Intertrac TC525 kesärenkaat.

Mersuun

11

7409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vannetukku

      Edullinen mersu gummi myyty loppuun?

    • Köyhällä on köyhän renkaat

      • Markat.meni

        Melko köyhä kommentti. Renkaan valmistus ei enää ole mitään salatiedettä, jos koskaan on ollutkaan. Kiinalainenkin oppii ja kun oppii parasta aikaa sitä että tekee laatua niin siinä meillä on sellainen Japani potenssiin kymmenen että sinunkin rooliksi maailmantaloudessa jää korkeintaan poronsarvijauheen myynti tai joulupukin pajan tontunvirka.


      • mustaJaPyöreäEiRiitä

        Hyvää ei halvalla ole helppo tehdä, mutta ei kiinalainen hyvään pyrikään, vaan kopio saman näköisiä ja sisusta on ihan jotain muuta kuin laaturenkaissa. Ihan turha väittää muuta ja mikä siinä on että köyhän pitää selitellä paskaa kullaksi?


      • OttaakoPapallaPumpusta
        mustaJaPyöreäEiRiitä kirjoitti:

        Hyvää ei halvalla ole helppo tehdä, mutta ei kiinalainen hyvään pyrikään, vaan kopio saman näköisiä ja sisusta on ihan jotain muuta kuin laaturenkaissa. Ihan turha väittää muuta ja mikä siinä on että köyhän pitää selitellä paskaa kullaksi?

        Autolehtien palkkaaamat rengastestaajat, esim Testworldin, ovat sitten ilmeisesti kovin köyhiä koska ovat "selitelleet" kiinalaisten renkaiden menestyneen välillä jopa paremmin kuin "merkkirenkaat"?


      • Anonyymi
        Markat.meni kirjoitti:

        Melko köyhä kommentti. Renkaan valmistus ei enää ole mitään salatiedettä, jos koskaan on ollutkaan. Kiinalainenkin oppii ja kun oppii parasta aikaa sitä että tekee laatua niin siinä meillä on sellainen Japani potenssiin kymmenen että sinunkin rooliksi maailmantaloudessa jää korkeintaan poronsarvijauheen myynti tai joulupukin pajan tontunvirka.

        "Renkaan valmistus ei enää ole mitään salatiedettä, jos koskaan on ollutkaan".

        Se on just näin. Renkaan valmistus on aikalailla sellaista tapulitiedettä johon kykenee mikä tehdas tahansa. Mainoksilla luodaan sellainen mielikuva kuin renkaat olisivat jotain rakettitiedettä ja hinta noudattaisi kiinteästi laatua.

        Pikemminkin voisi puhua asfalteista kun puhutaan pitokyvystä. Niissä sitä eroa on enemmänkin.


      • Anonyymi
        mustaJaPyöreäEiRiitä kirjoitti:

        Hyvää ei halvalla ole helppo tehdä, mutta ei kiinalainen hyvään pyrikään, vaan kopio saman näköisiä ja sisusta on ihan jotain muuta kuin laaturenkaissa. Ihan turha väittää muuta ja mikä siinä on että köyhän pitää selitellä paskaa kullaksi?

        Tuo hinta-laatusuhde ei enää nykyään pidä paikkaansa. Mitä kalliimpi joku tuote on niin se kertoo pikemminkin siitä, että välistävetäjiä riittää, logistiikka ei toimi oikein, verotus on korkea, tuotteen valmistuslinjasto kaipaa ajantasaistamista, myyntiorganisaatio ei osaa tehtäväänsä jms ulkotekijöistä. Äärettömän harvoin korkea hinta heijastelee korkeaa laatua.


    • meseetoo

      Pitää olla 225/50 sarjaa 45 sarja liian matala.

    • Markkinanlumo69

      Minulla samat kärkkäiseltä tilatut renkaat koko 195/65-15 hinta toimitettuna 132€. Ja ei ole pahaa sanottavaa. On mielestäni hiljaiset, ajettu kuivalla ja märällä asfaltilla sekä huono kuntoisella soratiellä ilman ongelmia. Aika näyttää miten nopeasti kuluvat. Eikös se ole sanonta että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Eli nämä ei ole köyhän renkaat ;).

      • Anonyymi

        Mulla oli vaihtoautossa, tai on siis vieläkin, 205/55-16 ja 525-malliset renkaat. pintaa ei ollut kauheasti jäljellä ja ajattelin silloin ajella renkaat loppuun. vaan ei se mennytkään aivan putkeen. olen ajellut niillä tänä vuonna jo 12 tkm enkä vieläkään osta uusia. Auto tosin on pieni, kevyt ja 100-heppainen, mutta mulle täysin riittävä ja seuraavat renkaat on samanlaiset


    • Anonyymi

      Melkoisen turha koko 225/45 17 " ehkä myyntitilastoissa 16 " sen tilalle mutta suosittelen 235 /50 koska uusissa on tuota kokoa ja tiet niin nastarenkailla urille pilattu ja reikiä että 45 profiilia ei uskalla...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe