Kyllä tosi-tv:t ovat parasta antia!

Tosi-tv-fanittaja

34

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvid-Linkki

      Voi harmi, ettemme ole samalla aaltopituudella. Telkkarista katson vain klo 9 , klo 18 ja klo 20.30 uutiset, jos muistan tai olen paikalla. Vielä on 8 h 03 min seuraaviin uutisiin.

      • Tosi-tv-fanittaja

        Radiosta tulee uutiset tunnin välein, joten sieltä saa kuulla moneen kertaan. En viitsi enää illalla tv:stä samoja asioita katsella/kuunnella. Virkistävää vaihtelua nuorekkaat ohjelmat. Pysyy mielikin vireänä eikä vanhene aivot .


      • Kai kaikki ymmärtävät ettei yhtään "yllätystä" tapahdu sattumalta, kaikki nuo on käsikirjoituksessa.


    • mää tykkään kans katsoo unelmien poikamiestä
      unelmien poikamiestyttöä
      ja yks lemppareistani on temptationisland
      miten se nyt sitten kirjoitetaankaan
      bileet ja treffit on jo niin nähty mutta iltanuotio on mielenkiintoinen
      ihan kiva nähdä kuinka kukakin reagoi näkemäänsä

      näitä tosi tv juttuja tulee nykyään niin paljon
      ettei paljoo muuta kerkee katsomaankaan televisiosta
      ja jännä että näistä mainitsemistani ohjelmista
      tulee itselle sellainen hyvä olo siitä että on jo kuuskymppinen.

      • ei.kiinnosta

        Mulle tulee hyvä olo siitä että olen yli kuuskymppinen eikä tarvitse katsoa tuollaisia ohjelmia.


      • se on hyvä että meille kaikille tulee jostain hyvä olo.


    • hallapurre

      Viivtiina, juuri tuollaisia ohjelmia en halua katsoa ollenkaan, en tykkää hiventäkään.

      • mää oon kiinnostunut tosi paljon ihmisistä
        myöskin heidän elämästään
        ja mielenkiintoista on seurata kuinka nuorten elämä on muuttunut
        siitä kun itse oli parikymppinen
        tykkään myös seurata nuorten sukulaistyttöjeni elämää instagramissa
        oliskohan sukuvika kun he aika avoimesti kertovat siellä elämästään.


    • totuusontuollajossain

      Eihän neiillä "tosi teeveellä" ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Ne on alusta loppuun käsikirjoitettu, "näyttelijät" on valittu formaattiin sopiviksi, eikä koko tilanteilla ole mitään yhteyttä normaaliin elämään. Jos joku uskoo, ettei ne ole keksittyjä stooreja, valitan!

      • katson mielelläni myös napakymppiä
        haluatko miljonääriksi heikoin lenkki
        eikös nekin kuulu tosi teevee ohjelmiin
        onhan näitä paljon
        jollain lailla käsikirjoitettuja
        mutta esim näissä ei varmaan ole keksittyjä stooreja.


    • Julkisuudenkipeät, useimmiten nuoret nolaavat itsensä niin monin eri tavoin.

      • jollain konstinhan itsesä pitää esille saada jos julkisuuteen halajaa
        harvemmin sitä kotoo tullaan hakemaan
        ja aika jännä että nää turhat julkkikset kiinnostaa eniten.


      • eeewrrrwwg

        "Julkisuudenkipeät, useimmiten nuoret nolaavat itsensä niin monin eri tavoin. "
        juuri niin, en voi sellaista ymmärtää. Se Varsinais-suomalainen oli Turusta päin jostain sieltä opettaja nainenkin big brotherissa aikanaa ihan kamalaa sängyssä miehen kanssa peuhasivat kaikkien silmien edessä tv ssä. huono homma, miten jatko elämä?


      • Bengalitikku

        Tosi-tv-jutut ei oikein nappaa.
        Yhden kauden pakotin itseni katsomaan BB-taloa, ymmärtääkseni tällaisen formmatin jujun: itsensä nolaamisen.
        Maajussille morsiamen muutaman osion olen nähnyt.

        Lähinnä todellisuutta ovat uutiset ja dokumentit.

        Beckistä tykkään ihan kamalasti.


      • eeewrrrwwg kirjoitti:

        "Julkisuudenkipeät, useimmiten nuoret nolaavat itsensä niin monin eri tavoin. "
        juuri niin, en voi sellaista ymmärtää. Se Varsinais-suomalainen oli Turusta päin jostain sieltä opettaja nainenkin big brotherissa aikanaa ihan kamalaa sängyssä miehen kanssa peuhasivat kaikkien silmien edessä tv ssä. huono homma, miten jatko elämä?

        Kyllä ihmiset muistavat ja ohjelmasta saatu mielikuva jää elämään, varsinkin jos esiintyminen on ollut jollakin tavalla erikoisempaa.
        Eikä ole pelkästään nuorten juttuja, eräs tuttu oli viisikymppinen ollessaan mukana tuossa mainitsemassasi ohjelmassa, saadessaan hetkensä julkisuudessa.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Tosi-tv-jutut ei oikein nappaa.
        Yhden kauden pakotin itseni katsomaan BB-taloa, ymmärtääkseni tällaisen formmatin jujun: itsensä nolaamisen.
        Maajussille morsiamen muutaman osion olen nähnyt.

        Lähinnä todellisuutta ovat uutiset ja dokumentit.

        Beckistä tykkään ihan kamalasti.

        Tykkäätkö Beckin uudesta työkaverista Steinarista? Minä tykkäsin yhden leffan perusteella, oikeudenmukainen ja huumorintajuinen kaveri.
        Pari iltaa sitten tuli ohjelma, jossa Arman Pohjantähden alla, jaksossa hän vietti useita päiviä maatilan karjakkona. Kunnioitukseni miestä kohtaan syveni, rohkeasti tarttui kaikkiin navettatöihin.
        Sellainen parempilaatuinen tosi-tv.


      • Bengalitikku

        Joo. Tykkäsin. Minusta juuri se, että opetetaan katsojaa, ettei "kuori" ole kaikki. Jos tuon kaltainen kaveri istuisi vieruspöytään kahvilassa, saattaisin tarkistaa käsilaukun paikan ja että se on kiinni. Samaa teen kaupoissa vaistomaisesti kuullessani tiettyjä kieliä tai hiipparin oloisia tyyppejä suhahtelee lähitienoolla. Ongelmahan on minun, asenteeni. Mitäs siitä sen enempää.


    • Eipä ole minun kuppini pontikkaa noi tosi-tv:n jutut kun en oikein näe niissä mitään paitsi kaikkein heppoisinta viihdettä nuorille. Joitakin ruotsalaisia hollywoodrouvia katsoin jonkun jakson kun se Gunilla oli niin vietävän inhottava, mutta noi parittelu- ja kilpailuohjelmat ei kait ole meikäläiselle tarkoitettukaan.
      Yleensäkään vähempää ns. julkkisten tai kuninkaallisten tai muiden lööppiolioiden elämästä kiinnostunutta kuin minä saa kyllä lyhdyn ja lampun kanssa etsiä.

      Nuorison elämää, jos he ovat minulle tärkeitä, seuraan facessa "keveästi"; vilkaisen jos on uutisvirrassa, katselen valokuvia jos sattuu sivulle, mutta en käy heidän sivuillaan.

      • Gunillan takia minäkin sitä olen katsonut.
        Hän on oikein tyyppiesimerkki siitä, miten päinvastainen kuva ihmisellä voi olla itsestään kuin minkälaisena ympäristö hänet näkee.


    • Viher-piipertäjien kanavalla.
      National Geographic.
      Siellä kulkee tarina Suomalais-alueista nimeltä Dr.Pol.
      Yhä enmemmän alan olla varma että siinä on käsi-kirjoitettuja tapahtumia vain vähän.
      Jos katsotte, ottakaa tekstitys pois päältä.
      Saatte hienosti preppausta kielillenne.
      -
      Varoitus!
      Rumia sanoja esiintyy ohjelmissa usein.
      Tuntuu toisinaan että eläinten kielilläkin.

      H.

      • ...enemmän

        H.


    • Olen katsonut muutaman jakson sarjasta Kaunis elämä.

      Tiistaina oli Riitta Väisäsen vuoro. Yksi kohtaus tiistaisessa ohjelmassa yllätti. Danny saapui Riitan huoneeseen tuomän liian pientä juhla-asua.

      Mutta minkä näköinen Danny. Harvat hiukset tupeerattuna, ryppyinen, kalpea, vanhan miehen iho. Ilmeisesti hiuskuorrutus on hänen tavaramerkkinsä kuten Mauri Pekkarisen peruukkikin.

      Myös kaunottarien kuten Lolan, Tarjan ja Riitan liikakilot hämmensivät. Entiset H-tytöt nykyiset O-tytöt.

      Mielenkiintoista "tirkistelyä" kaunottarien elämään. Missiaikaiset huhut, jotka kiersivät lehdistöä osoittautuvat pinnallisissa paljastuksissa todeksi.

      Väisäsen suhde Spede Pasaseen jne.

      Riitan sanaleikki Kymppitonni TV-visailuohjelma, oli aikoinaan suosittu. Voisipa toimia vieläkin.

      • "korppis"

        Niinpä.
        Nuorena minäkin lauloin East Virginia.
        Vaikka olinkin "vain" komppi-kitaristi.
        Mutta minulla oli jo silloin vammana kaunis, miehekkään matala ääni.
        Kitaran-soitto vähän ontuu nykyään, vaan ääni ei vieläkään.
        -
        Huomautan että ääneni ei horjunut kuten Dannyllä.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "korppis"

        Niinpä.
        Nuorena minäkin lauloin East Virginia.
        Vaikka olinkin "vain" komppi-kitaristi.
        Mutta minulla oli jo silloin vammana kaunis, miehekkään matala ääni.
        Kitaran-soitto vähän ontuu nykyään, vaan ääni ei vieläkään.
        -
        Huomautan että ääneni ei horjunut kuten Dannyllä.

        H.

        Kummallista että he, jotka eivät osaa mitään.
        Joilla ei ole ulko-näöllisiä edellytyksiäkään.
        Arvostelevat ja haukkuvat eniten.

        H.


      • korppis11
        hunksz kirjoitti:

        Kummallista että he, jotka eivät osaa mitään.
        Joilla ei ole ulko-näöllisiä edellytyksiäkään.
        Arvostelevat ja haukkuvat eniten.

        H.

        Olet hyviñ oikeassa, sinä aina ekana joka ketjussa.


    • Minä jaottelen nuo tositeeveihin ja tekotositeeveihin.
      Eli katson sellaisia, jotka kertovat tosielämästä.
      Nuo tekoparitusjutut ei kiinnosta pätkääkään. Vielä vähemmän nämä missä suorastaan pyritään alentamaan ihmistä.

      • Viher-piipertäjien kanavalla.
        National Geographic.
        Siellä kulkee tarina Suomalais-alueista nimeltä Dr.Pol.
        Yhä enmemmän alan olla varma että siinä on käsi-kirjoitettuja tapahtumia vain vähän.
        Jos katsotte, ottakaa tekstitys pois päältä.
        Saatte hienosti preppausta kielillenne.
        -
        Varoitus!
        Rumia sanoja esiintyy ohjelmissa usein.
        Tuntuu toisinaan että eläinten kielilläkin.

        H.


    • käsikirjoitetutTosiTVt

      Jos ihminen tykkää juonittelusta ilkeilystä, huijaamisesta ja selkäänpuukotuksesta, niin silloin nämä BB, TTI ja kaiken maailman luksus eukot, miljonäärienmetsästäjät, ja viidakon tähtöset ovat juuri oikeanlaisia ohjelmia.

    • Hui-jänis-mänt

      Mie en ymmärrä juttujanne. Se vaan on niin, että kun katsoo ulos ikkunasta, se on tosi-tv maisema ihmisineen tai ilman, vailla käsikirjoitusta ja teeskentelyä. Tai lähtee liikkeelle tuonne tosi-arkeen.
      Luonto-ohjelma on luonnossa.

      • "Hui-jänis-mänt"

        Kyllä ulko-asutkin kertovat jostain käsi-kirjoituksesta.
        Jolla toivotaan oikean-laista ohjelmaa.

        H.


    • noohjooh

      Jotkut, toisiin olen liian vanha. Toimii melkein nyrkkisääntönä, että jos on nuori porukka, niin en kestä katsella niiden toilailuja.

      Se alkoi joskus vuosia sitten Selviytyjistä. Nyt niitä on niin paljon, ettei jaksa enää. Juuri se Hunkzsin mainostama Uskomaton dr. Pol on aika uskomaton. Hollywoodin ja NY:n täydelliset naiset, kiva katsella miten eletään kun on rahaa, miten tavalliset ne murheet kuitenkin ovat. Ne muut täydelliset ovat pelkkää roskaa. Vain elämää odotan. Remonttiohjelmat, Kissa ja koira vastakkain. Upea lihava elämäni on hauska. Poliiseja voi seurata jos ei muuta keksi käsitöiden lomassa.

      Joskus seurasin innokkaana Vaimot vaihtoon ohjelma, kunnes luin että tätä reality ohjelmaa käsikirjoitetaan ennen, niillä ei ollut paljon mitään tekemistä aitojen ihmisten kanssa.

    • PummiSetä
    • Katsoin taannoin Sohvaperunoita aamuyöhön saakka, ja olen vieläkin väsynyt

    • äijä-

      -nyt täytyy aloittaja pudottaa pilvilinnoistaan, sillä tv-ohjelmat eivät ole tosia, eivät mitkään niistä, tämän kyllä ymmärtää, kun hieman vaivaa ajatteluelintään.
      -sataakohan vappuna räntää, välillä kolottaa jalkaa silleen, vai kohjuko se vaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe