Armeijamuistoja

Esikuntalähetti

Alokasaikana alus- ja petivaatteet vaihdettiin saunavuoron aikana saunan yhteydessä olevalla vaatevarastolla. Saunaa ja vaatevarastosta vastasi varmaan jo 60-vuotias nainen, joka ei kyllä 19v pojassa herättänyt minkäänlaisia seksuaalisia haluja. Kun jonotimme vaatevaraston tiskille, huomasin heti alussa miten alikessut olivat täysin alasti, me kokemattomat mopot pidimme alushousut jalassa tai pyyhkeen vyötäröllä. Nopeasti kyllä tajusimme, että näin jäi yhdet alushousut vaihtamatta ja kerran sitten minäkin rohkaistuin siinä tiskillä riisumaan housuni ja seison munasillaan. No uudet vaatteet tuli nopeasti enkä luule että tuo nainen juurikaan erikseen jaksoi kenenkään kaluja katsella, mutta itselle siitä jäi sellainen kiva kihelmöinti haaroihin ja saattaa olla, että hiukan vertakin pakkautui paisuvaiseen. Ei mistään stondiksesta ollut kysymys, ei ollenkaan; ei siinä olisi kehdannut muiden alokkaiden kanssa olla. No tätä ei sitten enää jatkossa erikseen huomioinut oikein mitenkään.
Alokasajan jälkeen minusta tehtiin esikunnan lähetti. Siinä oli se hankaluus, että saunavuorojen kanssa alkoi olla tiukkaa. Noin kuukauden päästä saunan edellinen hoitaja - siis tuo kuusikymmppinen nainen - ilmeisesti eläköityi ja tilalle tuli varusvarastolta 40 vuotias Riitta ( nimi muutettu). Tiesin tarkan iän, kun lähettinä vein hänelle esikunnasta onnittelukortin. Lisäksi kun työvuoroja oli säästösyistä muutettu, jouduin saunomaan sen viimeisen tunnin aikaan, joka aikaisemmin oli varattu saunan siivoamiseen. Eli olin nyt saunan ainoa "asiakas".
Saunaan tullessani Riitta kertoi minulle näistä järjestelyistä ja sovimme, että käytän vain yhtä, löylyhuoneen lähintä suihkua, Riitta siivoaa suihkutilan muun alueen siinä samassa kun saunon.
Ensiksi kuitenkin vaihdetaan vaatteet. Menin tavalliseen tapaan munasillani tiskille. Nyt kun olinkin siinä yksin, niin tilanne tuntui yht'äkkiä ihan erillaiselta. Nyt vaatteita oli ojentamassa nuorempi ja ihan OK näköinen ruskeahiuksinen, ryhdikäs nainen.
Jos silloin alokasaikana haaroissa oli kihelmöinyt, niin nyt sinne iski pieni salama. Vaatteiden vaihdossa siinä tiskillä ei kulu varmaan minuuttiakaan, mutta nyt alkoi tuntua pitkältä ajalta. Tunsin, että kalu alkaa hiukan jäykistyä ja 10 sekunnin päästä tunsin, miten esinahka liukui taakse. Siinä tiskillä seisoessani stondis varmasti jäi alle 45 asteen "sallitun" rajan, mutta minua kiihotti se ajatus, että jos Riitta vähääkään olisi katsellut kulliani, hän varmasti olisi nähnyt miten erektio alkoi kehittyä. Tämä ajatus päässä istuin saunassa aina vaan pahemman erektion kanssa. Kuulin suihkuhuoneen puolen äänistä, miten Riitta pesi ja huuhteli suihkutilan lattioita ja väliseiniä.
Purin poskea ja pakotin päähäni muita ajatuksia ja tällä tavoin sain stodiksen laantumaan edes vähän mutta varmaan mentiin siinä 45 asteen riskirajoilla. Päättelin äänistä, että Riitta ei ole aivan lähellä joten päätin lähteä saunasta suihkun puolelle. Yllätys oli melkoinen kun oven avattuani näin Riitan edessäni kuivaamassa lattiaa muovilastalla. "Hyvä kun toit löylyämpärin, anna se minulle", Riitta sanoi ja ojensi kätensä. Nyt oli 100% varma, että Riitta näki kaluni tarttuessaan kädessäni olevaan ämpäriin. Riitta jäi selkäni taa kun kävelin kalu jalkovälissä heiluen naulakolle hakemaan pesupussiani ja pyyhettä. Suihkussa seisten pesin itseäni ja parhaani mukaan yritin asettua aina niin ettei Riitalla olisi suoraa näköyhteyttä minuun ja nyt jo kovaksi kiihottuneeseen kaluuni. Riitta liikkui suihkuhuoneessa omissa askareissaan ja olin varma, että hän oli nähnyt jäykän kaluni vaikka yritin sitä peitellä. Sain itseni valmiiksi, sammutin suihkun ja aloin kuivata itseni pyyhkeellä . Samassa Riitta ilmestyi paikalle ja sanoi, että nyt hän pesee ja kuivaa tämän paikan ja hänen työt on tehty. Tässä kohtaa sain edes vähän peiteltyä kaluani vasemmalla kädellä. Menin suoraa päätä pukuhuoneen puolella olevaan vessaan ja vedin siellä käteen. Spermat lensi viidessä sekunnissa.
Seuraavat saunakerrat meni suunnilleen samaan tapan, mutta pikku hiljaa aloin tottua alastomuuteeni tämän naise edessä. Sain pidettyä erektioni kurissa ja koska tilanteeseen kuitenkin liittyi miellyttävää seksuaalista jännitettä, aloin liikkua niin, että kaluni oli enemmän "esillä". Onnistuneen saunavuoron jälkeen vedin ison mällin pukuhuoneen vesassa. Monen kerran jälkeen olin asian kanssa niin sujut, että saatoin seistä alasti Riitan edessä muina miehinä ja jutella viikon tapahtumista. Tämä ei mitenkään tuntunut Riittaa häiritsevän. Kerran hän jopa hymy huulillaan tarjoutui pesemään selkäni lattiaharjalla kun viivyttelin suihkussa hänen mielestään liian kauan.
Olen aina ajatellut, että Riitta oli ensimmäinen nainen, jonka kanssa olin harjoittanut seksiä vaikkakin vain itseäni masturboiden mutta Riittaa ja saunan tapahtumia ajatellen. 80-luvulla intin käyneillä ei ollut liikaa mahdollisuuksia masturbointiin ja oli hyvä, että minulla oli kiihottavat ajatukset heti valmiina; nopea runkku onnistui kassullakin

0

9895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En ole rakastunut

        Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
        Ikävä
        377
        3518
      2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

        Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
        Maailman menoa
        192
        1621
      3. Olen ärtynyt koska

        minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
        Ikävä
        66
        1307
      4. Suomalaiset marjat loppuvat

        Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
        Maailman menoa
        145
        1182
      5. Puhutko toisista ihmisistä

        pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
        Ikävä
        117
        853
      6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

        ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
        Maailman menoa
        164
        835
      7. Mitä teen väärin?

        Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
        Sinkut
        116
        804
      8. Oli mukava tavata irl

        Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
        Ikävä
        24
        799
      9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

        Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
        Suomussalmi
        50
        793
      10. Haluaisin tietää

        mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
        Ikävä
        46
        782
      Aihe