Onko kokemuksia käsikäyttöisistä manuualisista rengaskoneista?
Onko miten työläs käyttää?
Youtube videoiden mukaan pultataan lavaan kiinni.
Pitääkö olla myös lattiaan pultattu kiinni?
Mulla harrastuksen takia tulee otettua renkaita vanteilta pois n. 10 srj vuodessa.
Vanteet on halppis vanhoja vanteita joten ei haittaa jos vähä naarmuuntuu.
Käsikäyttöinen sopisi sen puoleen ku tarvitsen konetta vain renkaiden poistoon vanteelta.
Ongelma vaan siinä jos kone pitää pultata lattiaan kiinni ni se ei ole mahdollista koska harrastustilassani lattiaan ei saa porata reikiä.
Onko kokemuksia ihan oikeista rengaskoneista?
Onko sellaisia mitkä ei tarvitse paineilmaa?
Toimiiko ne yleensä verkkovirralla vai voimavirralla?
Mun harrastustilassa vain verkkovirta käytettävissä ja kompuraa ei saa käyttää koska seinänaapurit häirintyy.
Iso kiitos.
Rengaskoneet käsikäyttöinen/normaali?
4
451
Vastaukset
- Jotaintietoa
Ei tarvitse lihasvoimakonetta pultata lattiaan, lava riittää tai lattiakin, jos koneen tukijalat on riittävän isot pitämään koneen paikoillaan. Oikeat rengaskoneet tarvitsee virran, muttei paineilmaa toimiakseen. Ilmaa tarvitsee renkaan täyttöön. Autotallikoneet toimii verkkovirralla.
- vaitietoa
Kuluttajille myytäviä "oikeita" rengaskoneita on sekä sähkö- että sähkö/paineilmatoimisia. Ja sekä valosähkö- että voimavirtakoneita.
- moneenlähtöön
Minulla on iäkäs Coats joka ei tarvitse sähköä vaan pelkästään paineilmaa joka käyttää vanteen lukitusta työpöytään, ja käyttää hydraulimoottoria joka pyörittää työpöytää ja käyttää palteenpuristimen hydraulisylinteriä.
- Käsikoneet
Kiitos paljon sit varmasti riittää käsikäyttöinen rengaskone ja pulttaa lavaan kiinni.
Noissa ei varmaa halvinta kannata ostaa käsikäyttöisistä koneista että kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169