Naiselle hyvää huomenta! 🤗
Nukuin huonosti.😩
Vastaukset 4
- puutarha.unelmia
Kaunista huomenta. :)
Voi sentään. Ota päikkärit jos vaan mahdollista. - NaiseltaMiehelle
Aurinko suorastaan häikäisee ;). Unet ei oikein ollu hyviä, painajaisia ja hyppelyä koko yö. Ehkä se puolinukkuminen on osaksi tämmösen syytä
http://kuvasto.respecta.fi/p/1830-nilkkaortoosi-malleo-immobil-walker-low-s-xl/
Luistelin ilman luistimia ja tuossa on palkinto :(. - samatäälki
nukuin aika huonosti. Mun työmarkkinatuki pieneni, kun en ole täyttänyt aktiivisuusehtoja. No onneksi en ole töissä, niin ei tarvii olla skarppina.
- MaaäidinPienetLapset
No mutta. Jos on esim. jotakin jännittävää tulossa, saattaa nukkua sen vuoksi huonosti. Silloin kandee mahdollisuuksien mukaan relata, ottaa iisimmin ja rauhoittua. Teetä ja rauhallista musiikkia, hengittämistä maan pulssin rauhoittavaa rytmiä kuulostellen. Toivottavasti ensi yö on parempi. 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601226- 861140
- 691049
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35807- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652