ThermaCellin hyttyskarkoitin on pätevä laite, joskin perusmuodossaan kallis käyttää. Kaasupatruunoiden omatoiminen täyttö ja ei-alkuperäisten mattojen käyttäminen alentavat kustannuksia huomattavasti.
Kaasupatruunoiden täyttämisestä on ohjeita Youtubessa ym. vaikka kuinka paljon, itselläni (ja varmaan monella muulla) ongelmaksi on muodostunut oikean suuttimen löytäminen. Monenlaista minäkin kokeilin, tuloksetta: ei mennyt kaadu sisälle, ei sitten millään.
Sattumoisin sitten löytyi ratkaisu: Mustang -merkkinen kaasu ja sen pienin suutin, n:o 5. Suuttimen päähän partakoneen terällä pienen pieni viilto ja vot: kaasu menee pulloon. Ihan täysin tiivis ei tuokaan suutin ole, kaasua roiskuu jonkun verran myös ulkopuolelle mutta toimii kuitenkin. Halvin Mustang -puteli löytyi Tokmannilta, 2 €/kpl.
Mattoja olen ostanut Ebaysta: ArsMat12, 60 kpl:n paketti 4.02 €.
Minun puolestani, Lapin kesä ja hyttyset - tervetulia ! Olen valmis.
ThermaCell hyttyskarkoitin
LaplandMan
1
7129
Vastaukset
- minä_myös
Ja minäpä tilasin alibabasta kilon d-alletriiniä ja tiputtelen sitä pipetillä mattoihin. Riittää 10 vuodeka ja maksaa 50 dollaria.
https://m.alibaba.com/product/60591714477/Insecticide-Allethrin-Allethrin-93-TC-CAS.html?spm=a2706.7843299.1998817009.20.625c37fdBbBsBq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676