Seksitreffit Kirsin kanssa

M47_017

Ttutustuin aikoinaan (2005) netissä Kirsi -nimiseen naiseen, joka oli seuraa vailla. Itselläni oli tuolloin suuri fantasia itseäni "muhkummasta" naisesta ja Kirsi oli omien sanojensa mukaan xl-kokoinen, niinpä hän kiinnosti minua. Hän asui n. 10 km päässä työpaikaltani ja kerran kysyin meilissä olisiko hän kiinnostunut tapaamaan minua seksin merkeissä. Hän oli sitä kovastikin ja sovimme että tulen autolla hänen kotinsa lähellä olevan kirkon parkkipaikalle.

Saapuessani hän odottikin jo minua. Itseäni jännitti melkoisesti...pyysin kyytiin ja kysyin mihinkäs mennään. Hän ehdotti parin kilometrin päässä olevaa levähdysaluetta, jonka vieressä oli joku ortodoksien kirkko tms. Menimme sinne ja kävimme tuon kirkon viereen istumaan penkille. Jutellessamme en voinut pitää silmiä erossa hänen todella isoista rinnoistaan ja niinpä pyysin lupaa saada koskettaa niitä. Ne tuntuivat ihanan pehmeiltä ja olin laueta kiimasta kun silitin niitä paidan alta.

Avasin rintsikat toisella kädellä jolloin sain niistä kunnolla kiinni. Kirsikin alkoi jo selvästi "lämmetä" ja niinpä hän alkoi hyväillä etumustani. Hetken päästä hän avasi napit ja otti kaluni esiin. Hitaasti hän alkoi runkata minua siinä samalla kun katselin mahtaako täällä olla muita ihmisiä. Pian Kirsi halusi maistaa kaluani ja ottikin sen suuhunsa hitaasti... Se tuntui niin ihanalta. Ehdotin, että siirrymme tuon pienen kirkon taakse vähän suojaan jos vaikka muita sattuisi tulemaan paikalle...

Kirsi kävi nojaamaan seinää vasten, ja minä avasin hänen housut, nostin paidan rintojen yli. Runkkasin häntä sormillani hetken ja tunsin kuinka hänen pillunsa oli aivan märkä. Painon kaluni sisään ja melko nopeasti aloitin panemaan häntä lujaa tissit villisti heiluen... Tuntui että en kestänyt kuin hetken kun sperma jo suihkusi hänen sisään... Voi kun tuon saisi vielä kokea uusiksi!

1

10209

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännittirunkata

Itseäni jännitti melkoisesti ja niinpä pyysin lupaa saada runkata. Runkkasin kädellä lujaa jolloin sperma suihkusi kirkon penkille. Voi kun tuon saisi vielä runkata kirkon parkkipaikalle. Avasin housut, nostin paidan. Runkkasin uusiksi villisti seinää vasten heiluen. Pian kaluni oli aivan märkä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1239
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1063
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      88
      848
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      773
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      678
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      663
    8. 28
      625
    9. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      67
      621
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      599
    Aihe