dark ride brothers

assu77

... on kyllä harvinaisen paska bändi! Onko kukaan muu huomannut että tuo laulaja ei osaa laulaa?
Eikä lausua englantia. Soittajat on ihan ok ja osaavia tyyppejä ja tunnen heistä osan henkilökohtaisesti mutta kokonaisuus on tässä täyttä skeidaa. Onks tää olevinaan niiku kantria vai mitä? No kantrista aika kaukana kylläkin.. Ei tää oikein ole rokkiakaan koska on tuollaista tissiposkiläpsyttelyä.
Sit tää näitten mediahuoraaminen on toinen asia mikä ottaa kupoliin. Oma villi veikkaus on että tää ei oo pitkäikäinen pumppu ja toinen veikkaus on että nää ite tyrkyttää itteesä joka puolelle keikalle, eikä toisinpäin. No, eiks nää ookkii joka toinen kuukaus vahdissa ja joka toinen alppiksessa!
Olen itse pitkän linjan muusikko joten jotain musiikista tietänen.

127

10108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannabisjoikua

      imatralaisilla artisteilla tuntuu olevan joku yhteinen juttu, jonka vuoksi silmät punertaa ja silmät on ku lautasantennit, eikä pelkästään viinan juonnista. Varmaan nortin savu menee silmiin...en tarkoittanut tätä bändiä, ymmärtäköön vihjeen kuka tajuaa....

      • Troublemaker73

        Nämä äidin pikku talttahampaat eivät ole sinistä LM:ää vahvempaa koskaan nähneetkään.. Toisin kuin esimerkiksi Willie Nelson, Waylon Jennings tai Merle Haggard ? Mutta onhan tämä nyt niin vitun kaukana muutenkin sellaisesta oikeasta Outlaw country-musiikista, mitä nämä tissiposket yrittävät epätoivoisesti harrastaa. Mun mielestä pitäisi pysyä stagelta pois, jos ei oikeesti handlaa hommiaan ja sun koko ideas perustuu vain fanien kalasteluun ja ylituotettuihin äänitteisiin. Kuulin myös että kappale: Cowboys are frequently, secretly fond of each other, kertoo tämän yhtyeen soittajista!


      • jolene74

        No nää kolme herraa ja tämä yhtye - Näistä ei voi edes puhua saman katon alla.


    • Teddysolmio

      Hintahtavan tyylistä rivitanssia stetsonit päässä ja cowboy-tyyliset saappaat jalassa, musiikillisesti täyttä skeidaa...

      • rockkraka

        Todella surkea coverpumppu. Versiot klassikoista aiheuttavat myötähäpeän tunteita. Ei toimi, ei todellakaan.


      • niiiniii

        Täytyy sanoa, ettei yksikään bändi ole pitkään aikaan onnistunut pilaamaan päivääni yhtä tehokkaasti suoraan kasvoihin tähdätyn intensiivisen vitutuksen inkarnoimalla nyrkiniskulla. Emmie pahalla.


    • parak-opama

      Joku wannabe country-orkesteri joka ei oo kyllä countrya nähnykkää! Joo ja jotku tun oman bändin nimillä varustetut stetsonit päässä :D On kyllä huono. oon liuvenä joskus nähny ja en mee toiste kattoo. jonku levytyksen (mongerruksen) kuulin ja toivottavasti en kuule uudestaa

      • lällällää

        Oon käyny painamassa ton bändin yhen jäsenen muijaa. sano et sen äijällä o pien muna. en tietenkää kerro ketä.


      • Anonyymi
        lällällää kirjoitti:

        Oon käyny painamassa ton bändin yhen jäsenen muijaa. sano et sen äijällä o pien muna. en tietenkää kerro ketä.

        Noilla ei oo munaa kellään


    • spasanen09

      Tossahan soitteli aiemmin imatralainen bassotaiteilija Hannu Liukku.. Oli kyllä ainut "oikea" muusikko tässä porukassa. Kuulin huhuja että jätti bändin, kun maksoivat keikkaliksaa muille enemmän. Basistin ei vissiin tarvitse tienata samalla tavoin kuin muiden?

      • CRVSDRB

        Tuo DRB viulisti on Oksasen Jussi, soitti Hannun kanssa Clubroot bändissä aiemmin. Hannu tosin siinä soitti pääasiassa kiippareita ja Juha lead kitaraa. Molemmat taitavia soittajia. Onkohan Clubroot vielä voimissaan? Ton laulaja Vesa Winbergin kun heivaisivat tästä DRB bändistä pois ja tilalle saatais Clubrootin laulaja Lampisen Jani, niin kuullostaisi varmaan hieman paremmalta tämäkin. Voisi tuo Vesa pysyä radiopuolella piilossa, naama pois mediasta! Muutenkin aika ylimielinen tyyppi.


      • epiceikö

        Tainnu ymmärtää lähtee jo noi molemmat kollit tästä pois, eli Hannu ja Jussi......


      • Lampeniuskehiin

        Eikös nuo juuri uutta viulunvinguttajaa tuohon etsi?!


    • Scheibe

      Tätä bändiä kuuntelee keski-ikäiset ihmiset, jotka eivät tajua musiikista hevon vittuakaan. Karmeeta shaissee sanon minä!

      • totatota

        Totta, aivan totta!


    • mahtavaasettiä

      Aivan loistava bändi!Täällä joku kateellinen pitkän tuopin oman elämänsä muusikko dissaa kun ei itse vaan osaa.

      • pannukakku

        Kai saa oman mielipiteensä esittää? Itse näin kyseisen pumpun viime lauvantaina alppiksessa ja en kyllä tykännyt.


      • äittesaavatham

        Voisin lyödä pääni pantiksi että tämä nimimerkki "mahtavaasettiä" on jotain sukua jollekin bändissä soittavalle !!! =D


      • mahtavaasetiä

        Olen laulajan sukulainen. Mitäs sitten ???


      • Analube
        mahtavaasetiä kirjoitti:

        Olen laulajan sukulainen. Mitäs sitten ???

        No tää kyllä jo arvattiinkin :D :D :D


    • Ylepakkovero

      Seuraavaks ne varmaan alkaa soittelemaan Puhelin langat laulaa radio-ohjelmaan ja lähettelemään terkkuja toisilleen et saavat toivoa omaa musaa soitettavaksi ohjelmaan kun ei edes toimittaja saa sille radiosoittoa aikaiseksi.

      • eijatkoon

        Ei saa etes tuo bändin laulaja näitä (onneksi) radioon, vaikka työskentelee ite siellä :D :D


    • Kylmäätierän

      Suurinosa näistä kokeneista muusikoista (tietäjistä) istuu paskat housussa Rajapatsaan baarissa ja muistelee ohikiitäneitä tuoppeja.

      • penapoika100

        Voisi tuo drb olla hyvä housebändi starttipubiin. Siinä kohtaisi pyhä kolminaisuus; rajapatsas - starttipub ja dark ride brothers. Kaikkia yhdistävät samat asiat: Luulevat itsestään liikoja, kaikki nuo ovat perseestä, kukaan ei tykkää mutta ei viitsitä myöntää sekä negatiivinen tulevaisuus.


    • ruskeanreijänritaritoy

      Ehdottaisin että voisivat vaihtaa yhtyeen nimeksi Dark Hole Brothers.

      • olli

        Hah hah haa ois kyl hyvä


      • DHB

        DHB


    • sisäpiirinvitsi

      Tämä musiikki saa pääni särkemään eivätkä yhtyeen tarkoitusperät selviä minulle sitten millään. Soittajat voivat on osaavaa porukkaa, mutta kovin järkevää kokonaisuutta tämä yhtye ei muodosta ja tähän on hankala saada minkäänlaista otetta. Kappaleet ovat ennalta arvattavia moneen kertaan käytettyine riimipareineen ja rallatus kuulostaa kirjoitetulta, jota kukaan muu ei ole kehdannut levyttää. Soitanta yhdistettynä laulajan lauluääneen ja naiiveihin sanoituksiin tekevät kuuntelusta -ei niin kivan- kokemuksen. DRB:tä on helppo syyttää itsensä myymisestä mainstream yleisöä tavoitellessaan, mutta vaikea uskoa, että näin väsynyt materiaali jaksaa ketään kiinnostaa ja cowboy leikkisyys ei auta, kun empatia puuttuu.
      Kappaleiden fokus on järjestelmällisesti hukassa, kun ei osata päättää (tai vain osata) keskitytäänkö ajankuvaan vai tarinaan. Mikä on samantekevää, koska mielestäni myös tekniset puutteet teksteissä vievät suurimman huomion.
      DRB tiputtaa kaikessa yleisönkosiskelussaan viimeisetkin arvostuksen rippeet kotimaan (kantriako-tämä-on?) kohtaan. Tyhjänpäivästä nyhjäämistä risteyksessä seisovassa lamasuomen ruuhkabussissa.

      Kirjoittaja on erään suomalaisen musiikkiin keskittyneen lehden kriitikko ja kolumnisti.

      • riitikoitahamyö

        Nyt ole sinä keskittynyt jussi vain omiin entisiin rötöksiin ja tahtiloihin ----kriitikko =D


      • Jussipuutanussi

        Kuka on Jussi? T:Jussi


      • JPRantanen

        Hyvä kirjoitus toimittajalta. T: Ilpo Hakasalo


    • olli

      On kyl ärsyttävää somehuoraamista näillä!

    • voiraukkaa

      Katkeran bändärin itkuvirsi.

      • 2FartFromU

        Näillä pojilla ei oo bändäreinä ku omat äidit, tädit, serkut ja muijat. Eli heidän yleisö :D :D :D


    • Piuhpauh

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Varsinkin laulajan mediahuoraaminen on ällöä. Muu bändi ihan jees. Katsomassa on lähinnä bändin kaikki parhaat kamut ja muut onkin ulkopuolisia. Piuhpauh

    • Janne-ainoSibeljus

      Bändi jonka väärinsoittokin menee pieleen !

    • kol

      Joo vois olla hyvä pändi jos vaikka vaihattasivat laulajan

    • Hannu.Liukku

      Tähän ketjuun voisin kertoa että keikkaliksat on asialliseti hoidettu, lopettamisen syy löytyy ajankäytöllisistä ongelmista. Hannu Liukku

    • darksideämsee

      Onko tämä pete pennasen muisto bändi? T: Ylilauta

      • Route91Harvest

        Ei, vaan Stephen Paddockin.


    • Esakoseoli

      Kyllä tossa näyttää porukkakin vaihtuvan aikas tiuhaan tahtiin. Onks tos alkup jäseniä enää muita kuin nuo (vissiin enklantia) alkeellisesti artikuloiva laulaja ja lapinpolttaja Sven? Mene ja tiedä, eikä kyllä sen enempää kiinnostakaan! Kuulin myös luotettavasta lähteestä, että käyttävät sen takia hattuja, kun tuolla laulajalla on nykyisin enää ainoa kampaus suunta takanta eteen.

      • sting

        Onko tämä varmasti englantia millä kielellä laulaa? Jos onkin jokin muu kieli?


      • higherforheadthanaman

        No nysse on sit ajellu ittesä kaljuks :D :D :D


    • Ainojannesipelius

      Eli laajamittaisern jakauksen tahtomattaan valinnut surulliusen kuuluisa kuuppapää 😁

    • paskaakaljaa

      Ja paskaa bissee yök

      • arjalatakas

        Itse asiassa kalja on ihan ok!!!! suosittelisinkin yhtyeelle mielummin panimouraa!!!!!


      • aapinen

        OLUT HYVÄÄ, BÄNDI PASKA!!


    • yksvaa

      Kantria tossa bändissä ei oo muuta kuin nuo stetsonit...tai saattaahan nekin olla kiinasta?

      • tanelioohtaneli

        Totta!


      • Veijo

        Jos otetaan vertauskohteeksi vaikka toinen paikallinen yhtye OC, joka osaa esittää musiikkia laidasta laitaan - kantrista iskelmän kautta rokkiin ! Niin on tämä DRB kyllä vielä aika kaukana siitä mitä sen pitäisi olla esim. Livenä ! Lavakarisma puuttuu ja ilmaisutaito ei ole laadukasta ! Tämä on minun mielipiteeni ! Olen Nähnyt paljon yhtyeitä 80-Luvulta lähtien ja käynyt sadoissa konserteissa paikalliset yhtyeet mukaan lukien !


    • OCJM

      Yhdyn aloittajaan. Tämä vaikuttaisi siltä ettei kovinkaan moni ilkeä heille naamaa päin sanoa mitä mieltä osa ihmisistä on tuosta yhtyeestä ja heidän soitannastaan. Tämä on tullut niin suurella uutisrytinällä läpi imatralaisten tietoisuuteen ettei valitettavasti ole jätetty kritiikille sijaa. Osa syynä varmasti tämän porukan mediankäsittely taidot. Valitettavaa nämä nykyajan some myrskyt, tiedän, uskon ja toivon ettei tälläinen yhtye olisi entisaikaan saanut mitään aikaiseksi näillä näytöillä. Valitettavasti digimaailman sokaistamat ihmiset eivät ymmärrä hyvän musiikin päälle enää.

      • musiikinkuuntelija

        Miten niin ei ymmärrä? Musiikkimakuja on monia ja yhtä absoluuttista totuutta hyvästä musiikista ei ole.


      • Jappe

        Kyllä täällä saa varmasti vapaasti kertoa oman mielipiteensä!


    • drbonkyllä

      Täyttä paskaa! Lihamyllystä lapi!!!

    • keppihepo

      Noh, noh! Älkäähän nyt. Näyttäähän pojilla olevan jopa 5 keikkaa varattuna tälle vuodelle. Huikein spektaakkeli lienee toi Rautjärven kylämessut? Mikseiköhän tällä bändillä ei ole vieraskirjaa omilla virallisilla sivuillaan minne voisi anonyymisti käydä kirjoittamassa mielipiteensä, miksiköhän? No ehkä kaikki arvaavat miksei..

      • epäilenettä

        No eihän nää sellaista uskaltaisi tehdä, että ihmiset kertoisivat oikeasti mielipiteensä heidän sivuillaan mitä mieltä tästä orkasta ovat!


    • Kyllästynyt

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Alkaa kyllästyttää kun bändi tuputtaa itseään joka tuutista.

      • yök

        Ton laulajan ja kitraristin ärsyttävät naamat on kyllä niin nähty että ei kiitos enään


    • paskansaapyytämättä

      Kyllä on kateellista poruhkaa !!!!!!! Antakaa jokaisen loistaa niin kuin osaavat, mitä se teille kuuluu? Pitääkö mennä niitä kuulee jos ei tykkää hahahahahahahaaa. Ootte idioot !!!!!

      • Kapo

        Täällähän mielestäni jaellaan vain mielipiteitä kyseisestä pumpusta! Sananvapaus lienee vielä suomessa sallittua?


      • sitaattisepe

        Sehän tämän ketjun aloittajan yksi pointti vissiin olikin, että kuuluu ja näkyy ehkä "hieman" liikaa mediassa näitä pärstiä.. Mutta luetun ymmärtäminen on monella vissiin vielä "hiukan" hakusessa.


      • paskaatuleetekemättäkin

        "poruhkaa" ? "ootte idioot" ? "Antakaa jokaisen loistaa niin kuin osaavat" ? Jep jep


    • ManneSolkiPianisti

      Antakaa poikien rämpyttää ja ainahan heitä voi tilata puutarhaan marjasatoa uhkaavien räksien karkoittajiksi !

      -Lycca Till !

      • peukku

        Siihen ne voisi kyllä palkata, mutta juhliini en ottaisi soittamaan, enkä mene kyllä heitä yhden kerran nähtyäni enään katsomaankaan. peukku alas


    • hilirimpsist

      Kateus nosti taas päätään "peukulla" Älä älä sinä tilaa, persaukine

      • tarkkamarkka

        Niin pientä rahasummaa ei oo minkä suostuisin maksamaan että nää livenä näkisin (hymiö)


    • heka

      Yhtyeen facebook sivuilla reilut 3200 seuraajaa, mutkun noita heidän julkaisuja katsoo, niin tykkääjiä niissä keskimäärin 50kpl??? Jossain lienee vika?? Onko noita seuraajia kalasteltu esim namibiasta tms :D :D :D :D :D

      • perjantaai

        Sama instagrammissa.. mutta kuka vittu näitä edes oikeesti diggailis? Frendit ehkä..


      • Aamujurri

        KUNNON SOMEHUORIA SANON MINÄ!!!!!!!!!!!!!


      • vaittine

        On kyllä avutonta meininkiä näillä.........


      • cheetah

        Karmeeta katottavaa kun nää kaks monkeyfacee pistää joka päivä jotai typerii videoit fb


    • AH89

      Hyvät soundit uudessa kappaleessa, mutta eikös se masteroitettukin jollain mestarismiehellä ulkomailla? Eikö suomesta löydy niin hyviä laitteita, millä saa huononkin kuullostamaan hyvältä? Ja ei se tietysti noita vanhempia ralleja, eikä live-esityksiä paljon pelasta kun porukka on mitä on..

      • esajavesa

        ei löyty suomsta sellasia laitteita millä saadaan kuullostamaa tuolt


    • Saksa

      Laitetaan Saska laulajaks tuohon bändiin on imatran paras laulaja

    • eihyvääpäivää

      Voihan V****U saska on itteesä täys kaalo ,huutaa urut auki, voi paska

      • VWmissing

        Parempi se silti on ku Esa Inberg


    • enkunope

      Minäkun en oikein noita kieliä ymmärrä niin päätin ottaa selvää internetin avulla mitä tuo bändin nimi dark ride brothers oikein tarkoittaa, no tällänen sieltä googlen kääntäjästä sitten napsahti: tumma ratsastaa veljekset.
      Liekö tällä nimellä jokin tarkoitusperä ?

      • tummaveliparasveli

        Tummilla ratsastavat veljet ry


    • KariTapioFanglub

      Esiintyykö Bändi vielä missään ?

      kuka tietää ? Soittaako cantria ?

      • perätorvi

        Soittaa parvella toskaa


      • kantrihelena

        Toi ei ole cantria nähnytkään.
        Toivotaan ettei esiinny. Missään.Enää.


    • JJCale

      Ottakaa oppia hyvät muusikot.

      • BBKing

        Tässä ei oppia tarvitse kukaan muu kuin tuo kyseinen pumppu.


    • Ramm74

      Uusimmat jäsenetkin olleet kai lukuisissa projekteissa ennen DRB. Mitähän niille kuuluu nykyään? Onko kaikki lopetettu koska tungettu tänne? Tietääkö joku?

      • asikasi

        Ei kai noista kukaan ole missään kovinkaan vaikuttavassa projektissa ollut mukana!?
        Ei vissiin toimintaa lopetettu ole, ainakaan yhtyeen omien sivujen mukaan, vaikkakin tätä ketjua luettuani vaikuttaa kyllä siltä että aika moni haluaisi toiminnan loppuvankin :D


      • Ramm74

        Tarkoitin että onko ne uusien Drb tyyppien vanhat musiikkiprojektit kaikki kuopattuja kun pääsivät nyt näin maailmanluokan bändiin?


      • Kaitsu66

        Toivottavasti eivät hylkää projektejaan ainakaan tämän drp shitin takia !!!


    • JyTä

      Eikös nää tummilla ratsastavat veljet käyneet saksanmaalla saakka keikkailemassa? Aika hyvin, jos on sinne asti pyydetty??

      • isomaha

        Pyydetty, varmaan joo........ eiköhän hyö ihan itse itsensä sinne tyrkytelleet.........


      • epäilenettä

        .. tuskinpa näitä on sinnekään ihan vartavasten pyydelty, eivätköhän ole aivan itse kysyneet saadaanko tulla. Sitten mediassa esittävät asian hieman toisilla tavoin.. Onkohan näitä kuinka montaa kertaa yleensäkään MIHINKÄÄN pyydetty, vai soittelevatko ravintoloitsijoille että *saadaanko tulla*. Kysymys on retorinen, älkää vaivautuko vastaamaan.


    • yäkooooooooooooooooo

      tööttipänti

    • playa

      Mun mielestä on kyllä täyttä kuraa tämä näiden musa! Mä näin nämä jokin aika takaperin keikalla ja ei ollut mun makuuni ollenkaan! Mutta jokainen tekee tavallaan ja tyylillään.
      - Adios, vamos ja mitä näitä nyt olikaan!

      • ääsmän

        ..aivaaan äässistä tämä...


    • Kuningas-kobra

      Paras lastenmusiikkiyhtye heti Fröbelin palikoiden jälkeen

      • palikkojenpalikka

        Taitaa ketjun aloittajan isä olla rumpali kun pojasta tuli tuollainen palikka


      • Ekiiiii

        Kuulin että lapsetkin inhoavat näitä. Eikä syyttä!


    • paddington

      Ja nyt nämä imelyydessään oksennusrefleksini aikaansaavat pellet ovat alkaneet diilaamaan jotain VITUN NALLEJA joilla dhb paidat päällä!?!?!? Ei saatana, mitä somehuoraamista ja huomion hakua!! #söpöysvaroitus! EI VITTU!!! Tottakai voit myös osallistua arvontaan ja voittaa tämän somesokerihunajasuklaassa pyöritellyn, ihanan (ajatuksena todella ällöttävän) teddykarhun itsellesi. Hyi helvetti että nää pojat kyllä näköjään alentuvat kaikkeen mahdolliseen millä saavat huomiota tai lisää seuraajia sivuilleen. YÖK!
      Nyt meni kyllä viimeisetkin arvostuksen rippeet tätä pumppua kohtaan.
      Lähden tästä oksentamaan aamupuuroni pihakoivun juurelle.

      • hehehehehehehehehehehe

        OKSENNUSREFLEKSI-BÄNDI.......... sairaalaan myrkytysosatolle ,, kyllä keikkaa pukkaa ...


    • Kulmahousu

      Erittäin hyvä bändi!!

      • PPP

        On. Jossei ymmärrä musiikista mitään!


      • Kulmahousu

        Musiikkimakuja kun on monenlaisia, jotkut jopa tykkää Saskasta!!:)


      • valitsenimimerkkinoerkki

        Tässä ei sanottu että tykkää mistään, vaan kehuttin bändiä. Ei, bändi ei ole hyvä. Se on eri asia jos heistä tykkää. Saska taas on tangokuningas ja koulutuksen saanut muusikko, joten todistettavasti hän on Hyvä. Se on taas eri asia tykkääkö hänen musiikistaan joku tai ei.


      • Kulmahousu
        valitsenimimerkkinoerkki kirjoitti:

        Tässä ei sanottu että tykkää mistään, vaan kehuttin bändiä. Ei, bändi ei ole hyvä. Se on eri asia jos heistä tykkää. Saska taas on tangokuningas ja koulutuksen saanut muusikko, joten todistettavasti hän on Hyvä. Se on taas eri asia tykkääkö hänen musiikistaan joku tai ei.

        Samaa mieltä, lauluääni on komea, vaikka en hänen musiikistaan pidäkään!


    • samaaMieltä

      hyvä kirjoitus tuoaa yllä "!

      • SaNdMaN

        Imatralla on näköjään hyviä kriitikoita/kirjoittajia :)


    • HYVÄKRIITIKKO

      ! SASKAON PASKA ! liikaa fibraa,liian vähän osaamista !

      • Sanniiii

        Ennemmin Saskaa kuuntelee kun näitä tummalla reijällä ratsastavia veljiä.. Eikä Helmikallio ainakaan ole minun aivojani vielä somettanut liiaksi.. Toisin kuin tämän yhtyeen nämä kaksi apinaa..


    • säppo

      Elämän valtatiellä rekan alle jäänyt surkean yritteliäs, somen valemaailmassa elävä itseään kantribändiksi nimittävä surkea yhtye.

    • irvailuuuu

      Nyt nää avuttomat ovat tyrkyttäneet itsensä dex viihteen ohjelmatoimistoon. paljonkohan joutuivat maksamaan että sinne pääsivät? Siellähän on muitakin hyviä laulajia, kuten hynysen jouni. Kuvista on myös editoitu pois oksasen jussi, onkohan tyyppi vihdoin ja viimein tajunnut lähteä tästä orkesterista.´?

    • maahinen007

      Toivottavasti eivät keikkaile missään missä itse olen tänä viikonloppuna, en haluaisi pilata omaa juhannustani!

    • essuhessu

      Huh, mä ainakin selvisin jussit ilman että näin näiden heebojen naamoja, saatikka olisin nähnyt tai kuullut heitä livenä. Mulle sinänsä aivan sama, kuka kuuntelee mitäkin, mutta näitä mä vihaan yli kaiken.

      • säälittäväolet

        Menikö juhannus mielenterveysosastolla?


      • essuhessu2

        Eipä mennyt.
        Pääsin sieltä juuri lomalle juhannukseksi.
        Ja en ole säälittävä, olen ylivertainen.


    • RikiSorsaveli-etiäinen

      Terve miehee!
      Mäntii kerta iha isola sakila näitä kahtomaa, oli ollu porukoihe kaa puhe jo pitkää että mäntää ku nää joka paikasa olliit esilä neninee ja muninee.
      Oliha sielä sakki ja toinenki ja joku Svetlana Sipulikupoli siinä persettäsäki keinutteli ja hyppi sillee että aattelin oisko ollu muuteka iha tervepäine. Sitte änkes parketile tyyppi jola ei ollu ku kolome hammasta ja niistäki kaks ol taskusa ja heilu lattiata laijasta laitaa akkasa kansa sillee ettei ite ees päästyny näyttämmää mitä kansanopiston tanhukurssila oli otsan taase jääny ku nää paikalliset Oliivia Nyyttöni-Joni ja Travoltan Joni pisti vauhkoontunnee peuran askelila siinä mänemää.
      Mutta ei olluna kyllä meijän koplan mielee nämä sällit. Laulajale sopi laulaja homma ku kiikarit hirvelle. Muu bändi oli ulkona ku tampaxin lanka. Ei siitä oikei saanuna selvöö satoko vai paistoko ku tää viskas mänemää.
      Juoksin sieltä persreikä pitkälä ja suu vaahosa karkuu, ruskettunnee miehen grillin kautta kottii ja en mäne kylä toista kertaa näihe keikale jossei kalasnikovilla tai anopila uhata.
      Viimemmäks oli olt näin kivvaa ku sain puukosta.

      • hahahahaha

        EI SAATANA :D :D :D :D :D :D :D :D :D


    • apina80

      Lets hope ettei nää nyt oo missään kohtaa pilaamassa imatran ajojen tunnelmaa! Aion just kohta hypätä bussiin ja karauttaa kulmille..

    • gabriel69

      JOO, vielä tätä huonompi ei oo kyllä kuin: Henry K Rock ja kovat kivet :D :D Ei tää oo enää ees vitsi miten paskoja bändejä imatralla voikaan olla :D :D :D No on tääl hyviiki mut MIKS nää duunaa jotai levyjä???? Eisssaaatana WHY?????

      • Ossi76

        Siis eikai nää levyy oo tekemäs??!


      • Ankkurinappi

        Huomasin minäkin että tää Hevi-Henkka se painaa pändin kanssa kiekkoo ihmisten ilmoille. Miusta tän herran sanoitukset, eikä soitto/sävellystaito kyllä riitä aivan siihen että kannattaisi levy tehdä. Lähinnä sellaista lasten suusta kuultavaa pippeli-pimppi hölmöyttä nämä kappaleet. Ei juurikaan kuullosta kovin fiksulta, eikä taidokkaasti tehdyltä. Eikö tämä herra hieman ratsastakin: Minä tunnen Aarne Tenkasen-asenteella? Joskus näin baarissa muutaman sooloesityksen ja oli kyllä aivan hirveätä kuunneltavaa. Tästä drb yhtyeestä minulle ei ole juuri kommentoitavaa. Ei satu olemaan mielimusiikkiani näistä kumpainenkaan.
        Kyllä imatralla on hyviäkin bändejä, onneksi!


      • rekkamiehenhymy
        Ossi76 kirjoitti:

        Siis eikai nää levyy oo tekemäs??!

        Lets hope ettei ole


      • Anonyymi

        Mitähän Peter James Goodman touhuilee nykyään? Ainakin osas laulaa ja otti homman muutekiin tosissaan. Miettii KK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän Peter James Goodman touhuilee nykyään? Ainakin osas laulaa ja otti homman muutekiin tosissaan. Miettii KK.

        Osaa edelleen ja painaa keikkaa. Kyllä mies somesta löytyy jos on kiinnostusta mennä katsomaan esityksiä. Taitaa majailla pääkaupunki seudulla.


    • änkoo

      Omituisen outo tämä yhtye. Resurssit olisi niiko parempaankin, mutta jokin tässä tökkii. Tuo laulaja jotenkin mongertaa ja saa tämän kuullostamaan huonolta. Soitosta en itse ymmärrä juuri mitään, mutta tässä ei nyt jokin juttu vain naksahda kohdalleen.

    • Hauskayritys

      Ihan hyvä yritys mainostaa bändiä. Taitaapi olla bändin jäsenet itse kommentoimassa :D Vähän kuulostaisi siltä. Kukaan kommentoijista ei oo suomi24 rekisteröityny jäsen ja aiempikin kommentoija haiskahtaa pahasti bändin uudelta tulokkaalta Niko Kudjoilta. Voi kyllä olla "sattumaa" että nimimerkki "änköö"

    • ernopetteri

      Minä taas epäilen vahvasti ettei tähän ketjuun ole kirjoittanut tuon yhtyeen rivistöstä vielä kukaan. Niillä herroilla on sen verran itserakasta meinikiä, ettei tämä käänteispsykologia-mainonta oikein sovi pirtaan. Nämä nuolevat kansaa mieluiten sosiaalisessa mediassa lässyn lässyn lää meinigillä ennemmin kuin täällä varjoisassa suomikaksnelosessa. bytheway toi Kudjoi ei oikein mielestäni ole entisen kitaristin kenkiä saanut täytettyä. Liekö liian suuret?

    • knauta

      Näillä ole vittu kenkiä perkele kenelläkkää

    • Anonyymi

      Ihan vain mielenkiinnosta äsken kuuntelin ko yhtyeen uusinta tuotantoa.
      Ei olis ehkö pitänyt.
      Edellisen kerran kun kuulin näitä, vannoin etten enää koskaan tule orkesteria kuuntelemaan, ellei ole kalashnikovin piippu painettuna lumpiota vasten.
      Jostain mielenhäiriöstä ajattelin antaa vielä näille stetsonimaakareille mahdollisuuden. Mutta en pystynyt kuuntelemaan e.n.s.i.m.m.ä.i.s.t.ä.k.ä.ä.än kappaletta edes puoleen väliin. Karmeaa shaissea. Aivan hirveää. Ei ole tuotasnto muuttunut ainakaan parempaan suuntaan.
      Jos joku jolla on musiikkiamakua tälläiseen pystyisi minulle valistamaan miksi. Oi miksi tälläistä musiikkia luodaan? Ymmärtäisin kyllä jos tämä olisi edes tehty huumorilla, mutta kun ei.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe