Sukututkimus ja Myheritage hieno juttu mutta..

Vonpiikalikka

Sukututkimus on hienointa mitä tieteellisen muun tutkimuksen lisäksi olen tehnyt MyHeritage ohjelma on kehittynyt kaiken aikaa ja jos vain rahat riittävät, uusi tutkija saattaa saada työmäärän puolesta jo lähes ilmaiseksi paljon, tekemättä itse juuri mitään. Nurjana puolena pidän sitä, että kun itse olen tutkinut joka sukuhaaraa ja vähän ystävänkin tutkimuksen saanut hyvälle alulle ja oman lapseni isän sukututkimuksen, työssäni on jo liikaa väkeä. Joudun ostamaan seuraavan tason, mutta en voi kun koneessani ei ole tilaa laajemmalle sukututkimukselle eikä edes tavallisille päivityksille enää. Toinen koneistani sammui kokonaan ja sain pelastettua vain murto-osan tiedoista ja ohjelmistani. Olen tehnyt kahden käyttäjän nimellä ja toinen puoli tehdystä työstä jäi koneen uumeniin. MyHeritagen vuosimaksut jatkossa ovat kovat, kun ei tiedä miten pitkään kone toimii tai itsellä on aikaa. Saisi olla myös kuukausi kerrallaan maksusysteemi. Omassa suvussani on keskimäärästä vähemmän maanviljelijöitä ja keskimääräistä enemmän erikoisalojen taitajia. Sukua on piikalikasta aatelisiin ja vanhat suvut alkuaan Saksata ja Ranskasta, muita tutkijoita Ruotsissa, Norjassa, jonne muuttaneet etsivät juuriaan ja tietysti Suomesta. EN VAIN PYSTY JATKAMAAN. Tilantarve on suuri ja työn sailyvyys epävarmaa.

5

2910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkdkdkekfkfkf

Vaihda Geniin tai tee paperille. Koneelta vain etsit tietoa muun ohessa.

• tamppi

Minä kirjoitan kaikki tarpeellinen toiseen ohjelmaa (Sukujutut ) joten tiedot säilyvät minulla ja samalla tarkistelen tietojen oikeellisuutta, On kirjoittajia jotka kirjoittavan tunteman perusteella, Olen löytänyt samalle henkilölle 5 syntymäaikaa

• yhdeksänkahdeksan

Olen sitä mieltä, että MyHeritage kertoo vain tiedot niistä geneettisistä ryhmistä, mitkä heillä on käytettävissä. Minussa on 2 % inuittia ja loput 98 % suomalaisuutta. Uskon suurin piirtein inuuttiperimän prosentin, koska eskimoiden geneettinen alue ulottuu pitkälle Siperiaan. Mutta uskon myös, että 98 % suomalaisuuteni sisältävän kaikki MyHeritage- yritykseltä puuttuvat geneettiset ryhmät kuten Venäjän alueen kaikki alkuperäiskansat. Onhan Suomen sijainti sellainen , että sekoittumista on varmasti tapahtunut vuosisatojen kuluessa. Suomi on myös ollut Venäjän vallan alla. Tuloksissani on "konflikti", minussa on inuittia, joiden perimä on heillä käytössä, mutta ei muuta Venäjän alueelta, koska heillä ei ole tietoa. Olen myös lähtöisin itäisestä Suomesta eli Karjalan evakon lapsi.

• tamppi

Kirjoita toiseen ohjelmaan talteen

• Israel-Israel-Israel

MyHeritage on israelilainen .

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe