Naiselle hyvää huomenta! :)
Sumuinen ilma näyttäisi olevan.
Tiistai Aamuun
9
381
Vastaukset
- kirkastuukomyöhemmin
Kurkkasin ikkunasta ja niipä näyttää olevan.
- NaiseltaMiehelle
Aurinkoista tiistaita, ilman sumuista keliä ;).
Aurinko paistaa taivaan täydeltä, ja lämpömittarikin ihan kivassa lukemassa, 3 tällä hetkellä, ja päivällä varmasti yli 15, ainakin toivon niin. Samanlaista keliä sinnekkin, missä lienetkin ;).Kyllä tänä päivänä ei auringo näyttäytynyt, päivä jäi sumuiseksi.
Mutta huomenna on aurinkoa ainakin ennusteen mukaan.
- no.niinpä.on
ja huomenta vaan sinnekki. Miksi sun nimimerkki on kuokka. Kertooko sulle mitään sanat suo, lapio ja kuokka. Pyhä kolminaisuus.
- Elluhalloyb
Kuokka...
Tänää ei jaksa mitään...
En tiedä mikä on...
Heräsin pääsärkyyn...eihän mulla särje ikinä...
Muutenki veto pois....
Ehkä korvat ne on oleet vähän omituiset vähän aikaa...mua yleensä vähän pelottaa kun veto pois....kauhukuvat iskee...
Meil on synkkäpäivä. .mis aurinko voi paistaa täydelt taivaalt...sä siel ylhääl...pohjoisessako...vai kirjoitatko muuten vaan...Huomen soitan terveyskeskukseen...
Meen lääkäriin ..pääse siintkin...
Täytis aloittaa päivä..ehkä meen alas...
Muista..hymyhuulet parin löytävät...♥🌻🍀😀☀ onko hyvä vai paha..kun lämpö oli
34.9...- pyörätjapyörimiset
Kauhukuvat iskevät päähän kuin pajavasaralla aivoihin suoraan löytynä?
Vappuna tulee sitten hirveitä tyttöarmeijoja, pinkkineperuukkeineen, kukaan ei uskalla heidän kimppuun hyökätä, koska kaikki ovat "packing" .357" revolvereilla = monipyörijöillä :D
Colt isokaliiberinen monipyörijä, onkin hyvä nimitys, tuokin pyörii tuollainen pyssy, vähän kuin onnenpyörä. - Elluhalloyb
Kuokka..Huomen lääkäriin..
Kaippa selvii...houp...😯☀🌻🍀
- jotakintonnepäin
"Aamu sumuinen, aamu harmaa,
Tahtomatta muistat ajat unohdetut,
Muistat ..."
Toi on jostakin venäläisestä laulusta käännös, jonka valitettavasti muistan vieläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153