28x vuokrasi matkaoppaan Bangkokista.

Aerofotilla olin Moskovasta tullut, "tekninen välilasku" jossain aavikkokentällä ja matkan teko oli venynyt. Lentoemot kiikuttuvat vodkaa ja lämmintä vodaa pahvimukeissa nuutuneille matkustajille.

Perille Bangkokiin kuitenkin tulimme ja otin taksin suuntana Pattaya.
Katselin ohikiitäviä tuhansia vilkkuvaloja ja sanoinkin kuskille että nyt menemmekin saunaan ja heti! Jessöör, sanoi kuski ja kohta kaarsikin jo paikan eteen missä luki aivan suomeksi että sauna!

Isäntä esitteli lasiseinän takana olevia pesijätyttösiä. Pattayan tyttösistä puhutaan oppaista joten tämä oli hieman poikkeavaa mutta asiaan sopivaa. Yhden valitsin ja taksikuskillekin sanoin että siitä vain, minä maksan. Iloisen yllättynyt oli ukkeli ja pyylevän likkasen valitsi.

Aivan erinomaisen saippuapesun tyttöni antoikin ja ihastuin viehkoon neitoon. Kysyin että tulisiko mukaani Pattikselle pienelle lomalle. Jeeeeee!, vinkaisi likka.
Isännän kanssa teimme diilin; 1000 bahtia/ pv vaihto- oikeudella. Palautus 5:n päivän kuluttua. Maksoin käteisellä ja sain kuitin missä luki ym. ehdot.

Vietimme viehkot 5 päivää; minä toimin oppaana tälle maalaistytölle jolle Pattis oli täysin vieras paikka.

12

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viro-on-pilalla

Thaimaassa on kiva tehdä rehtejä diilejä kun he eivät näe ehdottajaa heti potentiaalisena ryöstettävänä kuten Baltiassa, Itä-euroopassa ja Ranskassa. Varmaan monessa muussakin. Venäjälläkin pääset asialliseen diiliin verrattuna edellä mainittuihin. Tallinnassa paineltiin iloiseen taloon viime vuosikymmenellä puvut pykälässä ja parasta viinaa pöytään pullotolkulla mitä löytyi. Ihastuin siinä nuoreen sähäkkään tatuoituun tyttöön. Käytiin neuvotteluita siitä että tyttö lähtee mukaani 1-2 päiväksi. Orjapiiskurir***än kanssa aikani neuvoteltuani havaitsin sen toivottomaksi. Kun en kahta tonnia euroja suostunut maksamaan niin päädyttiin tonniin. Kun olin ojentanut tonnin niin sutikka vaati vielä viittäsataa tytön osuudesta. Sanoin että maksan suoraan tytölle mitä tyttö haluaa. Ei käynyt. Sieppasin sen tonnin takaisin, kävin viemässä tytön rintamukseen 200 euroa tippiä ja marssittiin ulos. Bad business. Tyttö tuijotti vihaisena sutenööriään.
      Tarinan opetus on että älä mene russiaanien paritusmestoihin rikkaan näköisenä.

• lentoexpertti

Miksi se Ilyushin ei tipahtanut. Olisimme tältäkin säästyneet.

• InterbetSukupolviko

On ainakin mun mielestä otutoa singkranin juhlintaa Pattayalla, kun pitää kesken juhlinnan päivittää facebookia.

• Jokeri
        InterbetSukupolviko kirjoitti:

On ainakin mun mielestä otutoa singkranin juhlintaa Pattayalla, kun pitää kesken juhlinnan päivittää facebookia.

Lerppa missään Pattayalla oo, Suomessa jatkuvasti, kunhan uskottelee puuhiaan.
        Uskokaa lerppaa jos haluatte erehtyä...

• 28x

Tulin juuri Bulgarian Golden Beachilta jossa olin viikon ryhmämatkalomalla.
      Pahoittelen suuresti Pattisfaneille aiheuttamaani pettymystä lomapaikkani valinnasta.

Noh... Siellä kuitenkin olin ja paikka oli hieman tylsähkö. Varna on kuitenkin historiallisesti merkittävä paikka ja päätin sivistää itseäni tutustumalla sen kulttuuriaarteisiin.

Jostain syystä löysin itseni kuitenkin vanhan talon huoneistosta joka olikin ilotalo. Kokeneen matkaajan tuomalla varmuudella en tästä kuitenkaan hämmentynyt. Tarjolla oli 3 ihanaa likkasta ja jouduinkin turvautumaan vanhaan hyväksi koettuun entten- tentten- teelika- mentten- valintaan.
      Arvontani osoittautui hyvinkin onnistuneeksi ja ainoaksi manaamisen aiheeksi nousi tapahtumahuoneen ilmastoinnin puute joka aiheutti nihkeän, tosin nautinnollisen jälkitunnelman.

Rakastuin tähän laihapyllyyn joka oli nauravainen, märkä ja ihana.
      Kysyin että lähtisikö kanssani parin päivän rantalomalle? Likka pakkasi muutaman rätin muovikassiin ja samalla taksilla takaisin rannikolle.
      Ihana oli tyttönen ja kateellisina ryhmämatkamme ukkomiehet meitä seurasivat.
      Yksi kyseli että mistä tuollaisen löysit?
      Vastasin totuudenmukaisesti että kulttuurimatkaltani.

Miksi tämän kirjoitin; kyselee joku?
      No siksi että sillä on vinkeät yhtymäkohdat aloituksen tapahtumiin joka taasen osoittaa romanttisen puoleni ja sitoutumishaluni voimakkuuden.

• elämänopettava

Normituliaiset Golden Beachilta on kuppa, tippuri ja kauhea paskatauti !

• Tuoppissa

No mikä saa pistämään tollasen kommentin.

• kokemusonvalttia

Kokenut kaiken tietää...
        Kertoisitko muista vaivoistasi, joita haavematkoiltasi tuot tuliaisina?

• Ajattelin nostaa tämän ylös mielialojen kohentajaksi koska tunnelma on painunut hieman alavireiseksi.

• Anonyymi

Nää on niin legendaarisen hyviä.

• Anonyymi

Otsikon olisi kuulunut olla:
      28x oppaana Pattayalla.

• Anonyymi

Moni nuori alalletulija ei tunne Pattayan Paratiisia. Siksi on hyvä vähän opastaa tyttöjä paikallisiin salaisuuksiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      25
      2694
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2332
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1308
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      300
      1234
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      986
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      977
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      100
      934
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      77
      894
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      94
      808
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      803
    Aihe