Perjantai Aamuun

Naiselle hyvää huomenta! :)
Kiva kun on noin lähellä toi viikonloppu.
Sitten olis vielä kivempaa kun sinäkin olisit yhtä lähellä.

12

416

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

Huomenta. Sopiiko sulle, että mietin tätä asiaa rauhassa viikonlopun ja palaan sunnuntaina. Minulla on silloin lopullinen vastaus.

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka....
        Huomenta....
        Ihana aamu...nukuttu hyvin...
        Pitäisi alkaa päivä..alankin..
        Olla lähellä..mä oon vähän ujo...
        Mut voin istuu lähel...kun päätän..ja puhuakin....
        Mä istun ain jonkun vieres...
        Meidän talo on sellainen...
        Näitkö kun kysyin sulta niitä kysymyksii..?
        No ei miehet ikinä vastaa...hassua...
        Ei kun touhumaan..
        Kävelemään en taida mennä...se ei vaan suju...en tiedä miks...vähän pelottaa...
        Täytyy toivoo et on vaan kevät....
        Vietä kiva päivä....teet sitten mitä teet..
        Ole häpi....🍀🌪🌻😯😀♥

• aitoriitta

Anteeksi. Yritän taas sanoa viimeisen sanan mutta yritän saada pääni kokoon siihen mennessä. Kallistun jarin puolelle mutta senhän sinä tiedätkin jo. Olen onnellinen jos saan olla edes hänen kanssaan. Sinä saat kenet vaan haluat.

• Yleinen

Huomenta! Viikonloppua kohti :)
      Jos olet Jussi, et ole kaivattuni, mutta hyvää päivää kuitenkin!

• Hyvääpäiväämyös

Yhdeltä Jussilta kysytty irl kirjoitteleeko vielä palstalle. Ei kuulemma edes lueskele näitä sivuja, joten jätäppä ainakin tuo Jussi pois laskuistasi.

• Yleinen
        Hyvääpäiväämyös kirjoitti:

Yhdeltä Jussilta kysytty irl kirjoitteleeko vielä palstalle. Ei kuulemma edes lueskele näitä sivuja, joten jätäppä ainakin tuo Jussi pois laskuistasi.

Ihan sama mulle, mut suo, kuokka ja Jussi.
        That’s why.

• Naiselta.Miehelle

samoin.
      Ethän ole taikauskoinen? Nythän on 13 päivä ja perjantai. Itse en kuulu niihin jotka uskovat tämän päivän huonoon onneen. Päinvastoin, tämä on päivä joka tuo tullessaan minulle jotain hyvää ja kivaa ;o).

• En ole se on minun onnen numeroni 13! :)
        Hyvää iltaa naiselle! ;)

• valokuutiossa

Viikonloppu on kiva juttu. Auringonpaiste ja kevät on kiva juttu. Se mikä ei ole kivaa on ettei sua näe koskaan. Jos olisit hän..
      Mukavaa perjantaita ja viikonloppua. 🌞

• analyysiatuostahahmosta

KUOKKA= 35-40 vuotias, ei ikinä ollut parisuhteessa, tai jos on, niin lyhyessä ja siitäkin aikaa jo yli 10 vuotta. Työssäkäyvä, kaljamahainen, tai ainakin alkava kaljamaha, pieni pippeli, erektiovaikeuksia, haaveilee jo kymmenettä vuotta tai yli samasta naisesta, jolla todennäköisesti jo perhettä (mies ja lapsikatras).
      Kykenemätön luomaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Harrastukset: perjantai-iltaisin kalsarikännejä vetäessään katsoo netistä pokea ja vetelee löysää "näppyään" näppiin.

• kevätjatoiasenne

Toi oli jopa sulta ilkeetä.

• yifewpo

Tämä kirjoittaja ole ikinä saanu kunnolla tai vuosiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1432
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      68
      906
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      809
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      256
      687
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      66
      660
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      39
      615
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      544
    10. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      70
      536
    Aihe