mulle on tapahtunut? ? Ainahan sä olet ollut viehättävä ja mukavan oloinen mitä nyt vähäisesti ollut tekemisessä ja ennen se oli helppo sivuuttaa, mutta ehkä se on erään tapahtuneen johdosta jonka takia mun alitajunta on antanut luvan tarkkailla sua vähän enempikin. En tiedä mitä mä kohellan, mutta aika paljon ajattelen sua nykyisin. Ihastunuthan mä olen, mutta ei kai se niin vaarallista pitäisi olla. Tää nyt oli vaan tänne bitti avaruuteen tehty pieni ajatusten purkaus.
Voi A mitähän
17
1242
Vastaukset
- Kummallemenee
Anni vai Arto?
- Noeiainakaan
Artolle jos noista valita pitää. Ja muutenkin tarkoitettu vain tänne palstalle piiloon.
- EräsAaa
No miksi vain palstalle piiloon?
Alkoi jo kiinnostamaan, kuka A ja minkähän tapahtuneen johdosta tuo tarkkailu on alkanut:) - IhastunutSinuun
Artoa täällä haaveilee yksi😘
- jososuisjollekin
IhastunutSinuun kirjoitti:
Artoa täällä haaveilee yksi😘
Voitko tarkentaa jotenkin. Meitä on noin 22500.
- IhastunutSinuun
😅😊 totta teitä on monia..mitenhän uskaltaisin tarkentaa..etelä-suomessa kuitenkin liikutaan😊
- jososuisjollekin
IhastunutSinuun kirjoitti:
😅😊 totta teitä on monia..mitenhän uskaltaisin tarkentaa..etelä-suomessa kuitenkin liikutaan😊
Nyt on sitten vielä 22499 mahdollisuutta.
- IhastunutSinuun
jososuisjollekin kirjoitti:
Nyt on sitten vielä 22499 mahdollisuutta.
No jos sen verta vielä valotan että ikää on 50 😊 mahdollisuudet paranee😅
- NämäkinBititAvaruuteeN
Tiedän tunteen kun ennestään tuttu ihminen jota on pitänyt "ihan kivana", yhtäkkiä valtaakin ajatukset 24/7. Pikkusen hämmentävää.
- Ladyseiska
Sillanrakentaja Antille Seinäjoelle. Ruskea kehä kiertää monivärisiä silmiä. 183 pitkä ja 90 kg. Peltoja viljelee kesäisin. Mun muruseni ❤. Lähetän paljon haleja, rutistuksia ja suudelmia. Oho!
Vai oisko se A Anu ?
- Noöööööö
Nam.😍
- Amyös
Säkin oot mun mun mielessä välillä liiankin usein.. ja ei se vaarallista ole ihastua. Ite menin näköjään ihastumaan suhun aika palavasti :D vihjaile sun ihastuksesta jotain josta vois tajuta
- Yritätajuta
Se on S etkä sinä.
- Vainiiiin
Yritätajuta kirjoitti:
Se on S etkä sinä.
Mitä sä horiset
- NäinpätAas
Yritätajuta kirjoitti:
Se on S etkä sinä.
Tämäpä näytti tutulta. Tosin jos luit ketjun, aloittaja kaipaa miestä. Taisi olla kyse naisista tuossa sinun kirjoituksessasi, vai kuinka? Eikä ollut minulta tuo 'Amyös'-nimimerkin kirjoitus. Mutta kiitos, tuo asia on kyllä tiedossa.
- NäinpätAas
NäinpätAas kirjoitti:
Tämäpä näytti tutulta. Tosin jos luit ketjun, aloittaja kaipaa miestä. Taisi olla kyse naisista tuossa sinun kirjoituksessasi, vai kuinka? Eikä ollut minulta tuo 'Amyös'-nimimerkin kirjoitus. Mutta kiitos, tuo asia on kyllä tiedossa.
Hmm, vaiko sittenkin naista, en huomannut tuota aloittajan nimimerkkiä kommentissa, jossa antoi vihjeen sukupuolesta. My bad. Mutta joka tapauksessa turhaan avaudut täällä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2469280Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42785Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041899Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1931879- 1391391
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601377Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281286Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931006- 64845
- 40818