Asiakaspalvelu ei suostu yhteistyöhön. Ns. "turvatarkastuksessa" kysytään tunnuksia ja mm. viimeistä ostosta. Viimeinen on tehty alatililtä mutta se ei kelpaa. Päätilin viimeisestä ostoksesta (bonus koodin lunastus) ei ole sähköpostia. Luonnollisestikaan en pääse tarkastamaan sitä estetyn tilin tapahtumista.
Jos luon uuden käyttäjän (yksi ns. asiakaspalvelun ehdotuksista) menetän jo vuodeksi maksetun jäsenyyden ja kaikki muut maksetut lisäosat.
Onko kellään ehdotuksia?
PSN tili suljettu
päätilinhaltija
2
332
Vastaukset 2
- BelaajaX
Miksi se tilisi on suljettu?
Ei minulla vaan ole ikinä tiliä suljettu. - päätilinhaltija
Asiakaspalvelu ei suostu sitä kertomaan ennen tätä ns. turvatarkastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3031087Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni65917- 77908
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541