No onko ne pojat suanuunna pilluu?
Kainokysymys
9
400
Vastaukset
Ka en tiijjä muista poejjista vua meekäpoeka sitä aennae on suanunna! On kuitennii sevverran nuita naessukupuolleen vettoovija avuja:D:D
Katottaahhan mitenkä kaavvan männöö ennenku ropotti äkkee tämännii ketjun ja kahttoo että onpas tuassiisa tuhmmoo puhetta, poes poekkeev vuan pittiavarruutteen:D:D:DKatohhan niät! Ropotti onnii pyihkässy poekkeen vuan meekäpoejjan kommentoejan:D:D Sen voep arvata jotta se kommentti on ollunna vähempi korkkeetasonen:D:D Näkkyyvät ne ropotit ossoovan hommasa:D:D:D
- Poika_nimeltä_Pia
Taisi ollakin kiusallinen viesti sinulle Pia. Siinähän vain viattomasti mainittiin että ethän sinä mikään poika ole vaan melkein viisikymppinen avohoitopotilas.
- Mukavajätkäoon
Kiitos kysymästä olen! Moniltakin tänä talvena ja selvänä enkä baarista hakenut.
- tamppi
No en ole saana monee vuotee
- on_lykästäny
Minä sain kerran kolome kertoo Savonlinnassa, pyytee, uottoo ja olla iliman. Sen jäläkeen on ollut vähän hiljasempaa..
Siinähän se tullii tämän päevän huumorläjjääs:D Onhan tuo vähä vanaha vitsi mut mänettellöö kuitennii:D:D Piäasija jotta meekäpoejjan ikä jatkuva rötisttää:D:D
- Liäkärj-eh_eh_eh
tiälläsitäkirjutettaan kirjoitti:
Siinähän se tullii tämän päevän huumorläjjääs:D Onhan tuo vähä vanaha vitsi mut mänettellöö kuitennii:D:D Piäasija jotta meekäpoejjan ikä jatkuva rötisttää:D:D
Skitsofreenikon eliniän ennuste on usein tervettä selkeästi alhaisempi.
- Ihaniaovat
Kyllä minä saan ainakin! Useammaltakin naiselta tulee, omalta ja parilta vieraalta lisää. Minä olen aina pitänyt naisista valtavasti, naiset saavat myös käyttää minua hyväksi jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912