Onko kokemuksia onko noiden laitteiden toiminnassa eroja?
Kyseessä siis ensimmäisen sukupolven Zeus ja sitten uusin Vulcan 7r.
Zeuksessa fyysiset näppäimet, huonompi resoluutio ja aavistuksen pienempi näyttö. Mutta tutkan saa kytkettyä myös. Toisaalta myös tutka taitaa taipua nykyisissä Vulcan 7" näytöissä.
B&G Zeus 7 Touch ja Vulcan 7
4
589
Vastaukset
- Antilla_36
Mulla vanhempi Zeus 7 ja siinä ainakin on sekä kosketus- että näppäintoiminnot. Esim zoomaus on helpompaa 'mötikästä'. Hyvä peli on ollut.
- BGVkäyttäjä
Hyvällä kesäkelillä Vulcan on toimiva peli. Sateella, tai hanskat kädessä kosketusnäytön käyttö on vähintäänkin "haparoivaa".
Ääni Zeusille näppäimien vuoksi. Valitset mitä valitset mutta pelkkä kosketusnäyttö on pahasta. Minulla ei ole B&G:stä kokemus mutta kylläkin Raymarine:stä. Pitää olla hybridi jos purjehdit vähäkin pahimmissa keleissä. Kosketustoiminto ei toimi märässä kelissä!
- Ääninäppäimille
Siihen Vulcaniinkin saa näppäimistön kun lyö 430 euroa tiskiin.
https://www.heater.fi/fi/simrad-op50-lisakayttopaneli-n2k-vaylaan-simrad-monitoiminaytoille.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124