Narskudillelän kiusaamana kahdesti Oulussa

Todellisuus olikin täydelleen toisenlaista Odl:ssa ja sen Asperger- "kuntoutus"jaksoilla!

Yksinkäskijän täydellisessä määräntävallassa ollessaan diktaattori eli yksinvaltias A.A. nitisti ja nujersi eli alisti kuntoutettavansa, mm. vieden tältä kaiken mahdollisen päätäntävallan pois. Tapahtui myös häirintää ja intimiteetin loukkauksia sekä laitonta tietourkintaa. Hän käyttäytyi ja toimi ahnein itsekkäin periaattein, joissa oli selviä sadismin piirteitä. Alistaminen nöyryytyksineen ja täysin epälooginen, päämäärätön toiminta sekä törkeä syrjivä ja alentava kohtelu oli toistuvasti jatkuvaa.
Kaikki mitä siltä puolelta esitettiin, olikin lopuksi vain pelkkää tyhjää puhetta sekä loputonta sananhelinää. Mitättömiä tyhjänpäiväisiä kuntoutuskokouksia oli aivan loputtomiin asti. Lopulta nekin olivat tarkoitetut vain kuntoutettavan arvoa alentamaan ja nöyryyttämään. Lisäksi tämä mahtava kuntoutuskeisari A.A. osallistui näihin aivan täysin "randomina". Koskaan ei todella voinut tietää sitä, että tuleeko tämä aivan oikeasti mukaan vaiko ei.
A.A. kun kerran luulee, että kaikki asperger-henkilöt ovat hänen loputonta riistaansa, joihin nähden hänellä on rajaton hallintaoikeus. Hän saa aina napista painaessaan vetää "assin" esiin omille leikkipelikenttien foorumeilleen; loputtomaan pellesirkukseen ikuisesti nenästä vedettäviksi sirkuspelleiksi, jonka tirehtöörinä itse toimii.
A.A. oli erittäin piittaamaton potilaansa terveyttä, hyvinvointia ja turvallisuutta kohtaan. Kaikenlaiset syvästi turhauttavat turhat pseudo-operaatiot ja kaikkea muuta kuin kuntout-tavat toimenpiteet sekä asiat, ne olivat täyttä talon arkipäivää. Hänen organisoimissaaan tapahtumissa: mitkään vammaisen oikeudet, taikka autistin oikeudet eli potilaan oikeudet eivät koskaan toteutuneet. Ja kaikki tämä johti kahdesti (2x) täydelliseen psyykkisen toimintakyvyn romahdukseen sekä lisäksi vielä pitkäkestoisesti. Hän ei koskaan joutunut vastuuseen toimistaan millään tavoin. Kuntoutuksista puuttuivat kokonaan, kaikenlaiset todelliseen kuntoutumiseen tähtäävät elementit. Odl:n kuuluisi olla korvausvastuussa aiheuttamistaan menetyksistä ja vahingoista.

-Assamies, Oulu-

4

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäksi n. yli 4kk Odl:n kuntoutushelvettiä lusittua, lähes täysissä avovankilan olosuhteissa tulee tämä supermahtava kuntoutusjumala ilmoittamaan, että: "-Ei tämä ole vielä sitä varsinaista oikeata kuntoutusta! Sillä sen tulevat tekemään jotkut toiset muut! Minä olen tässä VAIN pelkkä asiantuntija! -Että semmoista saastaa, tältä sadistiselta lestanarsulalta, kaikkine kodin vihkimisineen..!

    • ^-Kodiksi vihkimisessä en ollut mukana. Kirjoitin siitä kyllä muutamia mainintoja talon vieraskirjaan. Olinkin ollut sen 4½kk. vieraana omassa kotona."

    • Kokemuskoulutus ei kertakaikkiaan kuulu narsu-sadisteille!


      Minua kiusattiin todella törkeällä tavalla ja vakavasti omassa autisminkirjon kuntoutuksessani. Muun ohella:

      elintärkeät onnistumisien kokemukset riistettiin kokonaan, täysin ja tyystin. Niitä ei siis ollut lainkaan.

      Kun olin lusinut sitä helvettiä n. 4 kk "Dillelän StaSi-kodilla", niin sainkin sitten kuulla näin että:

      "-Tämä ei vielä ole sitä varsinaista kuntouttamista, sillä sen tekevät jotkut toiset muut" ja

      "-Minä olen vain pelkkä Asperger-asiantuntija". Minkä työn tämä alansa ammattilainen teki, se oli:

      totaalinen syrjäytyminen ihmisarvoisesta elämisestä, työkyvyttömyys, paniikkihäiriötilat, ahdistus sekä

      masennus, univaikeudet ja alkoholisoituminen. Ne kokemukset tuntuivat sotavankeudelta kaikkinensa.


      Nyt tämä narsu eli narsku (narsisti) on halunnut vielä pitämään itselleen kokemuskoulutusta.

      Se ei enää käy. En voi kertoa siitä, että kuinka hän teki kahdesti (2x) elämästi täyttä helvettiä.

      Ja sitähän se todellakin oli. Tämän sairaan sadistisen kiusaajan nimi pitäisikin paljastaa julkisesti.

      Syynä tähän on se, ettei enää pääsisi toteuttamaan sairasta vallanhaluaan ja kuntoutettavansa esineellistämistä.

    • Dillelän nimi tarkoittaa Oulun Diakonissalaitosta. Narsku oli siellä pitkään palveluksessa ja johtoasemissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe