tuolta osoitteesta Netposti
https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/
Teillä, joilla Netpostin tunnukset, niin pääsettekö kirjautumaan sisään?
Vaatii 1-asteen evästeet ja javascriptin hyväksymisen postiin ja googletagmanageriin.
Minulla vaan pyörii ja vaihtaa todentamisessa osoitetta tiuhaan tahtiin.
Koodit on oikeat.
Postin Netpostiin kirjautuminen
15
2484
Vastaukset
- Bersel
Olisiko joku noscript tai vastaava käytössä - poista käytöstä.
- 653
Kaikki javascriptit on sallittu. Samoin 1-vaiheen evästeet. Mainosestot on pois.
Selaimet Firefox, Palemoon ja vanha Opera.
Käyttöjärjestelmät Ubuntu 14.04 ja Win 7.
Eikä onnistu.
Kirjautuminen sisään toimii, mutta sitten jää sivuun "odota hetki". Osoitekentässä vaihtuu vinhaa vauhtia postin alaosoitteet.- Bersel
Tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet, salli sivun uudelleenohjaus selaimen asetuksista, käynnistä selain sen jälkeen uudelleen.
- 653
Bersel kirjoitti:
Tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet, salli sivun uudelleenohjaus selaimen asetuksista, käynnistä selain sen jälkeen uudelleen.
Välimuisti ja evästeet ok, mutta en löydä FF 59:n uudelleenohjauksen säätöä. Olisko havaintoa?
- Anonyymi
Päivitä firefox itsellesi. Uusin versio on 68.0.2
Ohjeet > tietoja firefox
- riistatie
Miten saan epostin kirjeet
- keckman
netpostinkirjeet
- yrjö
netpostin laskut
- heleppoakuin
Google Chromella ei ongelmia. Annoin käyttäjätunnuksen ja salasanan ja olin sisällä. Ei uusia viestejä, kirjauduin ulos.
- Anonyymi
https://oma.posti.fi minulla ei tallennu tunnus eikä salasana vaikka kuinka valitsee "Muista kirjautuminen" aina pitää kopioida Netpostin login sivuilta salasana uudestaan siellä se nimittäin toimii kunnolla
- Anonyymi
Poistaako joku lisäosa evästeet tai sitten firefoxin asetuksissa on määritelty evästeiden poistaminen lopettaessa. (Oletan että sulla on firefox?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistaako joku lisäosa evästeet tai sitten firefoxin asetuksissa on määritelty evästeiden poistaminen lopettaessa. (Oletan että sulla on firefox?)
Pitäisihän sen toimia samalla istunnolla jos ei sammuta selainta mutta kun ei toimi. Mutta se vanha Netposti toimii ja muistaa salasanat ja tunnukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisihän sen toimia samalla istunnolla jos ei sammuta selainta mutta kun ei toimi. Mutta se vanha Netposti toimii ja muistaa salasanat ja tunnukset
Hiukan arveluttaa laittaa selaimen muistamaan käyttäjätunnukset ja salasanat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiukan arveluttaa laittaa selaimen muistamaan käyttäjätunnukset ja salasanat
Se on oma valinta ja miksi siinä olisi täpän paikka tallenna ... se ei vain toimi
Ei kaikkien sitä tarvi käyttääkään mutta ne jotka haluaa niin olisi syytä toimia
- Anonyymi
Bravella kysyy ja tallentuu Firefox ESR:llä ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235548Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714