Huomenna julkaistaan kirjat ja lukeminen alkaa!

lkjhgfdp

Mikä fiilis kaikilla on? :) Olenko ymmärtänyt oikein että huomenna pääsee kaikki jo sähköisten materiaalien kimppuun? Kirjat tulevat varmaan vasta torstaina tai perjantaina postissa.

Miten olette valmistautuneet? :) Jakakaa fiiliksiä!

64

3689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malttamatonodottaja

      Jes, viimein päivä koittaa. Tuleekohan materiaali nettiin jo klo 00 jälkeen vai päivällä?
      Valmistautunut olen tekemällä viimeisen viikon ihan kaikkea muuta kuin lukenut.

    • Marsupilami000

      Ei ainakaan vielä pääse nettiversiota lukemaan. Varmaankin siis päivällä tulee saataville. Kova on ollut odotus, mitkähän kirjojen aiheet ovat...

    • Aloittaja1112

      Ei ainakaan ole materiaaleja vielä näin aamusta tai yöllä julkaistu. Itse olen tämän viikon vielä töissä ja sitten jään lukulomalle. Joten viikonloppuna pääsen kunnolla aloittamaan luku-urakan. Sitä ennen tutustun materiaaliin. Tsemppiä kaikille luku-urakkaan. Tänne saa tulla aina purkaan fiiliksiä! :D

    • ekahakukerta

      Onko muillakin Unigrafian sivut jumissa? Mihin ne ennakkotilatut kirjat muuten tulee? Lähipostiin vai johonkin Unigrafian tms. muuhun tiettyyn toimipisteeseen? Vai kotiin asti?

      • Jännittäääö

        Mulla jumissa kans


    • jjuupelis

      Ne tulee ihan postin kirjeenä, viimeistään pe(: nii on jumissa, voin vaan kuvitella ku ei jaksa pyörittää siihen e-kirjaan nuo sivut ja kaatuilee kokoajan ja nakkaa sivulta pois😅

    • 2018ko

      Onko kukaan jo saanut kirjoja/päässyt e-kirjoihin käsiksi? Mitä aiheita siellä on?

    • ISK

      Valintakoekirjallisuus:
      Mika Hemmo: Velvoiteoikeuden perusteet. ISBN 978-951-51-2541-5. Forum Iuris. 134 s.
      Tatu Hyttinen ja Jussi Tapani: Rikoksen ja rangaistuksen äärellä. ISBN 978-951-51-2539-2. Forum Iuris 111 s.
      Toomas Kotkas: Suomi ja Euroopan unionin sosiaalioikeudellinen sääntely. ISBN 978-951-51-2540-8. 95 s.

      • 2018ko

        KIITOS!

        / onko sulle kerennyt jo posti tuoda vai pääsitkö jotenkin tonne netin painoksiin?


      • ISK
        2018ko kirjoitti:

        KIITOS!

        / onko sulle kerennyt jo posti tuoda vai pääsitkö jotenkin tonne netin painoksiin?

        Ei ole vielä tullut postissa enkä ole päässyt nettipainoksiin, mutta kirjojen nimet julkaistiin tuolla oikeustieteet.fi -sivulla.


    • viimevuonnasisäänpäässyt

      Onnea kaikille lukemiseen! :)

    • Tätäonodotettu

      Mitä mieltä olette tämän vuoden aiheista? :) tsemppiä kaikille lukemiseen!

      • Jdndnkk

        Aika perinteiset aiheet noi kaksi ekaa ☺️ EU voi olla toki vähän vaikeempaa, mutta toivottavasti viime vuoden pyrkijöille siitä on jotain etua 😁


    • kkkkkkkk

      Onko kukaan päässyt lukemaan nettipainoksia?

    • Lukeenlukeen

      Pääsykoetunnelmat puskee pintaan, vaikka opiskelua takana jo vuosi. Ei ollut kirjoissa pantin veroista. Sata sivua eu:ta ja sosiaalioikeutta, interesting.

    • Aaaaaaaaaavps

      Oikeesti menee hermot kun ei pääse lukee noita kirjoja

    • Lalalalalallaiii

      Mä sain just nyt kirjat!!!!!! Lets gooooo

    • Alottaja65433217

      Enpä usko että sait kirjoja vielä, aikaisintaan huomenna. Sähköisesti varmaan jotkut päässeet jo kirjojen kimppuun.

      Aiheet vaikuttaa superkivoilta! Yllätyin että kolme kirjaa tosiaan on tänäkin vuonna, vaikkka lukuaika lyhyt. Toisaalta kirjat aika lyhyitä.

      • Lalalalaiii

        Oikeestaan sain ja oon lähössä kirjastoon, että jos sä asut jossain muualla kuin pääkaupunkiseudulla, niin sulla saattais mennä kauemmin


    • Aloittaja8976533

      Okei. No mutta tosi hyvä että sait näin aikaisin kirjat :) Toivon että itsekin saan perjantaigin mennessä!

    • Mamma123

      Kattokaa ootellessa youtubesta legiksen velvoiteoikeuden, rikosoikeuden ja Eurooppaoikeuden luennot.

    • Tätäonodotettu

      Kannattaa käydä postilaatikolla! Asun Keski-Suomessa ja kirjat tuli tänään!

    • arrrual

      Mullekin tuli. Tsemii kaikille!

    • Shs

      Onko muut ehtineet saada käsiinsä e-kirjat sillä mulla jumittaa se sivu ja lukee ”avataan pian”

      • äkkiii

        Mulla lukee myös toi avataan pian....


      • lotion.m
        äkkiii kirjoitti:

        Mulla lukee myös toi avataan pian....

        Ja mulla lukee väärä käyttäjätunnus tai salasana


      • jjuupelis

        minäkää en pääse sovelluksen kautta kirjautuu


      • Shs

        Sama juttu. Huh etten ollu ainoo


      • jjuupelis

        on kyllä perseestä ku suht kalliit kirjat ja eivät saa ees sähkösiä toimii.. thank god kusti polkee ja tuo kirjatki kotiin joskus😂


      • hnhgh

        Liekköhän se kustikaan tänäpäivänän mitenkään luotettavasti polkee, ei voi senkään varassa olla :/


    • lotion.my.feet

      "ASIAKASPALVELUMME ON RUUHKAUTUNUT JA VERKKOKAUPPAMME ON TOISTAISEKSI NURIN. OIKEUSTIETEELLISEN TIEDEKUNNAN PÄÄSYKOEKIRJOJEN SÄHKÖISET LUKUVERSIOT JULKAISTAAN TÄMÄN PÄIVÄN AIKANA."

      Idiootit. Eivätkä ne osanneet ennustaa tavallista suurempaa kävijämäärää ?

    • hohhoijjaaa

      Siis eikö kukaan osannut ajatella että sinne yrittää ehkä muutama henkilö enemmän sisäänkirjautumista kuin normaalisti? Naurettavaa, olisi voinut varmasti varautua jotenkin.

    • oikeusjakohtuus

      Kuinka oikeudenmukaista on se, että suomenkielisille pääsykoepaketti Unigrafiassa maksaa 200€ ja ruotsinkielisille 80€...? Tasa-arvovaltuutettu hoi!

      • e7ge46

        Yhdenvertaisuusvaltuutetulle se kuuluu, jos jollekulle. Ei tasa-arvovaltuutetulle. Tarkkuutta, jos on juristiksi mieli.


    • äkkiii

      Nyt oli tullu pääsykoekirjat postilaatikkoon ! Toivottavasti muillekin tulee pian

    • Alottaja87626474892

      Minä oon edelleen töissä niin en tiedä että onko kirjat tulleet postissa. Te joilla on mahdollisuus katsoa niin joko sähköinen versio toimii?

    • jeejeeeee

      Nyt pääsi lukemaan kirjoja netissä!

    • ISK

      Pääsykoekirjat tulevat kyllä todennäköisesti kaikille tänään postilla, kun ne on eilen lähetetty priority-kirjeenä. Joskus on toki saattanut 1 päivän viive olla tai joku kirja on tullut myöhemmin kuin toiset.

      Kannattaa nyt kuitenkin muistaa näiden "äkkii"-tyyppisten kommenttien kanssa, että oikiksen pääsykokeisiin lukeminen on maraton, ei sprintti. Lukukertojen määrällä tai käytetyllä ajalla päivässä ei ole mitään merkitystä. Merkitystä on ainoastaan sillä, oppiiko asiat vai ei. Jollekin riittää 4 tuntia tehokasta lukemista päivässä, toinen lukee 10 tuntia muttei siltikään pääse.

      Nimimerkillä "kahdesti kahden pisteen päässä" ja siitä oppineena :D

      • äkkiii

        En tarkoittanutkaan mitään tuollaista kommentillani, vaan sitä että itseäkin ärsytti se ettei nettimatskuihin päässytkään vielä käsiks, vaan odotteli et koskahan ne kirjat tulis luettavaks. Ja siksi toivoin että kirjat tulis luettavaks asap kaikille odottaville :)


    • semmosetsieltä123

      oon järkyttyny tuosta rikoskirjasta😅😅

    • wtf123

      Mitä ihme schaibaa tää rikosoikeus on? Miten tällaisesta teoreettisesta pohdiskelusta voi tulla pääsykoekysymyksiä???

      • semmosetsieltä123

        mietin samaa itekki, oikein väärin väittämiä vihapuheen legitimisyydestä ja halla-ahon rangaistuksesta. Ikävä tuli jo panttikirjaa


    • Andjfjdjsj

      Oon nyt matkalla töistä kotiin ja odotan innolla että onko kirjat tullu jo mullekin. Onko joku jolle kirjat EI oo viel tullut?

    • Tre123

      Eipä tullut meidän päiväpostissa :(

    • Hdldjldjk

      Ei tullut minullekaan. Tampereen keskustass asun. Noh, onneksi on se sähköinen versio.

      • ISK

        Asun Tampereen keskustassa myös ja tänään tuli kirjat. Mutta viime vuonna kaksi kirjaa tuli julkaisupäivänä ja yksi vasta päivää myöhemmin, joten riippuu ihan miten kusti polkee.


    • gpsss

      Minulle ei ole vielä kirjoja tullut :(

    • Helsinkiläinen5

      Tännekään ei, tosin ei ole tullut vielä mitään postia.

    • Marsupilami000

      Ei tullut kirjoja tänään postitse. Onneksi saivat sentään tuon nettiversion toimimaan tämänpäiväisen sekoilun jälkeen.

    • Bflalapkpp

      Juu tuo sähköinen versio on ihan huippujuttu. Ei haittaa yhtään vaikka kirjoja ei tänään tullutkaan, kun sähköistä versioo pystyy kaikki lukemaan. Muutenkaan en ainakaan itse aloita heti alleviivauksien yms tekemistä vaan selaan materiaalit ensin läpi. Mitäs kaikkee olette lukeneet tänään? :)

      • Kdkdd

        Posti tuli kuin tulikin 16 jälkeen ja kirjat sain käteeni onneksi. Ruudun tuijottamisesta tulee tosi helposti kunnon päänsärky. Ite oon lukenut rikosoikeuden kirjan tänään


      • suivauttaa

        en ole lukenu mitään ku kusti ei ole polkenu ja nettiversio ei toimi


      • Puosuvaari
        Kdkdd kirjoitti:

        Posti tuli kuin tulikin 16 jälkeen ja kirjat sain käteeni onneksi. Ruudun tuijottamisesta tulee tosi helposti kunnon päänsärky. Ite oon lukenut rikosoikeuden kirjan tänään

        Paperikirja on siis niin ylivertainen. Paperikirjaan voit tehdä lyijykynällä kirjan marginaaliin merkkejä/huomautuksia/harakanvarpaita. Voit käyttää erivärisiä paperiliittimiä etappimerkeinä, juoksureina ja maaleina (parempi kuin kitisevä ärsyttävä pomodoro-ajastinkello)


    • Ahdhjdkf

      No ei hätää, varmasti perjantaihin mennessä kaikki saa kirjat :)

    • Ennkerokaan

      Ei Turkuunkaa ole viel tullut. Mut sen verkkokirjanhan vois tulostaa ja myydä kahdellasadalla kopioita muille. Hyvät tuotot.

    • hhhö

      Mulle ei tullu tänäänkään vielä paperisia kirjoja postin mukana :(

      • Rovaniemelle saapui tänään, missä pain asut?


      • hhhöh

        Kuopiossa, muut postit kyllä tullu perille, mutta ei noi kirjat


    • odotellaan

      Mullekkaan ei tullut vielä kirjat Joensuuhun :(

    • Ärsytttäääää

      Eikä mulle Tampereen keskustaan oo tullu vieläkää kirjat. Ärgh.

    • Ckkglglglglglglglgl

      Ei tullu kirkat tänäänkään. Nyt vituttaa iha huolella

    • Ooomgg

      En saanu mäkää kirjoja tänää.. vaikka ennakkotilauksella tilattu.. mihin valitusta

      • Asdfh

        Itse en edes tilannut ennakkotilauksella vaan myöhemmin ja tänään tuli postissa!


      • Chjbjjjk

        Tee Postiin valitus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe