Kävin tuossa kävelykadulla näin huolestuneen kansalaisen roolissa kysymässä kärrynsä kera seisovalta katuevankelistalta. Että millä he perustelevat näitä kaikkia sääntöjä joiden mukaan he elävät ja ilmeisesti haluisivat muidenkin ihmisten elävän ?
Vastauksena oli että, kun siellä raamatussa niin lukee ja he elävät sen mukaan.
Tässä yksi elämän kokemus ja tiedottajan vastauksia kysymyksiin.
http://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/201804110185348_iv.shtml
Kärrypasifistien oikeus
Vartiossa_seisten
3
448
Vastaukset 3
- Kaikkiko_Pelaavat_Peliä
Kävin tuossa kävelykadulla tosiaan kyseleen kaikenmoista, mutta unohtui kysyä että. Kun he kerran lapsiaan ja käkikellojaan lähettävät, niin eikai heillä ole sitten mitään hätääkään ?
- Tukkajumala
Miten he muuten viettävät ja viettävätkö he vappua ?
Eikö tuo vartiossa seisoskelu ja ovikellojen pimputtelu käy kuitenkin ihan työstä ?
Vapaa-ajallakin ?
Olisin käynyt ihan itee kadulla kysymässä ja pari muuta uutta ihmetyksen aihetta, mutta kun ei ole ollut muutamaan viikkoon ketään vartiossa...
Noh
Hyvää Valburia !
Nyt sitten kuiten kin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520