Naiselle hyvää huomenta! :)
Aamujen aamu
14
451
Vastaukset
- älähomoyritä
Naiselle;)
- älähomoyritä
nyt meni väärään ketjuun
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Huomenta...tänää taas pitkä aamu..
Nukuin puoleen aamuun....
Jos asuttais yhes..sä näkisit vaan laiskan muijan..mikä nukkuu puoleen päivään.....
Olisko kivaa...
No voisit painaa suukon poskelle ..ennen kuin lähdet...
Mä voin lähettää lento sellaisen jos jaksan käden nostaa...mä oon laiska...
MUT MÄ AJATTELEN KOKO SYDÄMMELLÄ ..KOKO PÄIVÄN....♥
Mut vastaan otan ihan miten tahdot...
Hei rakas....oliko raskas päivä...vai hyvä...
Ruoka odottais...mut mulla myös omat jutut..
Myt yritän.....ehtii...
Mut mun sydän täynnä Rakkautta...
Vietä kiva päivä....mä kirjoitan sulle näin.
Koska luulen..en tiedä...mut ei niin välii...
Mulla tarve...
Ajattelen...ole oleole...niin tiedät...😀🌻♥
Niin mulla tarve ain rakastaa jotakin...se vaan on...🌻🍀🌪- Elluhalloyb
Ei sulla...
Miehet ei osaa rakastaa...
Mut mulla..♥🌻🍀🌪😀 - Elluhalloyb
Määkin ajattelen toista....
Huomaatko...🌻🍀🌪😀♥
Ajattele rauhas toista...mä en mustis... - Pikkukukkaelluhallo
No ite aloitit....
Miks kiukkunen..🌻🍀🌪😀♥ - Pikkukukkaelluhallo
Sä oot niin mustis....
Mä en yhtään....
Kyl mä joskus oon vähä ollut...🌪🍀🌻😯 Eikö mies saa olla kärttynen?
Onko se yksistään naisten oikeus?
Hyvää iltaa sinulle! :) pikkukukka🤗- Pikkukukkaelluhallo
No joo olinhan mäkin..
Tekee välii hyvää...
Ei aurinkoa ain...olis tylsää...
Riidellään oikke oikeesti..
Mä en taida osata..
Sullekin hyvää iltaa....Kuokka...
Tai kuka sit ootkin...♥🌪🍀🌻😯
- NoHyvää
Huomenta. T. Marika🚣🎯
- aitoriitta
Voi miten suloista. Ihana. Jollakin ylemmällä rakkauden tasolla rakastamme. Se ei ole pahaa eikä keneltäkään pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437