Helpottaa jo vähän vaikka vielä ahdistus ja kurkunpäässä pahanmakuisena liemenä.tuntuva katkeruus välillä nostaa päätään.
Mä.melkein sain jo.langat kerittyä.auki - eli ymmärsin mikä mua hermottaa tässä jutussa niin paljon. Se että menin halpaan ja uskoin kaiken silkon mitä mulle syötit vaikka oikeestaan muista yhteyksistä olisin pystyny päättelemään että puhut täyttä tuubaa - jos oisin halunnu kuulla mutten rakkauspäissäni voinut.
Oon huolissani siitä että musta tulee katkera ja rakkaudeton hyödyn maksimoija joka näkee kaikissa suhteissa vain jotain muuta tavoiteltavaa kuin rakkauden. Haluan jatkossakin uskoa rakkauteen silläkin uhalla että nenä raapii asfalttia kolmesti, kuudesti, vaikka tuhannesti.
Mä rakastan sua varmasti aina joten hankalaa ja vaivalloista tää tulee olemaan - mielenkiinnolla ja innostuneena kuitenkin konttaan pikkuhiljaa kohti tasapainoa ja siitä toivottavasti uuteen.kukoistukseen.
Sykerö alkaa selvitä
rakkaustulpatkorvissa
2
555
Vastaukset
- rakkaustulpatkorvissa
Tiukka sykerö taas rinnuksissa ja katkeroliemi ärsyttää kurkunpäätä. Eikun uudestaan rämpimään allikosta kylkimyyryä kohti ojaa.
- rakkaustulpatkorvissa
Kuuntelin erään menestyneen vaikuttajan kertomusta siitä, miten lapsena koettu trauma teki hänestä valehtelijan. Tarkemmin sanottuna hän pelkäsi puhua totta koska uskoi että totuus tuottaisi pettymyksen kuulijalle.
Voisko tässäkin olla kyse samasta asiasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065