Meillä näyttää nopeustestit aina ja kaikki testit yli 30/30 ja useimmiten yli 38/50.
100 km etäisyydellä on täysvalokuidut ja 100/100 vähintään, meillä SIM kortilla.
Kuva ja ääni pätkii aivan mahdottomasti, onko SIM kortin pää syyllinen.
http://www.nettimittari.com/
Kuinka nopean yhteyden puhelut vaatii
4
890
Vastaukset
Muutama mega riittää, vähän kuvan laadusta riippuen.
Mobiilidata kyllä ajoittain ja paikoittain pätkii, mutta jos ongelma on jatkuvaa epäilisin ennemmin jotain pullonkaulaa yhteyspaikkojen välillä.
Eihän mitään muita striimejä ole päällä kummassakaan koneessa, kuten esim. torrentteja tai nettiradioita? Saako se mobiilidatainen laite pätkimättömän kuvapuhelun muualle?- äläelätäherroja
Eihän puhelu juurikaan vaadi yhtään kaistaa. Esimerkiksi radiopuhelin tai itkuhälytin, niin siinä ei älyttömästi dataa virtaa? Radioaalloilla tuossa pelataan. Internetissä puhe vaatii jotain 256 kb/s, siis megasesta yhteydestä neljänneksen. 100 meganen on siis 100 kertaa 1 meganen, joten laske siitä. Ennen soittelin mokkulalla jonka nopeus oli 384 kb/s, hyvin riitti ja ääni selkeä. Soitteluun kannattaa välttää näitä ahnaita kaupallisia ja suosia ilmaisia kuten Ekiga, niin kaistaa ei käytetä mainontaan.
- Anonyymi
Pätkiminen on tyypillistä, kun soittaa tietokoneisiin, joissa käytetään mobiilinettiä.
Lopetin koko roskan, kun ruvettiin kengänkokoakin kyselemään.
Alkuperäisellä omistajalla Skype oli hyvä, selkeä ja toimiva, mutta Microsoft sotki sen. Teki siitä sekavan ja sai käydä tuttuja aina neuvomassa. Minun systeemissäni jotkin päivitys versiot ei toimineet ollenkaan. - Anonyymi
Jotain -100 Kbps, ei tosiaan megoina. Raksuna (nmt) taitaa viedä vähemmänkin, mutta nykyään verkko taitaa olla kokonaan kaadettu.
Paras olisi sellainen rullattava puhelin, joka kehittää puhehetken energian siittä veivaamisesta (kuin ennen dynamo pyörissä, siis kumesta energian ottava tai jokunen veivattava taskulamppu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391