Kainokysymys

nelinkontinko

No onko ne pojat suanuunna pilluu?

9

424

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ka en tiijjä muista poejjista vua meekäpoeka sitä aennae on suanunna! On kuitennii sevverran nuita naessukupuolleen vettoovija avuja:D:D

Katottaahhan mitenkä kaavvan männöö ennenku ropotti äkkee tämännii ketjun ja kahttoo että onpas tuassiisa tuhmmoo puhetta, poes poekkeev vuan pittiavarruutteen:D:D:D

• Katohhan niät! Ropotti onnii pyihkässy poekkeen vuan meekäpoejjan kommentoejan:D:D Sen voep arvata jotta se kommentti on ollunna vähempi korkkeetasonen:D:D Näkkyyvät ne ropotit ossoovan hommasa:D:D:D

• Poika_nimeltä_Pia

Taisi ollakin kiusallinen viesti sinulle Pia. Siinähän vain viattomasti mainittiin että ethän sinä mikään poika ole vaan melkein viisikymppinen avohoitopotilas.

• Mukavajätkäoon

Kiitos kysymästä olen! Moniltakin tänä talvena ja selvänä enkä baarista hakenut.

• tamppi

No en ole saana monee vuotee

• on_lykästäny

Minä sain kerran kolome kertoo Savonlinnassa, pyytee, uottoo ja olla iliman. Sen jäläkeen on ollut vähän hiljasempaa..

• Siinähän se tullii tämän päevän huumorläjjääs:D Onhan tuo vähä vanaha vitsi mut mänettellöö kuitennii:D:D Piäasija jotta meekäpoejjan ikä jatkuva rötisttää:D:D

• Liäkärj-eh_eh_eh
        tiälläsitäkirjutettaan kirjoitti:

Siinähän se tullii tämän päevän huumorläjjääs:D Onhan tuo vähä vanaha vitsi mut mänettellöö kuitennii:D:D Piäasija jotta meekäpoejjan ikä jatkuva rötisttää:D:D

Skitsofreenikon eliniän ennuste on usein tervettä selkeästi alhaisempi.

• Ihaniaovat

Kyllä minä saan ainakin! Useammaltakin naiselta tulee, omalta ja parilta vieraalta lisää. Minä olen aina pitänyt naisista valtavasti, naiset saavat myös käyttää minua hyväksi jos siltä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      366
      1358
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      407
      1197
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      925
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      847
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      842
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      91
      826
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      112
      808
    8. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      54
      805
    9. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      695
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      690
    Aihe