan esitä olevansa:D HIH:D reppana, opiskele jotain tai älä enää edes yritä esittää koulutettua miestä:D

        Sulle nauretaan ja sinua pidetään pilkkana. Etkö näe sitä? Sua ärsytetään tahallaan.
        Olet tehnyt itsestäsi palstan ja näiden sivujen pellen.


      • metsien.miehet

        Sinun sairas mielesi luulee, että vain yksi ja ainoa on täällä sinun lisäksesi.Kaikista maailman ihmisistä.

        Sua on kyllä hienoa sohaista, kun kiihdyt aivan räjähtämispisteeseen ja suollat samaa jargonia kuukaudesta toiseen, vähäjärkinen tyhjännauraja.

        Jatka valitsemallasi tiellä. Ei se tie sulla mihinkään johda, mutta saapahan muut viihdettä kustannuksellasi.


      • Voimiajasulle

        Viimeisimmässä instakuvassa Jassu istuu peräkammarissa. Voimia pinnistykseen!


      • Sinäolet
        metsien.miehet kirjoitti:

        Sinun sairas mielesi luulee, että vain yksi ja ainoa on täällä sinun lisäksesi.Kaikista maailman ihmisistä.

        Sua on kyllä hienoa sohaista, kun kiihdyt aivan räjähtämispisteeseen ja suollat samaa jargonia kuukaudesta toiseen, vähäjärkinen tyhjännauraja.

        Jatka valitsemallasi tiellä. Ei se tie sulla mihinkään johda, mutta saapahan muut viihdettä kustannuksellasi.

        tämän palstan suurin viihteen tuottaja:D Tahaton viihteen tuottaja eli ei itse huomaa kuinka tampio ja "korni" on:D


    • Missäjasurahat

      Voi, voi, jassulla ei oo ollu aikoihin varaa ostaa ruokiksella beigeä valmissämpylää, ei edes kiinalalaisii kevätrullii. Home made ruokakin nykyään pelkkää halpaa sotkua. Mihin kummaan se sen suureksi mainostettu palkka menee?

      • silmäkarkkia

        Jasmin tienaa nettona n.2500e/kk.


      • Jumu
        silmäkarkkia kirjoitti:

        Jasmin tienaa nettona n.2500e/kk.

        Tuo on ihan kelpo palkka jos ei törsäile turhuuksiin.


      • YSL
        Jumu kirjoitti:

        Tuo on ihan kelpo palkka jos ei törsäile turhuuksiin.

        Minä tienaan 2840€/kk. Mieheni vähän enemmän.


      • päivätjuorupalstalla
        YSL kirjoitti:

        Minä tienaan 2840€/kk. Mieheni vähän enemmän.

        Kuka sulle palstakirjoittelusta maksaa?


      • päivätpalstalla

        En mä ole täällä tienestejäni kehunutkaan.


      • suuresti.-.naurattaa
        päivätpalstalla kirjoitti:

        En mä ole täällä tienestejäni kehunutkaan.

        Ei ole paljon kehumista kun tienaat 9€/pv, 180€/kk.


      • sateenpieksämä
        suuresti.-.naurattaa kirjoitti:

        Ei ole paljon kehumista kun tienaat 9€/pv, 180€/kk.

        Naurattaata on moneksikin LUULTU.
        Esim. k*senpolttamaksi pirunraadoksi jne.


      • päivätpalstalla
        suuresti.-.naurattaa kirjoitti:

        Ei ole paljon kehumista kun tienaat 9€/pv, 180€/kk.

        Olet väärässä. Olen yrittäjä jolle työt tekevät palkatut työntekijät ja itse nostan palkkani firman tuotosta.


      • Tosiasiat
        silmäkarkkia kirjoitti:

        Jasmin tienaa nettona n.2500e/kk.

        Jassu ei tuollaisia rahoja oo ikinä nähnytkään, tiedät sen oikein hyvin. Jassu nettoaa reippasti alle tonnin kuussa..,, veikkaisin et 400e jää sille itselle käteen.


    • kiitoshallitukselle

      Sipilän hallituksen ansiosta tuhannet työttömät ovat saaneet nyt töitä ja saavat lähteä töihin jokaisena työpäivänään .Monet työpaikat ovat lisäksi pysyviä.

      • siinänetyöt

        Ei sitä 9 euron kulukorvaustakaan ikuisesti saa vaan tippuu takaisin kortistoon.


      • Kaunislikka
        siinänetyöt kirjoitti:

        Ei sitä 9 euron kulukorvaustakaan ikuisesti saa vaan tippuu takaisin kortistoon.

        Sinulla on tuosta kokemusta.


    • En.kadehdi

      900 brutto.

      • Luuceri

        Miksi et opiskele kunnon ammattia, tienaisit paremmin.


      • Ccffff
        Luuceri kirjoitti:

        Miksi et opiskele kunnon ammattia, tienaisit paremmin.

        Kerro tuo Jassulle. Älä täällä huutele.


      • Oulunseko
        Ccffff kirjoitti:

        Kerro tuo Jassulle. Älä täällä huutele.

        Oulun seko ei saa edes sairauseläkettä 900 €/kk.


      • Ttyuuiii
        Oulunseko kirjoitti:

        Oulun seko ei saa edes sairauseläkettä 900 €/kk.

        Sä saat kilon jaukkii eläkettä!


    • Jumu

      Jasmin on saanut kiitosta siitä ettei koskaan myöhästy töistä.

      • nykyaikaa

        Jos työaika on liukuva tai sen saa itse suunnitella aika pitkälle (puhelinmyyntifirmoissa) niin myöhästymisen pelkoa ei ole.


    • maiijsa

      Puhelinmyyntifirmoissa voi tehdä etukäteen tai jälkikäteen ne puuttuvat minuutit tai tunnit, kunhan kuukauden lopussa tuntimäärä on täynnä. Jasminilla on 7,5 h/pvä, 5 pvää viikossa, kuten yleensäkin päivävuorolaisilla on firmoissa.
      Jos aamulla myöhästyy, niin siitä vain pidentää illasta päiväänsä.

    • rentomeininki

      Työpaikka näyttää olevan siitä kiva, että siellä voi kuvailla itseään ja päivittää sitten
      samalla instagramiaan.

      • Patalappu

        Onko teillä toimintapiirissä rento meininki?


      • Bipokiristää
        Patalappu kirjoitti:

        Onko teillä toimintapiirissä rento meininki?

        Ootko nää syönnä tännään liikaa jaukkia?


      • eisellaistaolekaan

        Kerropas mikä on sellainen työ missä ei jossain välissä päivää niin voisi tehdä, ehkä kannattas katella muidenkin tilejä eikä vain stalkata Jassua.


    • maiijsa

      Olisko ollut "tyttöjen" meikkaustuokio röökipaussilla.

      • Naurattaahuomennakin

        Tytöt ja tantta maalaa naamojaan puolipäivää ja toisen puolen pulisee eristyskopissa puhelimeen! On niin # mystyle# office life notta!


      • Eihuippumyyjä
        Naurattaahuomennakin kirjoitti:

        Tytöt ja tantta maalaa naamojaan puolipäivää ja toisen puolen pulisee eristyskopissa puhelimeen! On niin # mystyle# office life notta!

        Jassu nyt ei ainakaan muuta tee ku puleeraa ja kuvaa pärstäänsä. Ei ihme ettei niitä H&M lahjakorttejakaan oo tippunut kuin yksi ainoa, hahahaa!


      • O.F.Aki
        Eihuippumyyjä kirjoitti:

        Jassu nyt ei ainakaan muuta tee ku puleeraa ja kuvaa pärstäänsä. Ei ihme ettei niitä H&M lahjakorttejakaan oo tippunut kuin yksi ainoa, hahahaa!

        Taidat olla kateellinen kun Jasmin tekee työnsä hyvin ja tienaa n.2500e nettona kuukaudessa.


      • valheella.lyhyet.jäljet
        O.F.Aki kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen kun Jasmin tekee työnsä hyvin ja tienaa n.2500e nettona kuukaudessa.

        Seuraavan kerran kun verotiedot taas julkaistaan, paljastuu väittämäsi valheeksi.

        Taidankin vinkata numerolehteen, että tekevät 'esimieheksi' ylenneen oululaisen wannabe-kondiittorin & mestarikokin vuosiansioista jutun sitten aikanaan. Olis ihan parhauttah :D


      • Mielikuvituselämää
        O.F.Aki kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen kun Jasmin tekee työnsä hyvin ja tienaa n.2500e nettona kuukaudessa.

        Mitäpä sitä tyhjästä kukaan olisi kateellinen. Jassun palkka ei oikeessa elämässä ole edes bruttona lähellekään 2500e.


      • skitsofrenia
        O.F.Aki kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen kun Jasmin tekee työnsä hyvin ja tienaa n.2500e nettona kuukaudessa.

        Aikamoinen satusetä oot.

        Todellisuus ja kuvitelmat menevät sulla ihan sekaisin.


      • Ftfdddsssrr
        O.F.Aki kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen kun Jasmin tekee työnsä hyvin ja tienaa n.2500e nettona kuukaudessa.

        Taidat elää omassa mielikuvitusmaailmassasi. Sic.


    • kaikkiovatkateellisia

      Jasmin on varmasti onnellinen tästä työhönkäyntiinsä liittyvästä kiinnostuksesta ja analysoinnista.
      Tai ehkä hän kuitenkin toivoo mieluummin työrauhaa.
      O.F.Aki ei kykene tähän, joten saamme nauttia tästä jatkossakin.

      • Oijulkisuus

        Tottakai hän on onnellinen asiasta, Jassuhan rakastaa julkisuuttaa niin paljon että jopa kiittää esim. Seiskaakin joka kerta kun nostavat Jassun töpeksinnät yleisen naurun kohteeksi. Kiitos seiska!


    • omraJ

      Vielä kaksi päivää ja sitten ansaitulle vapaalle.

      • OfficeLife

        Ei kai? Kyllä hassujassu menee töihin viikonloppunakin.


      • Duunari.Jasmin
        OfficeLife kirjoitti:

        Ei kai? Kyllä hassujassu menee töihin viikonloppunakin.

        Ei tänä viikonloppuna.


    • Jukujukujuku

      Jasmin teki hyvän tilin tälläkin viikolla. Kelpaa nauttia vapaasta viikonlopusta.

    • vihdoinkin

      Jasmin kertoo aloittaneensa terveemmän elämän yhdessä työkavereidensa kanssa.
      Tarjolla näyttää olevan raikasta salaattia.
      Tarina ei kerro sitä, että jos joku on harrastanut tupakointia ja väkevien juomista, niin onko ne jätetty samoin tein pois?
      Joka tapauksessa, jostain aina kannattaa aloittaa.

      • Samin.Salatut..Elämät

        Niinpä, Peltolassa on syötävä mitä eteen kannetaan ja aromasätkät voi nikotiinin nälkäänsä käydä tupakkapaikalla vetäisemässä, mutta kaikki alkomahoolituotteet ovat pannassa. Noissakin on jo yhteiskunnalla liikaa maksettavaa. Tyhjän saa pyytämättäkin.


      • koeta.pärjäillä
        Samin.Salatut..Elämät kirjoitti:

        Niinpä, Peltolassa on syötävä mitä eteen kannetaan ja aromasätkät voi nikotiinin nälkäänsä käydä tupakkapaikalla vetäisemässä, mutta kaikki alkomahoolituotteet ovat pannassa. Noissakin on jo yhteiskunnalla liikaa maksettavaa. Tyhjän saa pyytämättäkin.

        Ai, eiks siellä ole kahvioo mistä
        saisit jotain herkkua, saminsalatut?

        Tai pyydä jotakuta tuomaan vaik pizza, kun käy luonasi.

        Tsemppiä!!


    • Vkonloppu

      Salaatti on aina hyvä ja herkullinen valinta. Ihoa heleyttävä rööki, ja virkistävä lasillinen viiniä sopii jokaiselle. Viikonloppuna voin ottaa useammankin lasillisen rentoutuakseen. Ei kannata olla turhan tiukkapipo itseään kohtaan.

      • Anonyymi

        Totta. Ottaisivat esimerkkiä laitospöllöstä, jota ei lääkkeiden aiheuttama turvotus haittaa eikä sekään, että ei pääse ulos suljettujen ovien takaa halpiskaljan hakuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ottaisivat esimerkkiä laitospöllöstä, jota ei lääkkeiden aiheuttama turvotus haittaa eikä sekään, että ei pääse ulos suljettujen ovien takaa halpiskaljan hakuun.

        Vai tuollaiseksiko Jasmin Mäntylän elämä on mennyt, huh, huh! Sormien ja nilkkojen turvotus johtuu siis lääkityksestä. Avokkiko sille nyt sitten halpiskaljat hakee?


      • Anonyymi

        Ei vituta Jassun onni, huh huh! Oletan että tarkoitat sillä onnella väsähtänyttä, kuuttakymppii käyvää harmaata ukkelia ja sen ankeeta asuntoa. Täällä kommentoidaan vain viihdetähtien elämää, muu ei ole sallittua, joten tottahan kuvailemasi elämä koskee tämän ketjun tähteä eli Jasmin Mäntylää. Muutenhan viestisi olisi poistettu sääntöjen vastaisena.


    • Anonyymi

      Jasmin tekee toisinaan perjantainakin ylitöitä.

    • Anonyymi

      Viikonloppuna nautin ihania viherpirtelöitä, hyvää ja terveellistä kasvisruokaa sekä nyt jo uusia perunoita. Kaiken kruunaa näyttävä kattaus ja hyvä musiikki. Näin varmaan Jassukin tekisi sillä onhan hänellä kokkaustaidot hyppysessä.

    • Anonyymi

      Jasmin otti evääksi salaattia. Ilmankos on niin timmissä kunnossa.

    • Anonyymi

      Jasminilla onkin edessään tappava 5 päivän viikko ilman vapaapäiviä. Nyt on kyllä kroppa ja henkinen kantti koetuksella, jotta viikko menisi putkeen. Paras latautua aina illalla ja joogata vaikka jotta selviää seuraavasta päivästä. Ei ole työ helppoa hommaa! Onneksi voi loikoilla sohvalla illallalla.

    • Anonyymi

      Sofian kannattaisi ottaa mallia Jasminista.

    • Anonyymi

      Jasmin leipoi omenapiirakan Jampsulille kera mietelauseiden.

    Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe