Haluan kuolla

Viiiiiviiii

Haluan kuolla. Kaikki, koko elämä ahdistaa, pelottaa ja masentaa niin paljon :( mitä oikeesti tehdä kun ei halua elää mutta ei pysty tappamaan itseään läheisten takia?

11

2201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sinulla joku jonka kanssa voisit puhua?

• NAsakka

Olet varma aikeistasi. Mieti vielä kerran łäheisiäsi ja katso elämää. Kesä tulee ja sinä myös!

• kirsi

Sama juttu.k ävin psykiatrilla ja sain lääkettä....ei se auta. Ahdistaa niin paljon. On hetkiä jolloin elämä näyttää pikkasen valoisammalta, mutta aina tulee lisää paskaa jostain päin...Illalla kun menen nukkumaan, toivon etten aamulla herää. Aamulla kun kuitenkin herään, odotan vaan iltaa, että pääsen nukkumaan ja toivomaan taas, ettei aamua koskaan tule.

• masis1

Sama juttu itselläni, aamut on vaikeimpia, ahdistus tuntuu fyysisenä. Haluan kans nukkua mutta ei sitä untakaan mielinmäärin tule. Kevät on mulle aina se vaikein aika ollutkin. Kun päivä pitenee niin mieli masentuu.

• tämmöinenohje

Kun ahdistaa, niin ota kynä käteen ja kirjoita/kuvaile että mikä oikeastaan ahdistaa, mistä se ahdistus tuli, miksi se tuli ja miltä tuntuu, mitä ajattelet ja mitä tunnet.

Silloin sinulla on se ahdistus paperilla ja voit tarkastella sitä ja tehdä johtopäätöksiä.

Seuraavan kerran kun tulee, niin sama juttu.

Pikkuhiljaa sinulla on selvä kuva ahdistuksestasi ja voit ruveta purkamaan sitä ja keksiä pikkukeinoja miten helpottaa oloa..

En tiedä auttaisko tämä neuvo.
      Tuli vain mieleen tälläinen "ohje".

Kaikkea hyvää teille tällä palstalla oleville!
      Toivon että kevät ja lämpö tuo tullessaan kaikille toivoa ja että selviätte ahdistuksesta!

• Sellainenmamma

Usein pyörii kuolema mielessä. Olen yksinhuoltaja. Lasten takia en tee itsaria. Käyn kuntouttavassa työ toiminnas. En ole kunnossa todellakaan,mutta kykenen toomimaan. Koti on ok ja lapset huolehdin. Välillä vain haluisin omaa rauhaa,mutta en saa. Paitsi tietty öisin. Olen kyllä psykalla hoitosuhteessa. Tämä olo vain on inhottava,vaikka saan pidettyä järjen mukana. Sossut vain ahdisti eli perhetyöntekijä en halua,vaikka tarjottiin. Olen kyllä koko ajan viranomaisten silmien alla. Ei hätää. Mutta miten alkaa ajatella hyviä asioita.

• Kytätty.kans

Viranomaiset lisäävät pelkoa, eivät ainakaan tue! Kontrolli on järkyttävää väkivaltaa, kontrolloivasta puolisosta sentään voi erota, mutta Koneisto tarkkailee rintamana, tuo Valvova Isoveli :/

• olenkokeut

Sellainenmamma ja muut. Rukous Taivaan Isän puoleen auttaa ja voimia annetaan.

• Duffman

Nyt loppu tuo itsesääli,typerää paskaa! Jos on tuollasia ajatuksia niin ota yhteyttä ammattilaiseen ja puhu hänen kanssa asioista.Äläkä häpeä,on aivan sama reistaako pumppu tai pää

• Anonyymi

Se on itse, joka toista haukkuu.

• Anonyymi

Jumala auttaa. Hän on kaikkivaltias. Hänelle on kaikki mahdollista. Hänelle mikään ei ole mahdotonta. Rukoile lue Raamattua, selvitä mikä on hänen tahtonsa sinun elämässäsi, mene seurakuntaan, löydä rukousystäviä. Jeesus on luvannut, että hänen kuormansa on kevyt ja hänen antamansa ies on sopiva. Itsemurhassa ottaa suuren riskin, että joutuu kuoleman jälkeen pahalle puolelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6178
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1808
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe