Onko kokemuksia onko noiden laitteiden toiminnassa eroja?
Kyseessä siis ensimmäisen sukupolven Zeus ja sitten uusin Vulcan 7r.
Zeuksessa fyysiset näppäimet, huonompi resoluutio ja aavistuksen pienempi näyttö. Mutta tutkan saa kytkettyä myös. Toisaalta myös tutka taitaa taipua nykyisissä Vulcan 7" näytöissä.
B&G Zeus 7 Touch ja Vulcan 7
4
498
Vastaukset
- Antilla_36
Mulla vanhempi Zeus 7 ja siinä ainakin on sekä kosketus- että näppäintoiminnot. Esim zoomaus on helpompaa 'mötikästä'. Hyvä peli on ollut.
- BGVkäyttäjä
Hyvällä kesäkelillä Vulcan on toimiva peli. Sateella, tai hanskat kädessä kosketusnäytön käyttö on vähintäänkin "haparoivaa".
Ääni Zeusille näppäimien vuoksi. Valitset mitä valitset mutta pelkkä kosketusnäyttö on pahasta. Minulla ei ole B&G:stä kokemus mutta kylläkin Raymarine:stä. Pitää olla hybridi jos purjehdit vähäkin pahimmissa keleissä. Kosketustoiminto ei toimi märässä kelissä!
- Ääninäppäimille
Siihen Vulcaniinkin saa näppäimistön kun lyö 430 euroa tiskiin.
https://www.heater.fi/fi/simrad-op50-lisakayttopaneli-n2k-vaylaan-simrad-monitoiminaytoille.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677200Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425003- 893038
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432169- 192030
- 341933
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171707Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121603- 271517
- 181371