Kiusaavatko opettajat toisiaan?

LivSmedel

Onko kokemuksia? Itse tiedän yhden tapauksen, jossa kolme naisopettajaa liittoutui yhtä opettajaa vastaan. Tympeää käytöstä: ei tervehditty, hymähdeltiin ja keskeytettiin puheenvuoroja kokouksissa.
Kerran joku näistä naisista jopa huusi jotain. Voi luoja.

7

315

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkialla

Tottakai, kuten muissakin työpaikoissa. Tosin ehkä voi olla haastavampi tilanne, kun periaatteessa ei varsinaisesti tehdä yhdessä työtä, työsuhteet hyvin pitkiä...

• Opettajat_Pulmusia

Eivät kiusaa. Opettajat ovat pulmusia. Jos opettaja on muodollisesti pätevä ja kelpoinen niin eihän pätevöitynyt sertifioitu opettaja voi ketään toista kiusata. Se ei ole teoreettisesti eikä käytännössä mahdollista. Hänellä on siitä todistus. On pätevä ja rakastettu. Todennäköisesti mainitsemasi opettajat ovat niitä muodollisesti epäpäteviä opettajia. Se on ainoa vaihtoehto tai sitten olet kuullut ja nähnyt harhoja. https://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U

• Nähty_on

Opettajainhuoneessa kiusataan melkein yhtä paljon kuin kirkkoherranvirastossa. Molempiin kerääntyy jostakin syystä häijyjä, kateellisia ja tekopyhiä ihmisiä.

• opettajakolleega

Minä en ole käynyt pian viiteen vuoteen opettajainhuoneessa. Kusella olen toki käynyt siinä viereisessä kalalta haisevassa vessassa.

Sen lisäksi että opettajan työ on vittumaista, niin on kestettävä myös narsisti-kollegoiden mielialavaihtelut. Toivottavasti tulipalo tuhoaa kesän aikana...

• OpettajaKiusaa

Kiusaavathan opettajat myös oppilaita. Miksi siis ei toista opettajaa?

• anonyymi_FU2

Kiusaavat toki. Keinojakin on monenlaisia. Usein kuitenkin, asiavaltaiselle alalla tyypillisesti, lauma liittoutuu yhtä vastaan. Rikollisia toimiakaan ei kaihdeta.

Selkäänpuukotus, juorujen levittäminen ja yleinen veemäisyys on naisopettajien lauman tunnuspiirre, Jos voit valita, niin kierrä naisopettajien lauma kaukaa,

• Anonyymi

Akkalaumat ovat samanlaisia, on ala mikä tahansa. Lienee sukupuolelle ominaista käytöstä.
      Ei ne sille mitään voi - eivätkä edes yritä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      830
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      115
      534
    Aihe