28x vuokrasi matkaoppaan Bangkokista.

Aerofotilla olin Moskovasta tullut, "tekninen välilasku" jossain aavikkokentällä ja matkan teko oli venynyt. Lentoemot kiikuttuvat vodkaa ja lämmintä vodaa pahvimukeissa nuutuneille matkustajille.

Perille Bangkokiin kuitenkin tulimme ja otin taksin suuntana Pattaya.
Katselin ohikiitäviä tuhansia vilkkuvaloja ja sanoinkin kuskille että nyt menemmekin saunaan ja heti! Jessöör, sanoi kuski ja kohta kaarsikin jo paikan eteen missä luki aivan suomeksi että sauna!

Isäntä esitteli lasiseinän takana olevia pesijätyttösiä. Pattayan tyttösistä puhutaan oppaista joten tämä oli hieman poikkeavaa mutta asiaan sopivaa. Yhden valitsin ja taksikuskillekin sanoin että siitä vain, minä maksan. Iloisen yllättynyt oli ukkeli ja pyylevän likkasen valitsi.

Aivan erinomaisen saippuapesun tyttöni antoikin ja ihastuin viehkoon neitoon. Kysyin että tulisiko mukaani Pattikselle pienelle lomalle. Jeeeeee!, vinkaisi likka.
Isännän kanssa teimme diilin; 1000 bahtia/ pv vaihto- oikeudella. Palautus 5:n päivän kuluttua. Maksoin käteisellä ja sain kuitin missä luki ym. ehdot.

Vietimme viehkot 5 päivää; minä toimin oppaana tälle maalaistytölle jolle Pattis oli täysin vieras paikka.

8

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viro-on-pilalla

      Thaimaassa on kiva tehdä rehtejä diilejä kun he eivät näe ehdottajaa heti potentiaalisena ryöstettävänä kuten Baltiassa, Itä-euroopassa ja Ranskassa. Varmaan monessa muussakin. Venäjälläkin pääset asialliseen diiliin verrattuna edellä mainittuihin. Tallinnassa paineltiin iloiseen taloon viime vuosikymmenellä puvut pykälässä ja parasta viinaa pöytään pullotolkulla mitä löytyi. Ihastuin siinä nuoreen sähäkkään tatuoituun tyttöön. Käytiin neuvotteluita siitä että tyttö lähtee mukaani 1-2 päiväksi. Orjapiiskurir***än kanssa aikani neuvoteltuani havaitsin sen toivottomaksi. Kun en kahta tonnia euroja suostunut maksamaan niin päädyttiin tonniin. Kun olin ojentanut tonnin niin sutikka vaati vielä viittäsataa tytön osuudesta. Sanoin että maksan suoraan tytölle mitä tyttö haluaa. Ei käynyt. Sieppasin sen tonnin takaisin, kävin viemässä tytön rintamukseen 200 euroa tippiä ja marssittiin ulos. Bad business. Tyttö tuijotti vihaisena sutenööriään.
      Tarinan opetus on että älä mene russiaanien paritusmestoihin rikkaan näköisenä.

    • lentoexpertti

      Miksi se Ilyushin ei tipahtanut. Olisimme tältäkin säästyneet.

      • InterbetSukupolviko

        On ainakin mun mielestä otutoa singkranin juhlintaa Pattayalla, kun pitää kesken juhlinnan päivittää facebookia.


      • Jokeri
        InterbetSukupolviko kirjoitti:

        On ainakin mun mielestä otutoa singkranin juhlintaa Pattayalla, kun pitää kesken juhlinnan päivittää facebookia.

        Lerppa missään Pattayalla oo, Suomessa jatkuvasti, kunhan uskottelee puuhiaan.
        Uskokaa lerppaa jos haluatte erehtyä...


    • Tulin juuri Bulgarian Golden Beachilta jossa olin viikon ryhmämatkalomalla.
      Pahoittelen suuresti Pattisfaneille aiheuttamaani pettymystä lomapaikkani valinnasta.

      Noh... Siellä kuitenkin olin ja paikka oli hieman tylsähkö. Varna on kuitenkin historiallisesti merkittävä paikka ja päätin sivistää itseäni tutustumalla sen kulttuuriaarteisiin.

      Jostain syystä löysin itseni kuitenkin vanhan talon huoneistosta joka olikin ilotalo. Kokeneen matkaajan tuomalla varmuudella en tästä kuitenkaan hämmentynyt. Tarjolla oli 3 ihanaa likkasta ja jouduinkin turvautumaan vanhaan hyväksi koettuun entten- tentten- teelika- mentten- valintaan.
      Arvontani osoittautui hyvinkin onnistuneeksi ja ainoaksi manaamisen aiheeksi nousi tapahtumahuoneen ilmastoinnin puute joka aiheutti nihkeän, tosin nautinnollisen jälkitunnelman.

      Rakastuin tähän laihapyllyyn joka oli nauravainen, märkä ja ihana.
      Kysyin että lähtisikö kanssani parin päivän rantalomalle? Likka pakkasi muutaman rätin muovikassiin ja samalla taksilla takaisin rannikolle.
      Ihana oli tyttönen ja kateellisina ryhmämatkamme ukkomiehet meitä seurasivat.
      Yksi kyseli että mistä tuollaisen löysit?
      Vastasin totuudenmukaisesti että kulttuurimatkaltani.

      Miksi tämän kirjoitin; kyselee joku?
      No siksi että sillä on vinkeät yhtymäkohdat aloituksen tapahtumiin joka taasen osoittaa romanttisen puoleni ja sitoutumishaluni voimakkuuden.

    • elämänopettava

      Normituliaiset Golden Beachilta on kuppa, tippuri ja kauhea paskatauti !

      • Tuoppissa

        No mikä saa pistämään tollasen kommentin.


      • kokemusonvalttia

        Kokenut kaiken tietää...
        Kertoisitko muista vaivoistasi, joita haavematkoiltasi tuot tuliaisina?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe