Viitsisikö joku katsoa

Kukkanen

Haluaisin tietää, että onko tämän hetkinen poikaystävä ollut mulle täysin rehellinen? Mulla on äärimmäisen vaikea luottaa, vaikka kovasti tahdonkin, mutta silti jossain takaraivossa painaa joku epämiellyttävä tunne, että onkohan se sittenkään ollut?

20

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihyvääpäivää

      Siis tulet ihan oikeasti kysymään tuollaista asiaa täältä??? Mitä sitten teet, jos joku sanoo, että poikaystäväsi on ollut uskoton? Tai jos joku sanoo ettei ole ollut? Kumpikaan vastaus ei kerro todellisuudesta yhtään mitään.
      Jos epäilet poikaystävääsi noin paljon, kannattaisiko harkita suhteen lopettamista? Siis jos asia sinua vaivaa, kuten tuntuu tekevän.

      • Seuraavaa se epäilee kuitenkin ihan samalviisii.

        Jospa vain naiset ymmärtäisivät evoluution luoman pakon panomiehen panemistarpeesta, sivupanoista ei ole mitään haittaa, jos panomies hoitaa velvollisuutensa jälkeläisiä kohtaan. Sama tietysti koskee myös panonaisia.


    • elämämättää

      Eikö puhumisen lahjat riitä? Ota aihe puheeksi kasvoista kasvoihin ja kysy suoraan! Katso eleitä,ilmeitä ,ja se tunne jota tunnet jos on ihmistuntemusta tai herkkyyttä aistia asioista. Ihmiset eivät uskalla kysyä suoraan näköjään vaan pyörittää päässsä kaikenlaisia ajatuksia,,,sen voi mainita että en itse ole tavannut elämäni varrella yhtäkään rehellistä miestä....en itsekään ole ollut pulmunen joten suhteessa pitää kysyä suoraan,,,näin minä toimin ja normaali ihminen näkee jos valehdellaan vaikka osa osaa valehdellakin tosi uskottavasti.En minä ainakaan pallottelisi asioista,kasvotusten kysyt suoraan asioista,mitkä kaihertaa,,,,tulta päin ,,,ei kai se ola mukavaakaan piruja maalailla itekseen seinille ja pähkäillä....puhukaa ihmiset ! Petturista näkee...t harjaantunut.

    • Kristalliboltsi

      Voit tarkistaa asian itse. Laita amme täyteen vettä ja istuta hänet sinne. Jos näet, että pussit kelluu, niin selvä juttu.

      • röhönauru

        No tää oli varmaan suoraan teoksesta BallsHammer ;)


      • hulluseon

        Missä muualla kuin Pirkkalassa on enää ammeita ??? Muista Rakel pestä amme ennenkuin vieraita tulee.Hävettää sun puolesta kun et osaa mitään kodin töitä,aina Hannun on pitänyt ne tehdä kun "Prinsessa" keskittyy itseensä,hänen suuureeeen ja tyhmään egoonsa.Ahneeseen mieleen.


      • kyllikkiPaja

        Mitäs jos se on runkannut ???


      • Kristalliboltsi
        hulluseon kirjoitti:

        Missä muualla kuin Pirkkalassa on enää ammeita ??? Muista Rakel pestä amme ennenkuin vieraita tulee.Hävettää sun puolesta kun et osaa mitään kodin töitä,aina Hannun on pitänyt ne tehdä kun "Prinsessa" keskittyy itseensä,hänen suuureeeen ja tyhmään egoonsa.Ahneeseen mieleen.

        Keskity sä vaan omaa egoos juntti ja skruudaa lääkkees. Sä kun et steedaamisest tsennaa mitään. Täällä stadissa on monessa byggassa vielä ammeet skituissa. Koita nyt vaa kaivaa sun Rakelis esille jostain muualta, koska mä en ole hän, enkä gimma niin kuin sekopäisenä luulet. Mistään Pirkkalasta mä en tsennaa mitään kun en oo siellä ikinä haltannu.


      • kyllikkiPaja kirjoitti:

        Mitäs jos se on runkannut ???

        Jos se joutuu runkkaamaan, niin muija saa mennä itseensä, laihduttaa tai esiintyä muuten himokkaana.


      • luutalakasee
        he-ma kirjoitti:

        Jos se joutuu runkkaamaan, niin muija saa mennä itseensä, laihduttaa tai esiintyä muuten himokkaana.

        Itsetyydytys on ihan normaalia myös parisuhteissa. Jos taas miehellä ei seiso siksi, että vaimo on lihonnut, vaimon kannattaa laittaa tuollainen pinnalinen mies vaihtoon.


    • Hanna

      Miksi kaikki vastaajat ovat niin ilkeitä?Jättäkää vastailut jos teillä ei ole muuta mielessä kuin toisten ihmisten loukkaaminen

      • Olet siinä täysin oikeassa, että vaikka on saletti että kaikki muumit eivät taatusti vaella kysyjän laaksossa jos tällaisia asioita tosissaan tiedustelee selvännäkijöiltä ja vastaavilta arvailijoilta, ilkeä ei silti tarvitse olla. Täällä se ilkeys on vain niin Pirun helppoa.


      • Tiedäthän

    • povergirl

      Kaikki miehethän vetää kuivat ,varatut ja sinkut, eri asia onko se pettämistä sinänsä mutta jokaisen naisen pitää se tosiasia tiedostaa että miehet tekee sitä vaikka seurusteleekin tai on naimisissa,niillä vaan on pakkomielle siihen.

      • etteimenyleistämiseks

        Herra on hyvä ja puhuu nyt vaan ihan omista tavoistaan.


    • Aah.... katsoin eilen kaksi kertaa korteista, ensin vastaus oli kyllä ja toisella kertaa ei. Sitten tarkkailin kurkiauran lentoa, mutta se ei antanut mitään viitteitä asiasta. Hanhenmaksaakaan en kykene nyt lukemaan ja kristallipalloa en omista. Netistä hain kyllä/ei-oraakkeleita, mutta nekään eivät olleet yksimielisiä. Sitten koetin kysyä hengiltä, mutta ei vastauksena ei ollut henkäystäkään.
      Sitten mieleeni juolahti, että jospa laittaisit yksityisetsivän asialle?

    • up-ap

      oho oho-katsokaas-ylläpito puuttui nettikiusaamiseen täällä!!

    • rehe77inen

      Pane hyvännäköinen ja vastustamaton ystäväsi viettelemään hänet...jos lähtee mukaan niin petturi,vaikea missiä on vastustaa mutta itse henk.koht. olen senkin tehnyt.mulla kun sairaalloisen rehellinen luonne,en voisi olla enää naisen kanssa jota pettänyt.voisin mutta silloin tunnustaisin ja sehän on kaiken loppu,jos ei heti niin kohta,se kytee ja leimahtaa ja tuhoo !!!!!!

    • kissakass

      Enin osa miehiestä on heikkoja! Joka toinen mies pettää,jollaintapaa koska heillä ei älymäärä ole korkealla ja hitaammin kehittyy kuin naisilla,totuus.

      • Kristalliboltsi

        Hoh hoh hoo jutulles. Mulla on yks frendi joka halus muuttuu gimmaks ja rupes tekee duunii sen eteen. Hän skruudas kaikenlaisii jyvii et muutoksii rupes tapahtuu. Lopuks ne leikkas sitä tuolt revasta, poistivat polviheilurin ja neuloivat tilalle siankorvan. Mä kävin tsiigaa sitä siel lasaretissa ja froogasin silt . No miltä tuntuu olla gimma? Hän vastas. No mikäs tässä, klifalta tuntuu, ainoo huono puoli on, et nyt on suuta suurennettu ja aivoja pienennetty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe