Mikä fiilis kaikilla on? :) Olenko ymmärtänyt oikein että huomenna pääsee kaikki jo sähköisten materiaalien kimppuun? Kirjat tulevat varmaan vasta torstaina tai perjantaina postissa.
Miten olette valmistautuneet? :) Jakakaa fiiliksiä!
Huomenna julkaistaan kirjat ja lukeminen alkaa!
64
3876
Vastaukset
- Malttamatonodottaja
Jes, viimein päivä koittaa. Tuleekohan materiaali nettiin jo klo 00 jälkeen vai päivällä?
Valmistautunut olen tekemällä viimeisen viikon ihan kaikkea muuta kuin lukenut. - Marsupilami000
Ei ainakaan vielä pääse nettiversiota lukemaan. Varmaankin siis päivällä tulee saataville. Kova on ollut odotus, mitkähän kirjojen aiheet ovat...
- Aloittaja1112
Ei ainakaan ole materiaaleja vielä näin aamusta tai yöllä julkaistu. Itse olen tämän viikon vielä töissä ja sitten jään lukulomalle. Joten viikonloppuna pääsen kunnolla aloittamaan luku-urakan. Sitä ennen tutustun materiaaliin. Tsemppiä kaikille luku-urakkaan. Tänne saa tulla aina purkaan fiiliksiä! :D
- ekahakukerta
Onko muillakin Unigrafian sivut jumissa? Mihin ne ennakkotilatut kirjat muuten tulee? Lähipostiin vai johonkin Unigrafian tms. muuhun tiettyyn toimipisteeseen? Vai kotiin asti?
- Jännittäääö
Mulla jumissa kans
- jjuupelis
Ne tulee ihan postin kirjeenä, viimeistään pe(: nii on jumissa, voin vaan kuvitella ku ei jaksa pyörittää siihen e-kirjaan nuo sivut ja kaatuilee kokoajan ja nakkaa sivulta pois😅
- 2018ko
Onko kukaan jo saanut kirjoja/päässyt e-kirjoihin käsiksi? Mitä aiheita siellä on?
- ISK
Valintakoekirjallisuus:
Mika Hemmo: Velvoiteoikeuden perusteet. ISBN 978-951-51-2541-5. Forum Iuris. 134 s.
Tatu Hyttinen ja Jussi Tapani: Rikoksen ja rangaistuksen äärellä. ISBN 978-951-51-2539-2. Forum Iuris 111 s.
Toomas Kotkas: Suomi ja Euroopan unionin sosiaalioikeudellinen sääntely. ISBN 978-951-51-2540-8. 95 s.- 2018ko
KIITOS!
/ onko sulle kerennyt jo posti tuoda vai pääsitkö jotenkin tonne netin painoksiin? - ISK
2018ko kirjoitti:
KIITOS!
/ onko sulle kerennyt jo posti tuoda vai pääsitkö jotenkin tonne netin painoksiin?Ei ole vielä tullut postissa enkä ole päässyt nettipainoksiin, mutta kirjojen nimet julkaistiin tuolla oikeustieteet.fi -sivulla.
- viimevuonnasisäänpäässyt
Onnea kaikille lukemiseen! :)
- Tätäonodotettu
Mitä mieltä olette tämän vuoden aiheista? :) tsemppiä kaikille lukemiseen!
- Jdndnkk
Aika perinteiset aiheet noi kaksi ekaa ☺️ EU voi olla toki vähän vaikeempaa, mutta toivottavasti viime vuoden pyrkijöille siitä on jotain etua 😁
- kkkkkkkk
Onko kukaan päässyt lukemaan nettipainoksia?
- Lukeenlukeen
Pääsykoetunnelmat puskee pintaan, vaikka opiskelua takana jo vuosi. Ei ollut kirjoissa pantin veroista. Sata sivua eu:ta ja sosiaalioikeutta, interesting.
- Aaaaaaaaaavps
Oikeesti menee hermot kun ei pääse lukee noita kirjoja
- Lalalalalallaiii
Mä sain just nyt kirjat!!!!!! Lets gooooo
- Alottaja65433217
Enpä usko että sait kirjoja vielä, aikaisintaan huomenna. Sähköisesti varmaan jotkut päässeet jo kirjojen kimppuun.
Aiheet vaikuttaa superkivoilta! Yllätyin että kolme kirjaa tosiaan on tänäkin vuonna, vaikkka lukuaika lyhyt. Toisaalta kirjat aika lyhyitä.- Lalalalaiii
Oikeestaan sain ja oon lähössä kirjastoon, että jos sä asut jossain muualla kuin pääkaupunkiseudulla, niin sulla saattais mennä kauemmin
- Aloittaja8976533
Okei. No mutta tosi hyvä että sait näin aikaisin kirjat :) Toivon että itsekin saan perjantaigin mennessä!
- Mamma123
Kattokaa ootellessa youtubesta legiksen velvoiteoikeuden, rikosoikeuden ja Eurooppaoikeuden luennot.
- Tätäonodotettu
Kannattaa käydä postilaatikolla! Asun Keski-Suomessa ja kirjat tuli tänään!
- arrrual
Mullekin tuli. Tsemii kaikille!
- Shs
Onko muut ehtineet saada käsiinsä e-kirjat sillä mulla jumittaa se sivu ja lukee ”avataan pian”
- äkkiii
Mulla lukee myös toi avataan pian....
- lotion.m
äkkiii kirjoitti:
Mulla lukee myös toi avataan pian....
Ja mulla lukee väärä käyttäjätunnus tai salasana
- jjuupelis
minäkää en pääse sovelluksen kautta kirjautuu
- Shs
Sama juttu. Huh etten ollu ainoo
- jjuupelis
on kyllä perseestä ku suht kalliit kirjat ja eivät saa ees sähkösiä toimii.. thank god kusti polkee ja tuo kirjatki kotiin joskus😂
- hnhgh
Liekköhän se kustikaan tänäpäivänän mitenkään luotettavasti polkee, ei voi senkään varassa olla :/
- lotion.my.feet
"ASIAKASPALVELUMME ON RUUHKAUTUNUT JA VERKKOKAUPPAMME ON TOISTAISEKSI NURIN. OIKEUSTIETEELLISEN TIEDEKUNNAN PÄÄSYKOEKIRJOJEN SÄHKÖISET LUKUVERSIOT JULKAISTAAN TÄMÄN PÄIVÄN AIKANA."
Idiootit. Eivätkä ne osanneet ennustaa tavallista suurempaa kävijämäärää ? - hohhoijjaaa
Siis eikö kukaan osannut ajatella että sinne yrittää ehkä muutama henkilö enemmän sisäänkirjautumista kuin normaalisti? Naurettavaa, olisi voinut varmasti varautua jotenkin.
- oikeusjakohtuus
Kuinka oikeudenmukaista on se, että suomenkielisille pääsykoepaketti Unigrafiassa maksaa 200€ ja ruotsinkielisille 80€...? Tasa-arvovaltuutettu hoi!
- e7ge46
Yhdenvertaisuusvaltuutetulle se kuuluu, jos jollekulle. Ei tasa-arvovaltuutetulle. Tarkkuutta, jos on juristiksi mieli.
- äkkiii
Nyt oli tullu pääsykoekirjat postilaatikkoon ! Toivottavasti muillekin tulee pian
- Alottaja87626474892
Minä oon edelleen töissä niin en tiedä että onko kirjat tulleet postissa. Te joilla on mahdollisuus katsoa niin joko sähköinen versio toimii?
- jeejeeeee
Nyt pääsi lukemaan kirjoja netissä!
- ISK
Pääsykoekirjat tulevat kyllä todennäköisesti kaikille tänään postilla, kun ne on eilen lähetetty priority-kirjeenä. Joskus on toki saattanut 1 päivän viive olla tai joku kirja on tullut myöhemmin kuin toiset.
Kannattaa nyt kuitenkin muistaa näiden "äkkii"-tyyppisten kommenttien kanssa, että oikiksen pääsykokeisiin lukeminen on maraton, ei sprintti. Lukukertojen määrällä tai käytetyllä ajalla päivässä ei ole mitään merkitystä. Merkitystä on ainoastaan sillä, oppiiko asiat vai ei. Jollekin riittää 4 tuntia tehokasta lukemista päivässä, toinen lukee 10 tuntia muttei siltikään pääse.
Nimimerkillä "kahdesti kahden pisteen päässä" ja siitä oppineena :D- äkkiii
En tarkoittanutkaan mitään tuollaista kommentillani, vaan sitä että itseäkin ärsytti se ettei nettimatskuihin päässytkään vielä käsiks, vaan odotteli et koskahan ne kirjat tulis luettavaks. Ja siksi toivoin että kirjat tulis luettavaks asap kaikille odottaville :)
- semmosetsieltä123
oon järkyttyny tuosta rikoskirjasta😅😅
- wtf123
Mitä ihme schaibaa tää rikosoikeus on? Miten tällaisesta teoreettisesta pohdiskelusta voi tulla pääsykoekysymyksiä???
- semmosetsieltä123
mietin samaa itekki, oikein väärin väittämiä vihapuheen legitimisyydestä ja halla-ahon rangaistuksesta. Ikävä tuli jo panttikirjaa
- Andjfjdjsj
Oon nyt matkalla töistä kotiin ja odotan innolla että onko kirjat tullu jo mullekin. Onko joku jolle kirjat EI oo viel tullut?
- Tre123
Eipä tullut meidän päiväpostissa :(
- Hdldjldjk
Ei tullut minullekaan. Tampereen keskustass asun. Noh, onneksi on se sähköinen versio.
- ISK
Asun Tampereen keskustassa myös ja tänään tuli kirjat. Mutta viime vuonna kaksi kirjaa tuli julkaisupäivänä ja yksi vasta päivää myöhemmin, joten riippuu ihan miten kusti polkee.
- gpsss
Minulle ei ole vielä kirjoja tullut :(
- Helsinkiläinen5
Tännekään ei, tosin ei ole tullut vielä mitään postia.
- Marsupilami000
Ei tullut kirjoja tänään postitse. Onneksi saivat sentään tuon nettiversion toimimaan tämänpäiväisen sekoilun jälkeen.
- Bflalapkpp
Juu tuo sähköinen versio on ihan huippujuttu. Ei haittaa yhtään vaikka kirjoja ei tänään tullutkaan, kun sähköistä versioo pystyy kaikki lukemaan. Muutenkaan en ainakaan itse aloita heti alleviivauksien yms tekemistä vaan selaan materiaalit ensin läpi. Mitäs kaikkee olette lukeneet tänään? :)
- Kdkdd
Posti tuli kuin tulikin 16 jälkeen ja kirjat sain käteeni onneksi. Ruudun tuijottamisesta tulee tosi helposti kunnon päänsärky. Ite oon lukenut rikosoikeuden kirjan tänään
- suivauttaa
en ole lukenu mitään ku kusti ei ole polkenu ja nettiversio ei toimi
- Puosuvaari
Kdkdd kirjoitti:
Posti tuli kuin tulikin 16 jälkeen ja kirjat sain käteeni onneksi. Ruudun tuijottamisesta tulee tosi helposti kunnon päänsärky. Ite oon lukenut rikosoikeuden kirjan tänään
Paperikirja on siis niin ylivertainen. Paperikirjaan voit tehdä lyijykynällä kirjan marginaaliin merkkejä/huomautuksia/harakanvarpaita. Voit käyttää erivärisiä paperiliittimiä etappimerkeinä, juoksureina ja maaleina (parempi kuin kitisevä ärsyttävä pomodoro-ajastinkello)
- Ahdhjdkf
No ei hätää, varmasti perjantaihin mennessä kaikki saa kirjat :)
- Ennkerokaan
Ei Turkuunkaa ole viel tullut. Mut sen verkkokirjanhan vois tulostaa ja myydä kahdellasadalla kopioita muille. Hyvät tuotot.
- hhhö
Mulle ei tullu tänäänkään vielä paperisia kirjoja postin mukana :(
- hhhöh
Kuopiossa, muut postit kyllä tullu perille, mutta ei noi kirjat
- odotellaan
Mullekkaan ei tullut vielä kirjat Joensuuhun :(
- Ärsytttäääää
Eikä mulle Tampereen keskustaan oo tullu vieläkää kirjat. Ärgh.
- Ckkglglglglglglglgl
Ei tullu kirkat tänäänkään. Nyt vituttaa iha huolella
- Ooomgg
En saanu mäkää kirjoja tänää.. vaikka ennakkotilauksella tilattu.. mihin valitusta
- Asdfh
Itse en edes tilannut ennakkotilauksella vaan myöhemmin ja tänään tuli postissa!
- Chjbjjjk
Tee Postiin valitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042