Onko kellään kokemusta taplettina otettavista jakestäjistä. Itse pyysin niitä, mutta lääkäri ei suostunut vaihtamaan kyseiseen lääkkeeseen.
Jak estäjät
5
3113
Vastaukset
- Reumariikka
Minä aloitin Olumiant- nimisen lääkkeen muutama viikko sitten, ja olen tyytyväinen. Aiemmin jouduin pistämään Metojectin 1x viikossa & Humiran 2 viikon välein. Nyt kokeillaan Olumiantia ainoana lääkkeenä. Sivuvaikutuksia ei ole ilmaantunut, ja niveltilanne on hyvä!
- Anonyymi
Reumalääkäri suositteli minulle juuri tuota jak-lääkettä. Sairastan nivelpsoriasista ja gronintautia. kertoi, että toiset lääkärit ei sitä helposti kirjoita, mutta hän kirjoittaa.
On kuulemma hyvä lääke.
Kyseessä oli kokenut reumalääkäri. Sanoi, että jos vatsan tilanne pahenee, niin tule vastaanotolle ja hän kirjoittaa jak-estäjää. Vaatii erillisen B-lausunnon. - Anonyymi
Pystyisitkö antamaan jak-lääkettä suositelleen kokeneen reumalääkärin nimikirjaimet ja paikkakunnan. Kävisin mielelläni keskustelemassa hänen kanssaan. T. Epätoivoinen
- Anonyymi
Mitäs lääkkeitä olet jo kokeillut? Itellä kahden biologisen jälkeen jyseleca käytössä.
- Anonyymi
Sairastan tuota Gronin tautia ja Nivel-psoriasista. On mennyt kaiken maailman biologiset lääkkeet. Esim. Humira, Conserta, Sterala, Enberel ja nyt Remsima + Metotrexan 15mg.
R-lääkäri sanoi, että Jak-estäjää hän kirjoittaa seuraavaksi. Kunto ollut vähän huono, joten täytyy tilata aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776