Katon ja lattian värit tapetin mukaan

AMaali

Olen laittamassa seinälle Kaipiaisen Kiurujen yö-tapettia puna-mustaa versiota. En pääse ratkaisuun siitä, minkävärisiksi maalaisin katon ja lattian ? Ajattelin lattiaa suunnilleen saman punaiseksi kuin punainen on tapetissa, mutta mitäs sitten kattoon ? Valkoinen taitaa erottua liian räikeästi ? Lattian värinä voisi harkita muutakakin tummempaa sävyä, mutta mikä ihmeessä olisi kattoon sopiva väri ? Maalaan Uulan maaleilla enkä vielä ole heidän kartastaan sopivaa sävyä löytänyt...olisiko hyviä ehdotuksia ?
Kiitos asiallisista vastauksista 1

4

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amaali

      Lattia punaiseksi ja katto mustaksi. Porin ässätkin pelaavat puna-mustissa. Toinen vaihtoehto katto keltaiseksi ja lattia siniseksi. Rauman lukon värit. Kolmas vaihtoehto, lattia valkoiseksi ja katto mustaksi. Tps:n värit. Kaipiaisen kiurujen yö tapetti on tosi ruma, sitä ei käytä mikään liiga-joukkue. Uulan maalit ovat huonoja, kannattaa jättää ostamatta.

      • AMaaliNo.1

        Tämän kommentin kirjoittaja on käyttänyt aloittajan = minun nimimerkkiä. Ja miksi vaivautua kirjoittamaan jonninjoutavaa tekstiä, ei taida elämässä olla mitään mielenkiintoista tekemistä, kun pitää aikaansa käyttää tuommoiseen...surkeaa.


    • BMaaliNo2

      En käyttänyt nimimerkkiäsi. Kun katsot huomaat kyllä eron. Olen satavarma siitä, että elämässäni on huomattavasti enemmän sisältöä kuin sinulla. Kysellä täällä nyt joutavanpäiväisistä katto- ja lattiaväreistä. Surullista tässä on myös se, ohjeita saatuasi et toimi niiden mukaan, vaan alat urputtamaan vastaan. En pidä käytöksestäsi, häpeäisin.

    • Pytystämittaaja

      En ole sisustusarkkitehti, mutta..

      Koetapa saada käsiisi joku teemavärikartta, jossa on tuo haluamasi punainen. Ne kartat koostuvat toisiinsa sopivista väreistä, ja sieltä valitset sitten parhaiten sopivat ja vertailet niitä. Ainakin se vähentää vaihtoehtoja.

      Maalaustarvikeliikkeissä löytyy myös usein osaamista tämän asian tiimoilta, kannattaa käydä kysymässä. Uulaan ei kannata sen takia jämähtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe