Kertokaa

Mielipide!!!

Paljonko teidän mielestänne kihla- ja vihkisormus sais maksaa???
Itse olen ajatellut, että kihlasormus 500 ja vihkisormus 1000, miltä kuulostaa???

Mitäs mieltä olette, pitääkö molemmilla olla samanlaiset kihlasormukset???

Kiitos =)

12

2021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nava

      Hinnathan on ihan omasta budjetista kiinni ja siitä, minkälainen sormus omaa silmää miellyttää. Oma kihlasormukseni makso n. 400 euroa, en muista enää tarkkaan. Miehelle ostettiin sillon ihan tavallinen keltakultasormus, mut meillä on myös kavereita joilla on samantyyppiset sormukset, miehellä ehkä paksumpi/leveämpi ku naisella. Monissa mallistoissa on samanlaisia, just miehille ja naisille molemmille tarkotettuja.

      • Sopivasti

        Tästähän oli just ketju nimeltä Vihkisormusten hinta? Se on tuossa listassa noin 15 riviä alaspäin.

        Sopiva hinta on se mikä omaan budjettiin käy, ihmettelen kuitenkin ihmisiä, joiden mielestä alhainen hinta on ainoa kriteeri, jos taas kuluviin asioihin ollaan valmiita satsaamaan (vaatteet yms, jotka kestävät vain hetken)


    • marilyn

      Hinta on myös laatua, joten saahan se maksaa. Toisaalta se on varmaan suhteessa muuhunkin varallisuustasoon: joillakin varmaan maksaa tuhansia euroja...
      Itse kyselin tuota samaa asiaa jollain kihlaus-palstalla. Ajattelin päätyä n. 400 euron sormukseen. (Mua kosittiin viime sunnuntaina -mitä osasin jo odottaakin...)

    • hanna

      Minusta on hieman ihmeellistä valita sormus hinnan perusteella. Monet saattavat päättää esimerkiksi, että vihkisormuksen tulee maksaa 600 euroa. Entä jos löytyy mieleinen sormus joka maksaakin 300 euroa tai vaikka 699 euroa. Ihan jokaisen oma asia paljonko sormuksista pystyy/haluaa maksaa, eihän siihen mitään tiettyjä vaatimuksia ole.

    • Mirka

      se ole ihan jokaisen oma asia miten paljon haluaa kuluttaa rahaa sormukseen? Siihenkin vaikuttaa niin paljon se, kuinka paljon on sita ylimaarasta rahaa. Minulla ei ole kihlasormusta ollenkaan, en mieheni kanssa mennyt ns. "kihloihin" virallisesti, vaan menimme suoraa naimisiin. Minulla on siis yksi sormus ja se maksoi noin 150 dollaria.

      • Mirka

        Mieheni sormus on hopeaa ja se maksoi noin 30-40 dollaria.


      • just..
        Mirka kirjoitti:

        Mieheni sormus on hopeaa ja se maksoi noin 30-40 dollaria.

        Että ihan 500euron kihlasormuksia ja 1000e vihkisormuksia...kun me mentiin kihloihin niin ei tärkeää ollut se että millaiset sormukset ostamme vaan se eä miksi kihloihin menemme. Tottakai sormus miellyttää kantajiaan, mutta jos todellakin on noin hirveä tarve ostaa monen sadan euron kihlasormuksia, niin mahtaako motiivina olla joku muu kuin suhteen sinetöiminen jne. me saimme todella kauniit sormukset 174 eurolla yhteensä, ja nämä eivät ole ihan perinteiset sileät sormukset.
        Niin saahan niistä sormuksista maksaa, onhan se varmasti mahtava tunne kun muut ihmiset ihailee nimetöntä.... mutta minä ainakin laitan rahani hieman johonkin muuhun, kuten kotiin, tuleviin lapsiin jne....


      • elämä on..
        just.. kirjoitti:

        Että ihan 500euron kihlasormuksia ja 1000e vihkisormuksia...kun me mentiin kihloihin niin ei tärkeää ollut se että millaiset sormukset ostamme vaan se eä miksi kihloihin menemme. Tottakai sormus miellyttää kantajiaan, mutta jos todellakin on noin hirveä tarve ostaa monen sadan euron kihlasormuksia, niin mahtaako motiivina olla joku muu kuin suhteen sinetöiminen jne. me saimme todella kauniit sormukset 174 eurolla yhteensä, ja nämä eivät ole ihan perinteiset sileät sormukset.
        Niin saahan niistä sormuksista maksaa, onhan se varmasti mahtava tunne kun muut ihmiset ihailee nimetöntä.... mutta minä ainakin laitan rahani hieman johonkin muuhun, kuten kotiin, tuleviin lapsiin jne....

        minä myös täällä kauhistelen teidän khlasormusten hintoja!!!kyllähän sitä rahalla saa,mut en kyllä välttämättä menis kihlasormuksesta maksamaan 500 euroa siis about 3000mk!meidän kihlat maksoi yhteensä 100euroa ja oma vihkisormus 300,miehen 100euroa:)


    • Juki

      Hintaei ole pääasia. Itselläni tulee maksamaan kihlasormukset yhteensä enintään 400e ja vihkisormus lähtee näiltä näkymin alle 200e:lla! Siksikö niiden pitäisi kalliita olla, että saa kehua ostaneensa niin-ja-niin-kalliin? Eikö pääasia ole että ovat mieluiset ja kestävät ja vastaavat tarkoitustaan..

      • mieltä

        Kihlasormusta mulla ei ollu. Vihkisormus makso alle 200 euroa ja hyvin on toiminut.


    • avioliitossa

      Eikait sillä oo mitään väliä mitä ne maksaa, mielestäni vain sillä minlälaiset ne on? Aattelen itse ainakin niin, että ne pitää olla sellaiset mitkä ns haluaa, tarkoitan siis ettei ihan mitkä tahansa sormukset käy, maksoi mitä maksoi!!

      Mieheni kävi ostamassa vihkisormuksen minulle ihan itsenäisesti ja se on just semmonen minkä itsekin olisin ostanut! Miehelle ei ostettu erikseen vihkisormusta -> hänen kihlasormus ku ei oo ihan normaali sileä, vaan semmonen vähän "erikoinen"..

      Kihlat tais maksaa jot 90€ kpl, itselläni on siinä myös timantteja, eikä se ole ihan tavallinen sileä ts pyöreä, vaan timanttisormus.. Vihkisormukseni oli maksanut jot 260€, kun se haettiin samasta paikasta ku kihlat..

    • jenna

      Miksi pohtia hintaa etukäteen, kun ei välttämättä tiedä mitä sillä rahalla saa? Vai onko hinta sulla kriteerinä? Mä en ainakaan miettinyt hintaa etukäteen, vaan ensin tutustuttiin tarjontaan. Kun miellyttäviä malleja löytyi, niin sitten katsottiin mitä maksaa. Pääasia, että sormus miellyttää kantajaansa. Jokainen voi miettiä, mitä itse on valmis siihen sijoittamaan. Kaunis ja laadukas ei välttämättä maksa satoja jopa tuhansia euroja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe