Hirsitalossa ei ole hyvä, puhdas sisäilma

Hirssivilja

Ihan jonninjoutavaa höpötystä tämä nykyaikaisessa talossa, jossa sisäilman laatu tuotetaan koneellisesti.

Ainoa järkevä syy hankkia hirsitalo on ulkonäkö. Monet hirsitalot ovat kivannäköisiä.

Ulkonäön vastapainoksi tulee kuitenkin myös haittoja. Mitään objektiivista perustetta hirsitalon hankkimiselle ei ole.

6

878

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virssihilja

Mietihän asiaa uudestaan siellä vuokraslummissa!

• Hahaaa

Painaako "hirsivelka" hartioita? Vai huutaako räkänokkaiset lapset lisää ruokaa ja vieressä makaa siideribontso sätkä suussa? Minuakin vituttaisi.....Tosin olen velaton.

• HirssiviljaParempi

Hirssivilja ei sittänyt mitään faktaa väitteidensä tueksi. Miksi mättää?

• BauHerr

Kyseessä on taaskin ylläpidon tekemä aloitus jolloin tärkeintä onkin vain saada aikaan jonkin sortin keskustelua ja siihenhän ei perustelua faktaa tarvita!

• hirsihenkittää

no on varmasti hyvä raikas ilma kun seinissä ei eristettä senttiäkään, talvisin raikkaassa ilmassa sisälläkin pyörii villasukat jalassa ja sähkömittari huutaa hoosiannaa. ihanan raikasta kun hengittelee.

• liikuttunut

Mukavaa huomata että tänne edelleen kirjoittelee syvästi empaattisia ihmisiä jotka ovat huolissaan muiden sähkölaskuista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1334
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      53
      691
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      594
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      184
      515
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      60
      501
    Aihe