Kävin tuossa kävelykadulla näin huolestuneen kansalaisen roolissa kysymässä kärrynsä kera seisovalta katuevankelistalta. Että millä he perustelevat näitä kaikkia sääntöjä joiden mukaan he elävät ja ilmeisesti haluisivat muidenkin ihmisten elävän ?
Vastauksena oli että, kun siellä raamatussa niin lukee ja he elävät sen mukaan.
Tässä yksi elämän kokemus ja tiedottajan vastauksia kysymyksiin.
http://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/201804110185348_iv.shtml
Kärrypasifistien oikeus
Vartiossa_seisten
3
411
Vastaukset
- Kaikkiko_Pelaavat_Peliä
Kävin tuossa kävelykadulla tosiaan kyseleen kaikenmoista, mutta unohtui kysyä että. Kun he kerran lapsiaan ja käkikellojaan lähettävät, niin eikai heillä ole sitten mitään hätääkään ?
- Tukkajumala
Miten he muuten viettävät ja viettävätkö he vappua ?
Eikö tuo vartiossa seisoskelu ja ovikellojen pimputtelu käy kuitenkin ihan työstä ?
Vapaa-ajallakin ?
Olisin käynyt ihan itee kadulla kysymässä ja pari muuta uutta ihmetyksen aihetta, mutta kun ei ole ollut muutamaan viikkoon ketään vartiossa...
Noh
Hyvää Valburia !
Nyt sitten kuiten kin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773