Xperia XA2 ei pysty yhtä selvää sanaa kirjoittamaan, helppiä !
Ennakoiva tekstinsyöttö pois
4
1552
Vastaukset
- RiippuuOmastKieliTaidost
Sonylla on kyllä hyvä ennakoiva tekstin syöttö ainakin hyvin suomea osaavalle. Ja loogisesti kirjoittavalle. Oppii sanat todella hyvin. Kun käyttää lyhyitä yleisiä sanoja niin ei tarvitse juuri mitään korjata. Olen käyttänyt Sonyn laitteita vuosia. Enkä vaihtaisi muuhun merkkiin.
Samsungin tabletti vaikka onkin muuten käytettävyydeltään hyvä on kyllä ollut vaikein käytettävä koska jatkuvasti tulee virhe kirjaimia sanoihin. Opituista sanoista voi poistaa ei toivottuja.
Ei mikään kännykkä ennakoi murheellisia sanoja ja slangia.- Pannu6
Mutta miten sen ennakoivan ominaisuuden saa kytkettyä pois käytöstä? Osaatko sinä neuvoa? Ole ystävällinen ja kerro, jos tiedät konstin.
- pannu5
Ennakoivaa ei tarvitse! Swiftkey syvältä! Eikö ole kohtaa että saisi koko ennakoivan pskan pois? Puhelin muuten hyvä.
- 123123123
Puhelimen asetukset, sieltä etsi näppäimistö ja vaihda.
Google play lataa näppäimistöjä, jos tarvitset vaihtelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653