tuntuu pahalta

Vtumitäpskaa

Huomata että kaikki mitä olomme suunnitelleet, haaveilleet ja keskustelleet, onkin ollu pelkkää hyväksynnän hakemista ja samalla aaltopituudella olemisen leikkimistä. Sitte kunpitäis jotain tehdä, nousta selkä suorana ylös ja antaa mennä, vastauksena onkin pelkkä hiljaisuus.

Toisaalta hyväksyn sen ett joskus sitä vastoin tahtoaan ajautuu näkemään samoin asioista joista ei oikeesti ole samaa mieltä, ja että on helpompi teeskennellä katsovansa samaan suuntaan ku asettua poikkiteloin unelmien tielle mutta eikö nyt hitto soikoon käy koskaan mielessä ett meidän kaikkien aika on rajattu ja tällä teeskentelyllä kulutettiin meidän kummankin aikaa - sitä ainoita hyödykkeitä jota ei voi saada mistään lisää - ihan kohtuuttomasti ja kaikki nää tunnit, kuukaudet ja vuodet oli pelkkää turhaa paskanjauhantaa.

Vtu mitä paskaa, sanon mä. Haistappa pitkä ripulipaska, sä massiivinen mulkku!

11

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsetoimitsamoin

      Kiitos samoin eiköhän tästä selvitä. Suunnitelmat mitä teimme oli sinun mielikuvitusta. Itse sinä tämän tuhosit olisit alunperin ollut leikkimättä. Etkö tuossa iässä vielä osaa erottaa leikkiä ja elämän tarkoitusta. Jos olisin muuta halunnut kuin hetken huvin olisin senkin kertonut aikanaan. Et tuhoa minun elämää. Enkä taas samanlaista tilannetta halua itselle kuten se sulla näyttää olevan. Pahalta tuntuu kun kiinni jäin mutta ainoastaan helpottaa ettet itsekään ollut "uhri" joten jatka jo ihmeessä sitä upeaa elämää ilman minua. Eikä esittämällä ymmärtävää ystävää.

      • Vtumitäpaskaa

        Täh? Sä sotket mut johonkuhun toiseen - mun hän osaa kirjoittaa suomea paremmin.


      • eihäsitätiiäjos
        Vtumitäpaskaa kirjoitti:

        Täh? Sä sotket mut johonkuhun toiseen - mun hän osaa kirjoittaa suomea paremmin.

        Kuka se sun hän on sitten? Vaikkapa etu ja sukuninmen alkukirjaimet. Oletko varma että noin on asiat, oletko keskustellut asiasta sen ihmisen kans?


      • vtumitäpaskaa
        eihäsitätiiäjos kirjoitti:

        Kuka se sun hän on sitten? Vaikkapa etu ja sukuninmen alkukirjaimet. Oletko varma että noin on asiat, oletko keskustellut asiasta sen ihmisen kans?

        olen.


    • ktviesti4

      Katkeruus tätä elämää kohtaan ei tuo mitään hyvää,
      tiedän sen kumppanini menetettyäni ajasta ikuisuuteen.
      Kunpa voisin tehdä samoin. Mutta aion katsoa
      vielä vuoden tai muutaman.

      • Anonyymi

        Minun yksi tuttava myös aikoo aina poistua täältä ikuisuuteen,mutta täällä on vieläkin. Kiristää sillä läheistään. Minusta sairasta sellainen.


    • näinelämämenee

      Katkeruus, jos se kestää kauankin aikaa, sanotaan kymmeniä vuosia, se muuttuu kostonhimoksi, aika nopeastikin, eli pitää tuhota toiselta asioita.

      Katkeruuden parantimeseen ei riitä raha eikä varallisuus yleensä, pelkästään sen katkeruuden aiheuttama itsemurha.

    • Anonyymi

      Hähähähäää life is life

    • Anonyymi

      Niinjoo.... kumpihan sen ajan tuhlaamisen aloitti....

    • Anonyymi

      Jos ette ole koskaan kasvotusten keskustelleet suunnitelmistanne ja haaveistanne niin sellaisessa tapauksessa ei ole mikään ollut totta. Ei kukaan osaa lukea toisen ihmisen ajatuksia. Itse en osaa ottaa tosissani mitään jos mitään ei ole koskaan konkreettisesti ollutkaan. En elä haavemaailmassa vaan reaalimaailmassa.

    • Anonyymi

      Jooppajoo, aika vttumaista on herätä todellisuteen joka lyö kusirätin lailla vasten kasvoja, kun tajuaa kaiken olleen teeskentelyä ja vain ja ainoastaan taloudellisen selkänojan tavoittelua.
      Miten en loppupeleissä merkinnyt yhtään mitään, vain joutava kinnas joka lensi nurkkaaan noin vain.
      Elämä on oikeesti aika tylyä ja kiittämättömyys on maailman se vtun palkka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe