Onko kokemuksia onko noiden laitteiden toiminnassa eroja?
Kyseessä siis ensimmäisen sukupolven Zeus ja sitten uusin Vulcan 7r.
Zeuksessa fyysiset näppäimet, huonompi resoluutio ja aavistuksen pienempi näyttö. Mutta tutkan saa kytkettyä myös. Toisaalta myös tutka taitaa taipua nykyisissä Vulcan 7" näytöissä.
B&G Zeus 7 Touch ja Vulcan 7
4
677
Vastaukset 4
- Antilla_36
Mulla vanhempi Zeus 7 ja siinä ainakin on sekä kosketus- että näppäintoiminnot. Esim zoomaus on helpompaa 'mötikästä'. Hyvä peli on ollut.
- BGVkäyttäjä
Hyvällä kesäkelillä Vulcan on toimiva peli. Sateella, tai hanskat kädessä kosketusnäytön käyttö on vähintäänkin "haparoivaa".
Ääni Zeusille näppäimien vuoksi. Valitset mitä valitset mutta pelkkä kosketusnäyttö on pahasta. Minulla ei ole B&G:stä kokemus mutta kylläkin Raymarine:stä. Pitää olla hybridi jos purjehdit vähäkin pahimmissa keleissä. Kosketustoiminto ei toimi märässä kelissä!
- Ääninäppäimille
Siihen Vulcaniinkin saa näppäimistön kun lyö 430 euroa tiskiin.
https://www.heater.fi/fi/simrad-op50-lisakayttopaneli-n2k-vaylaan-simrad-monitoiminaytoille.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652160
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4111582Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801135Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279774- 278675
- 33651
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 191593
- 95568
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557