Jak estäjät

kipuileva

Onko kellään kokemusta taplettina otettavista jakestäjistä. Itse pyysin niitä, mutta lääkäri ei suostunut vaihtamaan kyseiseen lääkkeeseen.

9

3858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reumariikka

Minä aloitin Olumiant- nimisen lääkkeen muutama viikko sitten, ja olen tyytyväinen. Aiemmin jouduin pistämään Metojectin 1x viikossa & Humiran 2 viikon välein. Nyt kokeillaan Olumiantia ainoana lääkkeenä. Sivuvaikutuksia ei ole ilmaantunut, ja niveltilanne on hyvä!

• Anonyymi

Reumalääkäri suositteli minulle juuri tuota jak-lääkettä. Sairastan nivelpsoriasista ja gronintautia. kertoi, että toiset lääkärit ei sitä helposti kirjoita, mutta hän kirjoittaa.
      On kuulemma hyvä lääke.
      Kyseessä oli kokenut reumalääkäri. Sanoi, että jos vatsan tilanne pahenee, niin tule vastaanotolle ja hän kirjoittaa jak-estäjää. Vaatii erillisen B-lausunnon.

• Anonyymi

Pystyisitkö antamaan jak-lääkettä suositelleen kokeneen reumalääkärin nimikirjaimet ja paikkakunnan. Kävisin mielelläni keskustelemassa hänen kanssaan. T. Epätoivoinen

• Anonyymi

Mitäs lääkkeitä olet jo kokeillut? Itellä kahden biologisen jälkeen jyseleca käytössä.

• Anonyymi

Kerroin tuan lääkärin etu- ja sukunimen alkukirjaimet, mutta viesti poistettiin täältä. Noista kirjaimista ei voinut päätellä, kuka olisi kyseessä, mutta ylläpito ei näemmäs ymmärrä hädässä olevia ihmisiä.

• Anonyymi

Sairastan tuota Gronin tautia ja Nivel-psoriasista. On mennyt kaiken maailman biologiset lääkkeet. Esim. Humira, Conserta, Sterala, Enberel ja nyt Remsima + Metotrexan 15mg.
      R-lääkäri sanoi, että Jak-estäjää hän kirjoittaa seuraavaksi. Kunto ollut vähän huono, joten täytyy tilata aika.

• Anonyymi

Heh. Eipäs löydy paljon keskustelua noista jak-lääkkeistä. Ovat kait uusia ja ei ole kokemusta pitkästä ajasta. Itse sairastan reumaa ja minulla menee juuri jak-lääke.
      Yksi pilleri päivässä. Määräsivät sen gastropolilla puoli vuotta sitten.
      Lääkkeen aloittamisen jälkee ilmesty vyöruusu, joka parani itsessään. Söin jotain viruslääkettä. Muuten ollut hyvä lääke.

T. Pappa -55

• Anonyymi

Heippa. Täällä yksi reumaatikko ja mahavaivainen. En tosin tiedä, mikä mahassa on. On kipeä ja ripulia usein. Wessassa saa käydä alvariinsa ja reumatologi epäili tai oli täysin varma, että on suolistosairaus. No olen menossa tutkimuksiin mahasta.
      Olen käyttänyt tuohon reumaan kaikkia mahdollisia biologisia lääkkeitä vaihtelevalla menestyksellä. Biologi.lääkkeet ovat tehonneet aikansa noin 2-3 vuotta ja taas se on vaihdettu toiseen merkkiin. Rem.lekuri puhui että noi jak-estäjä tai mikä lie olisi seuraavan listalla ja jos mahassa ilmenee tulehdusta, niin se olisi paras lääke.
      Odotellaan. Kirjoittelen tänne myöhemmin.

• Anonyymi

Minulle on myös mietitty jak-estäjä lääkettä nimeltään Ringvoq. Sairastan suolistotautia ja mahatautilääkäri ehdotti sitä. En ole reumaatikko.
      No olen menossa syksyllä polille ja katsotaan, aloitetaanko tämä lääkitys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      87
      3966
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1842
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      110
      1161
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      100
      1121
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      75
      1013
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      892
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      856
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      821
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      790
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      781
    Aihe