Kiusaavatko opettajat toisiaan?

LivSmedel

Onko kokemuksia? Itse tiedän yhden tapauksen, jossa kolme naisopettajaa liittoutui yhtä opettajaa vastaan. Tympeää käytöstä: ei tervehditty, hymähdeltiin ja keskeytettiin puheenvuoroja kokouksissa.
Kerran joku näistä naisista jopa huusi jotain. Voi luoja.

7

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkialla

      Tottakai, kuten muissakin työpaikoissa. Tosin ehkä voi olla haastavampi tilanne, kun periaatteessa ei varsinaisesti tehdä yhdessä työtä, työsuhteet hyvin pitkiä...

    • Opettajat_Pulmusia

      Eivät kiusaa. Opettajat ovat pulmusia. Jos opettaja on muodollisesti pätevä ja kelpoinen niin eihän pätevöitynyt sertifioitu opettaja voi ketään toista kiusata. Se ei ole teoreettisesti eikä käytännössä mahdollista. Hänellä on siitä todistus. On pätevä ja rakastettu. Todennäköisesti mainitsemasi opettajat ovat niitä muodollisesti epäpäteviä opettajia. Se on ainoa vaihtoehto tai sitten olet kuullut ja nähnyt harhoja. https://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U

    • Nähty_on

      Opettajainhuoneessa kiusataan melkein yhtä paljon kuin kirkkoherranvirastossa. Molempiin kerääntyy jostakin syystä häijyjä, kateellisia ja tekopyhiä ihmisiä.

    • opettajakolleega

      Minä en ole käynyt pian viiteen vuoteen opettajainhuoneessa. Kusella olen toki käynyt siinä viereisessä kalalta haisevassa vessassa.

      Sen lisäksi että opettajan työ on vittumaista, niin on kestettävä myös narsisti-kollegoiden mielialavaihtelut. Toivottavasti tulipalo tuhoaa kesän aikana...

    • OpettajaKiusaa

      Kiusaavathan opettajat myös oppilaita. Miksi siis ei toista opettajaa?

    • anonyymi_FU2

      Kiusaavat toki. Keinojakin on monenlaisia. Usein kuitenkin, asiavaltaiselle alalla tyypillisesti, lauma liittoutuu yhtä vastaan. Rikollisia toimiakaan ei kaihdeta.

      Selkäänpuukotus, juorujen levittäminen ja yleinen veemäisyys on naisopettajien lauman tunnuspiirre, Jos voit valita, niin kierrä naisopettajien lauma kaukaa,

    • Anonyymi

      Akkalaumat ovat samanlaisia, on ala mikä tahansa. Lienee sukupuolelle ominaista käytöstä.
      Ei ne sille mitään voi - eivätkä edes yritä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe