Eli minulla on juuri samanlainen kuin tässä kuvassa oleva Hasag lamppu. https://www.europeana.eu/portal/fi/record/2021008/M011_445134.html#&gid=1&pid=2
Se on ehkä jostain 50 luvulta ja Hasaggihan on Saksalainen tuote. Mutta se mikä minua tässä askarruttaa on se että joissakin lampuissa on tuon Hasag logon lisäksi vielä leima: Made In Germany, eli valmistettu Saksassa. Mutta kaikissa lampuissa kuten tässä omassanikaan ei ole sitä kyseistä leimaa vaan ainoastaa se Hasag logo. Tiedän että Hasag on tehnyt ainakin kahta mallia, tätä pallotankkista mikä itselänikin on sekä sellaisella vähän putken mallisella tankilla. Mutta kun olen kuvissa nähnyt näitä samanlaisia pallotankkimalleja painemittarilla varustettuja niin kuin itsellänikin mutta sillä Made In Germany leimalla. Joten osaisko kukaan kertoa että miksi niissä kaikissa ei ole sitä kyseistä leimaa vaikka ovat muuten täysin samanlaisia? Vai onko Hasaggia tehty joskus muuallakin kuin Saksassa?
Hasag voimavalolamppu
valoayöhön
0
1130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746