Miten kauan kestää lähetys tekstiviesti ulkomaille ? ja onko se 1 ********** numero ja 358********** jne..
tekstiviesti ulkomaille
2
172
Vastaukset
- Arvaustoimisto
Kestää sen viestin toimitus varmaan hiukan pidempään. Ei kuitenkaan yleensä isoja viiveitä. Joskus on kyllä ollut useamman päivänkin matkalla.
Tuo numero 1 / 358 riippuu ihan siitä, minkämaalainen liittymä vastaanottajalla on. Siis viesti lähetetään samaan numeroon, mihin soittaisitkin. - Tekstiviesti358
358 on maatunnus, tässä tapauksessa Suomen. Esim. Brittien maatunnus on 44. Maatunnukset löydät täältä: http://www.matkapuhelin.net/various/roam5.html
Suomen sisällä voi soittaa ilman maatunnusta, mutta ulkomailta Suomeen et voi soittaa ilman sitä. Sama pätee tekstareihin. Jos lähetät Suomesta ulkomailla sijaitsevaan suomalaisee numeroon tekstarin, et tarvitse maatunnusta. Tosin se on hyvä aina tallentaa puhelimen muistiin mukaan numeroihin.
Tekstarien pitäisi mennä perille hyvin nopeasti. Vain hieman hitaammin kuin kotimaan sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa512089En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101364
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81004- 81972
- 20959