l-teaniini kokemuksia? + muut

l-teaniini

Onko kokemusta l-teaniini ravintolisästä, rauhoittaako? Onko muita ns luonnollisempia aineita mitkä rauhoittaisi? Vihreässä teessä on teaniinia ja se tuntuu toimivan kun juo tarpeeksi.

17

13477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Artsi3657

Kokemusta on. Kovaan ahdistukseen ei auta, mutta lievempään saattaa tehota.

• aamukahvinystävä

"Aamulla vie kofeiinin haittavaikutuksia pois."
        Jassoo. No ei tuota pilleriä ainakaan kannata popsia. :D
        Illalla taas juon iltateen mieluummin kuin ottaisin sitäkään pillerinä.

• 345454

Vidan "Vahvaa L-teaniinia" kokeiltu maksimiannoksella, ei minkäänlaista vaikutusta.

Eihän tämä olisi luontaistuote jos se oikeasti auttaisi, silloin olisi reseptilääke.

• Anonyymi

Sama kokemus mulla, 2 kapselia - ei mitään rauhoittavaa vaikutusta. Ei ainakaan mulle joka olen tottunut syömään jonkun verran kolmiolääkkeitä.

• 4645654

Nettikertomukset L-teaniini "parantavasta" vaikutuksesta perustuu täysin lumevaikutukseen. Kun tieteellisissä tutkimuksissa verrataan oikeaa masennus/ahdistus-lääkettä lumeeseen, niin kyllähän lumeellakin (sokeripillerillä) saadaan usein selvää parannusta aikaiseksi. Esim HAM-D skaalalla lumeella voi masennuspisteet tippua keskimäärin 25->20, kun taas reseptilääkkeellä 25->15 8vko kokeen aikana.

Tällä tavalla reseptilääkkeiden teho todistetaan, ero parannuksessa on tilastollisesti merkittävä verrattuna lumeeseen.

L-teaniini ei ole virallinen/hyväksytty hoito juuri koska ei ole tutkimuksia missä on osoitettu että parantava voima olisi mitenkään lumetta tehokkaampi. Ja lume siis myös "parantaa", siksi netistä löytyy kertomuksia L-teaniinin "parantavasta" vaikutuksesta.

• Muuanukkeli

Vihreä tee virkistää! Kiinalaiset eivät juo mustaa teetä. Kaupataan ulkomaille.

• Anonyymi

Auttaa varmuudella huomattavasti. On niitä harvoja, ellei ainut, luontaistuote joka oikeasti auttaa. Jauheena (selväsi halvinta) teelusikallinen vaikka aamukahviin liukenee helposti. Aluksi vähemmän.

• Artsi3675

Kyllähän esim.teaniini ja tauriini hiukan rauhoittaa,, teho ei vain riitä kovempaan ahdistukseen.

• Miksimi

Itse koen ainakin isommilla annoksilla pöpperöisen olon, eli jotain vaikuttaa. Olen vaan niin ahdistunutta sorttia, että tuo pöpperö saattaa alkaa ahdistaa. Siis vaikutuksen huomaan selvästi.

• Anonyymi

Miten paljon isommilla annoksilla tulee se pöpperö?

• GABA
      • Anonyymi

Mistä saa gabaa?

• kansanparahtaja

Minä luotan enemmän siihen, että laitan valkosipulit korviin ja muikut sieraimiin. Sitten hieron kevyesti katajanmarjoilla maustettua koivunmahlaa kainaloihin ja nivusiin. Voi että miten on rauhottavaa.

• HuonompiHomma

Tuo on vaarallinen konsti. Itsekin kokeilin laittaa muikkuja sieraimiin. Sattui köpelösti, ja sisäänhengityksen yhteydessä muikut kulkeutui keuhkoihin asti. Ne lisääntyivät siellä keuhkoissa, ja nyt suustani tulee ulos sammakoita vähän väliä.

• Anonyymi

Typerä muka-vitsikäs kommentti kun ihmiset oikeesti etsii apua nykyisinä aikoina kun lekurit ei enää kirjota kolmiolääkkeitä.

• Anonyymi

Kansanparantaja, kommentistasi huomaa ettet tiedä perinne parantamisesta mitään.

• Anonyymi

Mulla auttaa ahdistukseen se kun lopetan tappelun elämän tosiasioita vastaan. Sit annan itseni synkistyä, oikein kunnolla siis. Sitten puhun siitä ikävästä tosiasiasta ja aina tulee vastaan joku tyyppi, joka tajuaa. Ja niin se olo helpottuu, huomaan olevani edelleen elossa ja sitä kautta tajuan olevani vitusti rautaisempi tyyppi kuin mitä aiemmin luulin. Ei ole ollut mulle apua pillereistä eikä terapiasta. Rahaa kyllä kului, mikä onneksi ei enää vituta. Luontaistuotteet ja muut pillerit pitävät ihmisen voimattomana ja riippuvaisena, joten ette te tuu ikinä saamaan niistä sellaista apua, kuin mitä oikeasti kaipaatte. Pystytte siihen ihan ite. Mäkin pystyin ja olin ihan vitun toivoton tapaus, itsetuhoinen, ahdistunut, tuskainen raunio.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      83
      1698
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1349
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      110
      1098
    4. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      74
      991
    5. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      203
      975
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      892
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      885
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      870
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      824
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      799
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (71) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja