En tiedä kuinka mones kerta tämä on, mutta jatketaan: valhemedia, natsismi on edelleenkin vasemmalle kallistuva aate. Ei oikestolainen, eikä äärioikeistolainen. Esim. kokoomus on äärioikeistolainen puolue (vaikkakin pyrkii osittain vasemmistolaisella ja/tai sosialistisella mausteella pehmentämään julkikuvaansa). Onko siis kokoomus ja natsit samalla puolella?
Onko natsismi äärioikeistolainen aate?
2
237
Vastaukset
- TässäTietoa
Joku ajattelija lausui osuvasti, kun sanoi natsismin olevan enemmänkin uskonto kuin poliittinen aate. Natsismi on eräänlainen hybridi, jossa on molempia ääripäitä ja siten esim. vihreitäkin aatteita.
Kokoomusta taas on Kataisesta asti kulttuurimarxistien johtama. Eli on oikealla VAIN talouskysymyksissä, mutta muuten vasemmalla. Stubb loihti lausumaan, kuinka Kokoomus olisi "liberaalinen" puolue. Sehän on nykyään USA:ssa vasemmistolaisuutta osoittava kiertoilmaus.
Oikeistolaisia puolueita ei ole enää olemassakaan Suomessa. Ei ainakaan eduskunnassa. Ns. vasemmistoliberaalit eli kulttuurimarxistiset tahot ovat onnistuneet demonisoimaan ja poistamaan perinteisen oikeiston, jopa maltillisenkin. - kelesaa
Katainen totesi kokkareiden olevan Suomen suurin työväen puolue. Ainakin suurin kyykyttäjä puolue se kyllä on. Oikea kykyjen puolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155