Tänään olin Kolsan koululla viettämässä Songkram juhlaa Thaimaalaisten kanssa. Paikalla oli myös pari munkkia keräämässä rahaa thai teppelille. Väkeä oli vauvasta vaariin. Iloisia ihmisiä sata määrin. Tulipan syötyä taas Thai ruokaa vatsa täyteen.
Ulkona oli kirpputori, jossa oli myynnissä kaikenlaista Thai tavaraa ja hyvää Thai ruokaa. Itse lisäsin keittoon vähän liikaa tulista maustetta, silmät vuosivat vettä, mutta keitto oli hyvää.
Viehättävät Thai Ladyt esittivät erittäin kauniin Thaimaalaisen tanssin jota kelpasi katsella ja kuunnella musiikkia.
Songkram juhla Suomessa
5
460
Vastaukset 5
- kielen.huoltaja
Thaimaanystävä kirjoittaa juhlan nimenkin väärin. Se on Songkran.
- kelonnion
Tuusulan sivistystoimi kiittää tyytyväisiä osallistujia.
- lapin.poliisit
Vai niin. Luulin, että Kolsa on jossain Lapissa.
- Bualoij
Onko kellään videota u tubessa tuosta juhlasta? Laittaa tänne tietoa.
- UpeatJuhlat
Kiitos juhlista. Ensi vuonna uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371