Muita keitä ei vaan väsytä ikinä?

yötyyppi

Ei ikinä väsytä kun pitää alkaa nukkumaan. Välillä menee koko yö valvoessa, kun on niin virkeä. Onko muilla sama juttu?

3

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnetko oman unirytmisi? Sinähän saatat kuulua siihen vähemmistöön, joka pärjää vähällä yöunella, eikä piittaa päivänokosistakaan.

      Heitä aina ylistetään, kuten Napoleonia ja Arvo Ylppöä, jotka kuulema pärjäsivät säännöllisesti ja jatkuvasti alle viiden tunnin yöunilla, vaikka yksilön ominaisuushan tuo vain on, eikä heijastu mitenkään muuhun erinomaisuuteen.

      Kokeile olla pyörimättä sängyssä väkisin, vaan mene vaikka punkkaan puolenyön aikaan ja nouset viideltä aamulla. Jos ei rupea tuntumaan missään, eikä silmät iltapäivällä lupsu, niin sitten olet sellainen vähällä unella pärjäävä.

      Itse en kannata kemikaalien käyttöä enkä väkisin sopeuttamista.

      • On.olo.onnellinen

        No minä en nuku kuin 5t per yö.
        Vaikka työ on älyttömän tsrressaava. Aina oon virkeä kuin peipponen aamulla!
        Nukkuminen on hukkaan heitettyä aikaa.


      • On.olo.onnellinen kirjoitti:

        No minä en nuku kuin 5t per yö.
        Vaikka työ on älyttömän tsrressaava. Aina oon virkeä kuin peipponen aamulla!
        Nukkuminen on hukkaan heitettyä aikaa.

        Erityisesti nukkuminen on hukkaan heitettyä aikaa, jos ei uni tule. Jokaisen tulisi löytää se oma unirytminsä, jonka mukaan valvoa ja nukkua.

        Ihmisapinalle luonnollinen vuorokausirytmi olisi se, että menisi suhteellisen myöhään nukkumaan, nousisi ylös siinä aamuyhdeksän jälkeen ja pitäisi siestaa eli pitkät päiväunet iltapäivällä, jotta jaksaisi taas riekkua valveilla pitkälle iltaan.

        Vaan eihän nyky-yhteiskunta tuollaista käytännössä salli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe