Onko nainen kiinnostunut?

Näen harrastuspaikassa naisen, en tiedä onko hän kiinnostunut. Harmittaa tosi paljon se että vaikka oon rohkea, en saa suutani auki. Itse kiinnostuin ensimmäisistä katseista ja tästä on pitkä aika. Hänkin on vaihtanut mun kanssa katseita. Ehkä se vaan ihmettelee.
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Ihmettelee se.
Ilmianna
Jaa
Minäkin ihmettelisin, jos joku toljottaisi eikä puhuisi mitään. 😅😅
Ilmianna
Jaa
Pelkästä katseesta ei voi oikein päätellä, että onko kiinnostunut. Meillä kuitenkin mielestäni vallitsee täällä Suomessa paikoin aika avoin katsekulttuuri, että saatetaan katsoa pitkäänkin, jopa tuntemattomien kanssa, vaikka sinänsä ei olisi siinä mitään suurempaa tunnetta. Ehkä kannattaa jotain ohi mennen jutella, niin saa tuntumaa vähän enemmän.
Ilmianna
Jaa
Samanlainen tilanne yhen miehen kanssa. Tekstisi voisi olla minun kynästä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Välillä esitän neutraalia, enkä huomaisi häntä etten olisi häiritsevä. Pelkään, että ahdistaisin häntä. Harmittaa. Olisin puhunut, jos olisimme tavanneet jossain muualla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Naiselle kirjoitti:
Välillä esitän neutraalia, enkä huomaisi häntä etten olisi häiritsevä. Pelkään, että ahdistaisin häntä. Harmittaa. Olisin puhunut, jos olisimme tavanneet jossain muualla.
Hei mulla sama tilanne. Liittyykö tää kenties liikuntaharrastukseen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uteliaas kirjoitti:
Minä olen kuntosalilla ihastunut erääseen naiseen ja olen jutellut kanssaan, hymyilikin ja jutteli mutta nykyään näen häntä hyvin harvoin, luulen että karttelee minua, tämä nainen on sinkku ja minun olisi paras olla neutraali ja olla hiljaa vain moikata ettei hän taas minua pakenisi kun joskus ehkä hänet taas näen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uteliaas kirjoitti:
Kyllä liittyy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Millainen harrastus? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
myösutelias kirjoitti:
Millainen harrastus? :)
Sen verran yleinen, ettei viitsi täällä siitä enempää :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kiitos kaikille vastauksista.
Ilmianna
Jaa
Olen kiinnostunut :)
En voi puhua kun en saa suutani auki vaikka muuten puhunkin paljon. Menen vain lukkoon :D
Tuntuu miehenkin keskustelu olevan jäykkää sen muutaman kerran kun ollaan pari sanaa saatu vaihdettua. Tosin en tiedä mistä syystä.
Ilmianna
Jaa
Voi sitä katsella ilman että olisi kiinnostunut. Mulla on huono tapa katsella harrastuspaikkani miehet, en silti tarkoita sillä mitään, olen vain utelias.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Onko nainen kiinnostunut?

Näen harrastuspaikassa naisen, en tiedä onko hän kiinnostunut. Harmittaa tosi paljon se että vaikka oon rohkea, en saa suutani auki. Itse kiinnostuin ensimmäisistä katseista ja tästä on pitkä aika. Hänkin on vaihtanut mun kanssa katseita. Ehkä se vaan ihmettelee.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta