Seksitreffit Kirsin kanssa

M47_017

Ttutustuin aikoinaan (2005) netissä Kirsi -nimiseen naiseen, joka oli seuraa vailla. Itselläni oli tuolloin suuri fantasia itseäni "muhkummasta" naisesta ja Kirsi oli omien sanojensa mukaan xl-kokoinen, niinpä hän kiinnosti minua. Hän asui n. 10 km päässä työpaikaltani ja kerran kysyin meilissä olisiko hän kiinnostunut tapaamaan minua seksin merkeissä. Hän oli sitä kovastikin ja sovimme että tulen autolla hänen kotinsa lähellä olevan kirkon parkkipaikalle.

Saapuessani hän odottikin jo minua. Itseäni jännitti melkoisesti...pyysin kyytiin ja kysyin mihinkäs mennään. Hän ehdotti parin kilometrin päässä olevaa levähdysaluetta, jonka vieressä oli joku ortodoksien kirkko tms. Menimme sinne ja kävimme tuon kirkon viereen istumaan penkille. Jutellessamme en voinut pitää silmiä erossa hänen todella isoista rinnoistaan ja niinpä pyysin lupaa saada koskettaa niitä. Ne tuntuivat ihanan pehmeiltä ja olin laueta kiimasta kun silitin niitä paidan alta.

Avasin rintsikat toisella kädellä jolloin sain niistä kunnolla kiinni. Kirsikin alkoi jo selvästi "lämmetä" ja niinpä hän alkoi hyväillä etumustani. Hetken päästä hän avasi napit ja otti kaluni esiin. Hitaasti hän alkoi runkata minua siinä samalla kun katselin mahtaako täällä olla muita ihmisiä. Pian Kirsi halusi maistaa kaluani ja ottikin sen suuhunsa hitaasti... Se tuntui niin ihanalta. Ehdotin, että siirrymme tuon pienen kirkon taakse vähän suojaan jos vaikka muita sattuisi tulemaan paikalle...

Kirsi kävi nojaamaan seinää vasten, ja minä avasin hänen housut, nostin paidan rintojen yli. Runkkasin häntä sormillani hetken ja tunsin kuinka hänen pillunsa oli aivan märkä. Painon kaluni sisään ja melko nopeasti aloitin panemaan häntä lujaa tissit villisti heiluen... Tuntui että en kestänyt kuin hetken kun sperma jo suihkusi hänen sisään... Voi kun tuon saisi vielä kokea uusiksi!

1

9724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännittirunkata

Itseäni jännitti melkoisesti ja niinpä pyysin lupaa saada runkata. Runkkasin kädellä lujaa jolloin sperma suihkusi kirkon penkille. Voi kun tuon saisi vielä runkata kirkon parkkipaikalle. Avasin housut, nostin paidan. Runkkasin uusiksi villisti seinää vasten heiluen. Pian kaluni oli aivan märkä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1348
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1102
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe