Helpottaa jo vähän vaikka vielä ahdistus ja kurkunpäässä pahanmakuisena liemenä.tuntuva katkeruus välillä nostaa päätään.
Mä.melkein sain jo.langat kerittyä.auki - eli ymmärsin mikä mua hermottaa tässä jutussa niin paljon. Se että menin halpaan ja uskoin kaiken silkon mitä mulle syötit vaikka oikeestaan muista yhteyksistä olisin pystyny päättelemään että puhut täyttä tuubaa - jos oisin halunnu kuulla mutten rakkauspäissäni voinut.
Oon huolissani siitä että musta tulee katkera ja rakkaudeton hyödyn maksimoija joka näkee kaikissa suhteissa vain jotain muuta tavoiteltavaa kuin rakkauden. Haluan jatkossakin uskoa rakkauteen silläkin uhalla että nenä raapii asfalttia kolmesti, kuudesti, vaikka tuhannesti.
Mä rakastan sua varmasti aina joten hankalaa ja vaivalloista tää tulee olemaan - mielenkiinnolla ja innostuneena kuitenkin konttaan pikkuhiljaa kohti tasapainoa ja siitä toivottavasti uuteen.kukoistukseen.
Sykerö alkaa selvitä
rakkaustulpatkorvissa
2
548
Vastaukset
- rakkaustulpatkorvissa
Tiukka sykerö taas rinnuksissa ja katkeroliemi ärsyttää kurkunpäätä. Eikun uudestaan rämpimään allikosta kylkimyyryä kohti ojaa.
- rakkaustulpatkorvissa
Kuuntelin erään menestyneen vaikuttajan kertomusta siitä, miten lapsena koettu trauma teki hänestä valehtelijan. Tarkemmin sanottuna hän pelkäsi puhua totta koska uskoi että totuus tuottaisi pettymyksen kuulijalle.
Voisko tässäkin olla kyse samasta asiasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048