Songkram juhla Suomessa

Tänään olin Kolsan koululla viettämässä Songkram juhlaa Thaimaalaisten kanssa. Paikalla oli myös pari munkkia keräämässä rahaa thai teppelille. Väkeä oli vauvasta vaariin. Iloisia ihmisiä sata määrin. Tulipan syötyä taas Thai ruokaa vatsa täyteen.
Ulkona oli kirpputori, jossa oli myynnissä kaikenlaista Thai tavaraa ja hyvää Thai ruokaa. Itse lisäsin keittoon vähän liikaa tulista maustetta, silmät vuosivat vettä, mutta keitto oli hyvää.
Viehättävät Thai Ladyt esittivät erittäin kauniin Thaimaalaisen tanssin jota kelpasi katsella ja kuunnella musiikkia.
5463
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Thaimaanystävä kirjoittaa juhlan nimenkin väärin. Se on Songkran.

Äänestä

Tuusulan sivistystoimi kiittää tyytyväisiä osallistujia.

1Äänestä
  • Vai niin. Luulin, että Kolsa on jossain Lapissa.

Äänestä

• Onko kellään videota u tubessa tuosta juhlasta? Laittaa tänne tietoa.

Äänestä

Kiitos juhlista. Ensi vuonna uudelleen.

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

thaimaanystävä kirjoitti:

Tänään olin Kolsan koululla viettämässä Songkram juhlaa Thaimaalaisten kanssa. Paikalla oli myös pari munkkia keräämässä rahaa thai teppelille. Väkeä oli vauvasta vaariin. Iloisia ihmisiä sata määrin. Tulipan syötyä taas Thai ruokaa vatsa täyteen.
Ulkona oli kirpputori, jossa oli myynnissä kaikenlaista Thai tavaraa ja hyvää Thai ruokaa. Itse lisäsin keittoon vähän liikaa tulista maustetta, silmät vuosivat vettä, mutta keitto oli hyvää.
Viehättävät Thai Ladyt esittivät erittäin kauniin Thaimaalaisen tanssin jota kelpasi katsella ja kuunnella musiikkia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu