Tietääkö joku onko sellasta puhelinta joka ei laske automaattisesti askelia? Ainakin tää Samsung g s6 laskee aivan automaattisesti askeleet eikä sitä saa mitenkään pois ku on oletussovelluksena :( Oon aivan obsessoitunu siihen enkä jaksais enää, puhelimen vaihto taitaa olla ainoo vaihtoehto
Puhelin joka EI laske askelia D:
Askeleleet
3
710
Vastaukset
- askelekkee
ainakaa mun samsung j5 (oiskohan mallia 2015) ei laske
- linkkiä
Mul ei oo tota samaa puhelinta mut pikaisella googlauksella löyty englanniksi ohjeet miten sen laskurin saa pois päältä (olettasin et toi Edge ei mallina eroa niin paljon S6:sta etteikö se toimisi siinäkin) niin ei tarvii uutta puhelinta ostaa:
httpsoogle.fi/amp/androidflagship.com/12870-disable-pedometer-galaxy-s6-edge-s-health/amp
Tsemppiä! - heinänteko
Minulla Nokia 1100 eikä se ole ikinä laskenut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654