Tänään olin Kolsan koululla viettämässä Songkram juhlaa Thaimaalaisten kanssa. Paikalla oli myös pari munkkia keräämässä rahaa thai teppelille. Väkeä oli vauvasta vaariin. Iloisia ihmisiä sata määrin. Tulipan syötyä taas Thai ruokaa vatsa täyteen.
Ulkona oli kirpputori, jossa oli myynnissä kaikenlaista Thai tavaraa ja hyvää Thai ruokaa. Itse lisäsin keittoon vähän liikaa tulista maustetta, silmät vuosivat vettä, mutta keitto oli hyvää.
Viehättävät Thai Ladyt esittivät erittäin kauniin Thaimaalaisen tanssin jota kelpasi katsella ja kuunnella musiikkia.
Songkram juhla Suomessa
5
461
Vastaukset 5
- kielen.huoltaja
Thaimaanystävä kirjoittaa juhlan nimenkin väärin. Se on Songkran.
- kelonnion
Tuusulan sivistystoimi kiittää tyytyväisiä osallistujia.
- lapin.poliisit
Vai niin. Luulin, että Kolsa on jossain Lapissa.
- Bualoij
Onko kellään videota u tubessa tuosta juhlasta? Laittaa tänne tietoa.
- UpeatJuhlat
Kiitos juhlista. Ensi vuonna uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561