Naiselle hyvää huomenta! :)
Sumuinen ilma näyttäisi olevan.
Tiistai Aamuun
9
397
Vastaukset
- kirkastuukomyöhemmin
Kurkkasin ikkunasta ja niipä näyttää olevan.
- NaiseltaMiehelle
Aurinkoista tiistaita, ilman sumuista keliä ;).
Aurinko paistaa taivaan täydeltä, ja lämpömittarikin ihan kivassa lukemassa, 3 tällä hetkellä, ja päivällä varmasti yli 15, ainakin toivon niin. Samanlaista keliä sinnekkin, missä lienetkin ;).Kyllä tänä päivänä ei auringo näyttäytynyt, päivä jäi sumuiseksi.
Mutta huomenna on aurinkoa ainakin ennusteen mukaan.
- no.niinpä.on
ja huomenta vaan sinnekki. Miksi sun nimimerkki on kuokka. Kertooko sulle mitään sanat suo, lapio ja kuokka. Pyhä kolminaisuus.
- Elluhalloyb
Kuokka...
Tänää ei jaksa mitään...
En tiedä mikä on...
Heräsin pääsärkyyn...eihän mulla särje ikinä...
Muutenki veto pois....
Ehkä korvat ne on oleet vähän omituiset vähän aikaa...mua yleensä vähän pelottaa kun veto pois....kauhukuvat iskee...
Meil on synkkäpäivä. .mis aurinko voi paistaa täydelt taivaalt...sä siel ylhääl...pohjoisessako...vai kirjoitatko muuten vaan...Huomen soitan terveyskeskukseen...
Meen lääkäriin ..pääse siintkin...
Täytis aloittaa päivä..ehkä meen alas...
Muista..hymyhuulet parin löytävät...♥🌻🍀😀☀ onko hyvä vai paha..kun lämpö oli
34.9...- pyörätjapyörimiset
Kauhukuvat iskevät päähän kuin pajavasaralla aivoihin suoraan löytynä?
Vappuna tulee sitten hirveitä tyttöarmeijoja, pinkkineperuukkeineen, kukaan ei uskalla heidän kimppuun hyökätä, koska kaikki ovat "packing" .357" revolvereilla = monipyörijöillä :D
Colt isokaliiberinen monipyörijä, onkin hyvä nimitys, tuokin pyörii tuollainen pyssy, vähän kuin onnenpyörä. - Elluhalloyb
Kuokka..Huomen lääkäriin..
Kaippa selvii...houp...😯☀🌻🍀
- jotakintonnepäin
"Aamu sumuinen, aamu harmaa,
Tahtomatta muistat ajat unohdetut,
Muistat ..."
Toi on jostakin venäläisestä laulusta käännös, jonka valitettavasti muistan vieläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481