Naiselle hyvää huomenta! :)
Sumuinen ilma näyttäisi olevan.
Tiistai Aamuun
9
397
Vastaukset
- kirkastuukomyöhemmin
Kurkkasin ikkunasta ja niipä näyttää olevan.
- NaiseltaMiehelle
Aurinkoista tiistaita, ilman sumuista keliä ;).
Aurinko paistaa taivaan täydeltä, ja lämpömittarikin ihan kivassa lukemassa, 3 tällä hetkellä, ja päivällä varmasti yli 15, ainakin toivon niin. Samanlaista keliä sinnekkin, missä lienetkin ;).Kyllä tänä päivänä ei auringo näyttäytynyt, päivä jäi sumuiseksi.
Mutta huomenna on aurinkoa ainakin ennusteen mukaan.
- no.niinpä.on
ja huomenta vaan sinnekki. Miksi sun nimimerkki on kuokka. Kertooko sulle mitään sanat suo, lapio ja kuokka. Pyhä kolminaisuus.
- Elluhalloyb
Kuokka...
Tänää ei jaksa mitään...
En tiedä mikä on...
Heräsin pääsärkyyn...eihän mulla särje ikinä...
Muutenki veto pois....
Ehkä korvat ne on oleet vähän omituiset vähän aikaa...mua yleensä vähän pelottaa kun veto pois....kauhukuvat iskee...
Meil on synkkäpäivä. .mis aurinko voi paistaa täydelt taivaalt...sä siel ylhääl...pohjoisessako...vai kirjoitatko muuten vaan...Huomen soitan terveyskeskukseen...
Meen lääkäriin ..pääse siintkin...
Täytis aloittaa päivä..ehkä meen alas...
Muista..hymyhuulet parin löytävät...♥🌻🍀😀☀ onko hyvä vai paha..kun lämpö oli
34.9...- pyörätjapyörimiset
Kauhukuvat iskevät päähän kuin pajavasaralla aivoihin suoraan löytynä?
Vappuna tulee sitten hirveitä tyttöarmeijoja, pinkkineperuukkeineen, kukaan ei uskalla heidän kimppuun hyökätä, koska kaikki ovat "packing" .357" revolvereilla = monipyörijöillä :D
Colt isokaliiberinen monipyörijä, onkin hyvä nimitys, tuokin pyörii tuollainen pyssy, vähän kuin onnenpyörä. - Elluhalloyb
Kuokka..Huomen lääkäriin..
Kaippa selvii...houp...😯☀🌻🍀
- jotakintonnepäin
"Aamu sumuinen, aamu harmaa,
Tahtomatta muistat ajat unohdetut,
Muistat ..."
Toi on jostakin venäläisestä laulusta käännös, jonka valitettavasti muistan vieläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat300823- 98780
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603