Seksitreffit Kirsin kanssa

M47_017

Ttutustuin aikoinaan (2005) netissä Kirsi -nimiseen naiseen, joka oli seuraa vailla. Itselläni oli tuolloin suuri fantasia itseäni "muhkummasta" naisesta ja Kirsi oli omien sanojensa mukaan xl-kokoinen, niinpä hän kiinnosti minua. Hän asui n. 10 km päässä työpaikaltani ja kerran kysyin meilissä olisiko hän kiinnostunut tapaamaan minua seksin merkeissä. Hän oli sitä kovastikin ja sovimme että tulen autolla hänen kotinsa lähellä olevan kirkon parkkipaikalle.

Saapuessani hän odottikin jo minua. Itseäni jännitti melkoisesti...pyysin kyytiin ja kysyin mihinkäs mennään. Hän ehdotti parin kilometrin päässä olevaa levähdysaluetta, jonka vieressä oli joku ortodoksien kirkko tms. Menimme sinne ja kävimme tuon kirkon viereen istumaan penkille. Jutellessamme en voinut pitää silmiä erossa hänen todella isoista rinnoistaan ja niinpä pyysin lupaa saada koskettaa niitä. Ne tuntuivat ihanan pehmeiltä ja olin laueta kiimasta kun silitin niitä paidan alta.

Avasin rintsikat toisella kädellä jolloin sain niistä kunnolla kiinni. Kirsikin alkoi jo selvästi "lämmetä" ja niinpä hän alkoi hyväillä etumustani. Hetken päästä hän avasi napit ja otti kaluni esiin. Hitaasti hän alkoi runkata minua siinä samalla kun katselin mahtaako täällä olla muita ihmisiä. Pian Kirsi halusi maistaa kaluani ja ottikin sen suuhunsa hitaasti... Se tuntui niin ihanalta. Ehdotin, että siirrymme tuon pienen kirkon taakse vähän suojaan jos vaikka muita sattuisi tulemaan paikalle...

Kirsi kävi nojaamaan seinää vasten, ja minä avasin hänen housut, nostin paidan rintojen yli. Runkkasin häntä sormillani hetken ja tunsin kuinka hänen pillunsa oli aivan märkä. Painon kaluni sisään ja melko nopeasti aloitin panemaan häntä lujaa tissit villisti heiluen... Tuntui että en kestänyt kuin hetken kun sperma jo suihkusi hänen sisään... Voi kun tuon saisi vielä kokea uusiksi!

1

9214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännittirunkata

      Itseäni jännitti melkoisesti ja niinpä pyysin lupaa saada runkata. Runkkasin kädellä lujaa jolloin sperma suihkusi kirkon penkille. Voi kun tuon saisi vielä runkata kirkon parkkipaikalle. Avasin housut, nostin paidan. Runkkasin uusiksi villisti seinää vasten heiluen. Pian kaluni oli aivan märkä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe