Tietääkö joku seuraavaa?

Niina54v

Minulla on naapurina vanhoillinen.
Hän usein pyytää tekemään parannusta, mutta ei kerro mihin.
Eikä kerro enempää.

Voiko joku kertoa, että mitä on palaamisen armo ja parannus Rauhanyhdistyksessä?
En voi kertoa nimeäni, joten panen nimimerkin.

16

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatun_linjoilla

      Hän kehottaa sinua tekemään parannuksen ja kokemaan palaamisen armon vanhoillislestadiolaiseksi.

      Miksi näin?

      Koska hän uskoo vl-herätysliikkeen HARHAOPETUKSEN, että VAIN vanhoillislestadiolaiset ovat ainoita oikeita ja Jumalalle kelpaavia uskovaisia.

      Minä kehotan sinua USKOMAAN JEESUKSEEN sinun omana henkilökohtaisena pelastajana, vapahtajana ja syntiesi sovittajana.
      Tällaiselle henkilölle Raamattu lupaa iankaikkisen taivasosuuden.

    • EetuViljami

      SRK seurakunta on nostettu epäjumalaksi ja siihen ja sen muuttuviin ja osin raamatunvastaisiin oppeihin pitäisi tehdä parannus niin olisi SRK-valtakunnan täysivaltainen jäsen ja voisi valtoimenaan alkaa pilkaamaan kaikkia muita.

      • Melperi.kuittaa

        EetuViljami kirjoittaa täyttä asiaa.

        ""ja voisi valtoimenaan alkaa pilkaamaan kaikkia muita.""

        Juuri noin se menee!


      • jempti.juttu
        Melperi.kuittaa kirjoitti:

        EetuViljami kirjoittaa täyttä asiaa.

        ""ja voisi valtoimenaan alkaa pilkaamaan kaikkia muita.""

        Juuri noin se menee!

        Ei mene, vaan "ja voisi valtoimenaan alkaa pilkata kaikkia muita."


    • HeinolanVeli

      Vl-puhujat yrittävät kerätä porukkaa SRK_valtakuntaan. Ei Jeesukselle Kristukselle joka on Hänen seuraajiensä Herra, Kuningas ja kaiken päämies.

    • Srk.vl.muumiot

      Sanasta vanhoillinen tulee mieleen taantumuksellinen.

    • 77777777777777

      Huokaus. Parannusta tehdään omista synneitä. Naapuri lienee hakee sinua liikkeen jäseneksi.
      Miten näet naapurisi synnit, kun silmässäsi on hirsi?! Sopii vl-väkeen.
      Jokaisen tulee tehdä parannusta joka päivä. Naapurikaan ei pelastu vl-jäsenyydellä. Jeesus antaa syntejä katuvalle anteeksi. Se pätee aina. On sama, julistaako joku sen, vai uskotko lupaukseen anteeksi antamisesta Jeesuksen nimessä ja veressä suoraan.
      Lukekaa hyvät ihmiset itse Raamattua. Niin tulette tuntemaan totuuden ja se tekee teidät vapaiksi.

      • VainRaamatusta

        Saarn 4:
        10 Jos he kaatuvat, toinen
        auttaa toista nousemaan,
        mutta voi yksinäistä, joka kaatuu -
        häntä auttamassa ei ole ketään


      • Melperi_Raamatusta

        ""29. Niin hän pyysi valoa, juoksi sisälle ja lankesi vavisten Paavalin ja Silaan eteen.
        30. Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
        31. Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". ""

        Ei käsketä menemään jonkun lahkolaisen (vl) luokse, joka tarvitaan pakollisena "pelastuksen tuojana".

        Noin kehottavat vanhoillislestadiolaiset. Sen sijaan Paavali ja Silas tuovat esille kautta koko Raamatun kulkevan pelastustavan:

        USKO JEESUKSEEN tuottaa sielun pelastuksen.


      • "Naapuri lienee hakee sinua liikkeen jäseneksi."

        Mitäs tuo on suomeksi?


    • EdelleenRaamatusta

      Edelleen Raamatusta, jossa varoitetaan luottamasta toiseen ihmiseen:

      Ps. 146:3
      "Älkää luottako ruhtinaihin älkääkä ihmislapseen, sillä ei hän voi auttaa."


      Mutta sen sijaan Jumalaan voit luottaa, vaikka olisit yksin:

      Job 22:29
      "Jos tie painuu alaspäin, niin sinä sanot: 'Ylös!' ja hän auttaa nöyrtyväistä."

      Ps. 50:15
      "Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Niina54

      Taitaa olla viisaampi odottaa ja katsella, onko todella Jeesus siellä.
      Minua on varoitettukin.

    • jaajokivinen

      Jeesus Kristus on rukouksesi päässä! Siis todella lähellä!

    • ParannustaKaipaava

      "Hän usein pyytää tekemään parannusta, mutta ei kerro mihin."

      Oletetaan, että pyyntö on naapurisi kämpille. Voit kohteliaasti kieltäytyä sanomalla, ettet ole terveydenhuollon ammattihenkilöstöstä annetun asetuksen mukainen. Todennäköisesti saat vastaukseksi jotain lingvististä höpinää parannuksen teon tai teettämisen merkityksestä.

    • Kysymikäaskarruttaa

      Kysy ihmeessä häneltä, mitä se on.

    • Aloittajalle: Ota naapurisi puheet huumorilla. Niin minä tekisin.

      Jeshua Messias on ainoa, joka voi antaa syntimme anteeksi. Siihen ei välimiehiä, kuten Rauhanyhdistystä tai toisia uskovia tarvita.

      Jos et ole rikkonut naapuriasi kohtaan mitenkään, niin jätä hänen huomautuksensa omaan arvoonsa. Jos olet häntä kohtaan rikkonut, niin pyydä häneltä anteeksi. Anteeksi on pyydettävä siltä, jota on rikkonut eikä uskonveljeltä. Toisin kuin tällä foorumilla useimmat uskovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe