Hei! En tiedä yhtään mihin voisin ottaa yhteyttä tämän asian tiimoilta mutta minun on kuitenkin pakko avautua edes tänne.
Ongelmanani on siis seksuaalinen suuntatumiseni jota vanhempani eivät hyväksy. Kertovat kyllä rakastavansa minua ihmisenä mutta eivät omana lapsenaan. He halveksivat ja haukkuvat minua toistuvasti. Viikonlopun aikana sain taas kuulla kaikkea p*skaa heiltä. He kutsuivat minua mm. "umpiheteroksi" sekä "suvun mustaksi lampaaksi". Niin, vanhempani, tai siis isäni, ovat homoseksuaaleja jo kolmannessa polvessa.
Miten saisin vanhempani hyväksymään heterouteni?
Seksuaalinen suuntautumiseni ongelmana
epätoivoinen-mies
2
1020
Vastaukset
- huono-sensuuri-
Ensimmäisessä vastauksessa ei ollut mitään sääntöjenvastaisuutta. Ehdotin vain samaa käytäntöä kuin jos syrjitään homoja. Niille neuvotaan kaikkea maan ja taivaan väliltä, kuinka itsensä voi tuhota ja tuomita.
toivotaan, että vanhempasi kuitenkin jossain vaiheessa hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. Minunkin vanhemmat ovat sen hyväksyneet aikoinaan todella hyvin :)
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️921987Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671460YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741249- 691090
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871034Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2181029Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.144962Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava235914Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51896Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881