Jo on aikoihin eletty.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruoka/artikkeli-1.230953
Koiraa lautaselle?
4
118
Vastaukset
- mielipiteeniasiasta
Mikäs siinä jos ne koirat saisivat elää kunnollista elämää eikä kärsiä samalla lailla kuin lukemattomat possut, naudat, broiskut yms tuotantoeläimet kärsii joka ikinen päivä.
Syön itse vain kasvipitoista ravintoa sen takia, mutta en ole vastaankaan muiden lihansyöntiä mikälisikäli ne eläimet ovat saaneet elää kunnollisen elämän, mitä suurin osa nykyisistä tuotantoeläimistä ei kyllä elä.- allekirjoitan.täysin
Juuri näin. Mikäli eläimen hyvinvoinnista ei pidetä huolta, ihan samanlaista kidutusta lihantuotanto on riippumatta tuotantoeläimestä. Toisin sanoen: olennaista tässä ei ole eläinlaji, vaan lajista riippumatta olosuhteet, joissa eläimet elävät. Valitettavasti MTK:ta eivät ne olosuhteet kiinnosta. Olisi hyvä, jos eläinten oikeuksien puolustajiin saataisiin mukaan koirafanaatikkoja, sen verran heissä on vihaa ja raivoa.
- vjam83
Sehän on hyvä idea ja järkevää olisi myös jos tavalliset kotikoirat voisi myydä lihoiksi. Saisi edes vähän takaisin koiran pitämisestä tulevia kustannuksia. Meilläkin on kennel ja myymättömät pennut lopetetaan joka tapauksessa.
- kiinostunutt
En itse tunne asiaan liittyvää lainsäädäntöä, mutta onko nykyisin kiellettyä pitää koiraa tuotantoeläimenä, ts. myydä koiransa lihoiksi? Ainakin koiran osista on iät ajat tehty mm. hansikkaita ja turkkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980