Helpottaa jo vähän vaikka vielä ahdistus ja kurkunpäässä pahanmakuisena liemenä.tuntuva katkeruus välillä nostaa päätään.
Mä.melkein sain jo.langat kerittyä.auki - eli ymmärsin mikä mua hermottaa tässä jutussa niin paljon. Se että menin halpaan ja uskoin kaiken silkon mitä mulle syötit vaikka oikeestaan muista yhteyksistä olisin pystyny päättelemään että puhut täyttä tuubaa - jos oisin halunnu kuulla mutten rakkauspäissäni voinut.
Oon huolissani siitä että musta tulee katkera ja rakkaudeton hyödyn maksimoija joka näkee kaikissa suhteissa vain jotain muuta tavoiteltavaa kuin rakkauden. Haluan jatkossakin uskoa rakkauteen silläkin uhalla että nenä raapii asfalttia kolmesti, kuudesti, vaikka tuhannesti.
Mä rakastan sua varmasti aina joten hankalaa ja vaivalloista tää tulee olemaan - mielenkiinnolla ja innostuneena kuitenkin konttaan pikkuhiljaa kohti tasapainoa ja siitä toivottavasti uuteen.kukoistukseen.
Sykerö alkaa selvitä
rakkaustulpatkorvissa
2
575
Vastaukset
- rakkaustulpatkorvissa
Tiukka sykerö taas rinnuksissa ja katkeroliemi ärsyttää kurkunpäätä. Eikun uudestaan rämpimään allikosta kylkimyyryä kohti ojaa.
- rakkaustulpatkorvissa
Kuuntelin erään menestyneen vaikuttajan kertomusta siitä, miten lapsena koettu trauma teki hänestä valehtelijan. Tarkemmin sanottuna hän pelkäsi puhua totta koska uskoi että totuus tuottaisi pettymyksen kuulijalle.
Voisko tässäkin olla kyse samasta asiasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715