Viime Perjantaina oli levotonta. Jos sama toistuu tänään soitan naapurille poliisit. Minulla on saunavuoro Salattujen elämien aikaan. Joudun aina katsomaan Perjantain jakson netistä. Viime Perjantaina aloitin salkkareiden katsomisen klo 20.30 kuten aina. Alkoi hirveä paukutus ja lattia tärisi. Hiljaisuus alkaa klo.22. Joten klo 20.30. ei tarvitse käyttää kuulokkeita tietokoneessa. Katsomisrauha on saatava.
Naapurille poliisi
Ismofani
3
301
Vastaukset
- Hiljaisiahiirulaisia
Turhaan kutsut. Kyllä vika on sinussa. Paukuttaa ja jyskyttää hetkellisesti saa ennen hiljaisuuden alkamista.
- Ismofani
Naauri hermostui koska biletin edellisenä yönä asunnossani. Naapuri ei määrää. Oli aihetta juhlaan. Sain työpaikalla tehtyä loppuun pitkän,raskaan ja stressavan työprojektin.
- Yläkertalainen
Oletko homoseksuaali? Jos olet, niin pauke jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941226Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613