Kyllä olisi kiva tietää mitä niiden ihmisten päässä on liikkunut, jotka ovat suunnitelleet tuon Purje-esiintymislavan paikan ja siihen keskelle katua ne isot kukkalaatikot?
Minusta koko alue näyttää ihan typerältä ja sekaiselta :[
Ja sitten vielä nämä mukulakivipäällysteet..Erittäin epämiellyttävää kävellä mukulakivillä.
Näin pieni keskusta ei edes tarvi kävelykatuja.
Kauneus on katsojan silmässä
184
6080
Vastaukset
- Asfalttiako
Kävele jalkakäytävällä!
Juu..ja lennän tien toiselle puolelle..
Mukulakivet on typeriä kulkea meni sitten jalan tai autossa.tinttu-liina kirjoitti:
Mukulakivet on typeriä kulkea meni sitten jalan tai autossa.Sä katos pääset eläytyy esivanhempain elämään ku dallaat mukulakivil... ;)
- Heinolaa_sitte
tinttu-liina kirjoitti:
Mukulakivet on typeriä kulkea meni sitten jalan tai autossa.On sulla ongelmat.
artagnan kirjoitti:
Sä katos pääset eläytyy esivanhempain elämään ku dallaat mukulakivil... ;)
No naisten ei kannata ainakaan mennä millään korkokengillä sinne kävelemään :[ Hyvä ettei mee nenilleen muillaki töppösillä..
Heinolaa_sitte kirjoitti:
On sulla ongelmat.
On on..ihan kuule valvoin koko yön tämän asian takia...Mitenkähän tästä selviää..Pitää varmaan hakea lekurilta rauhottavia, ku eihän tätä muuten kestä..
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
No naisten ei kannata ainakaan mennä millään korkokengillä sinne kävelemään :[ Hyvä ettei mee nenilleen muillaki töppösillä..
Noilla kahdella on taatusti samat monot kesää talvea, ei ne tajua:)
Sun_flower kirjoitti:
Noilla kahdella on taatusti samat monot kesää talvea, ei ne tajua:)
Muutamilla mun tuntemilla nuorilla miehillä on muutes lenkkarit kesät talvet :))
tinttu-liina kirjoitti:
No toi on kyl sit ykkösmesta minne mennä ku daami on vetäissyt jalkaan kymmensenttiset korot. Mä kuules otan sillai snadisti kainaloon et tää neito mitä mä nytki funtsin ei nyrjäytä siroo nilkkaa... :)
artagnan kirjoitti:
No toi on kyl sit ykkösmesta minne mennä ku daami on vetäissyt jalkaan kymmensenttiset korot. Mä kuules otan sillai snadisti kainaloon et tää neito mitä mä nytki funtsin ei nyrjäytä siroo nilkkaa... :)
Sä tietty teet ihan tikusta asiaa noille nurkille neitosen kanssa, että pääset tukemaan ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Sä tietty teet ihan tikusta asiaa noille nurkille neitosen kanssa, että pääset tukemaan ;)
No kyl sä mut jo tunnet. Mä oon herrasmies... ;)
artagnan kirjoitti:
No kyl sä mut jo tunnet. Mä oon herrasmies... ;)
Juu..eikä mitään taka-ajatuksia tietenkään ;))
Tiesikkö muutes, että herrasmiestä pidetään naisten keskuudessa huippusaaliina ;))tinttu-liina kirjoitti:
Juu..eikä mitään taka-ajatuksia tietenkään ;))
Tiesikkö muutes, että herrasmiestä pidetään naisten keskuudessa huippusaaliina ;))No mites sä tollasii epäilet ;) Mä korkeintaan sieppaan daamin syliin jos siel mukulakivien seas on lätäkköi tai purukumei. Ku ne tekee suht ikävää jälkee korkkareiden pohjas... ;)
artagnan kirjoitti:
No mites sä tollasii epäilet ;) Mä korkeintaan sieppaan daamin syliin jos siel mukulakivien seas on lätäkköi tai purukumei. Ku ne tekee suht ikävää jälkee korkkareiden pohjas... ;)
No mitenkähän epäilen.. ;)
Ethä sä tietenkää nostele neitoja vaan neidon takia, vaan ettei kengänkorot likaannu ;))tinttu-liina kirjoitti:
No mitenkähän epäilen.. ;)
Ethä sä tietenkää nostele neitoja vaan neidon takia, vaan ettei kengänkorot likaannu ;))No mä putsasin erääs keskustan liikkees mokkasaappaan koron pohjaa ku daami astui purkkaan. Et kyl mä tiedän mitä mä bamlaan... ;)
artagnan kirjoitti:
No mä putsasin erääs keskustan liikkees mokkasaappaan koron pohjaa ku daami astui purkkaan. Et kyl mä tiedän mitä mä bamlaan... ;)
No onneks ei ollu koirankakkaa ;))
- Sun_flower
Pystyykö korkkareilla kävellä tuosta vaan menemään? Itellä ei kyllä tule touhusta mitään, joka askeleen tarvii miettiä edeltäpäin jos esim. juhlissa on ollut jalassa hienommat kengät.
Kyl tää daami sipsutteli ainaski notkeesti kunnes Chydenias tarttui Hubbabubbaa kantaan. En mä sit muista tiedä... :)
No kyl mä purjeen tiedän mut en mä kukkalaatikkoi oo nähnyt. Ootsä varma et siel ei oo seissyt jonku kamoi vaan? :)
Chydenian edessä keskellä katua isoja kukkalaatikoita, jotka on aseteltu vähän sikinsokin..Et oo voinu olla näkemättä niitä :)
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Chydenian edessä keskellä katua isoja kukkalaatikoita, jotka on aseteltu vähän sikinsokin..Et oo voinu olla näkemättä niitä :)
Jätkät on mestareita tuossa, huomaamatta jäävät uudet verhot, kukka-asetelmat, likkakamun vaatteet, yhteisesti sovitut jutut, lattioilla lojuvat sukat jne jne.
Sun_flower kirjoitti:
Jätkät on mestareita tuossa, huomaamatta jäävät uudet verhot, kukka-asetelmat, likkakamun vaatteet, yhteisesti sovitut jutut, lattioilla lojuvat sukat jne jne.
Mä oon muutes joskus miettiny, että jos naisia ei olis ollenkaan, nii minkähän näkösiä koteja miehillä olis..Verhoja ei olis ollenkaan tai ehkä vaa rullaverho tai säleverhot. Jotenki tuntuu, että aika karuja huusholleja olis, ku miehet harvemmin intoilee minkään nätin kanssa :))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä oon muutes joskus miettiny, että jos naisia ei olis ollenkaan, nii minkähän näkösiä koteja miehillä olis..Verhoja ei olis ollenkaan tai ehkä vaa rullaverho tai säleverhot. Jotenki tuntuu, että aika karuja huusholleja olis, ku miehet harvemmin intoilee minkään nätin kanssa :))
Herneet sitten suuhun eikä nenuun :))
tinttu-liina kirjoitti:
Älkääs ny viittikö ku mä meinaan ilmoittautuu snygein hima skabaan... ;)
artagnan kirjoitti:
Älkääs ny viittikö ku mä meinaan ilmoittautuu snygein hima skabaan... ;)
Hah hah :))
Sulla on sit varmaan semmonen viimesen päälle sisustettu lukaali ;)) Kerro vaan sit ku sut on sinne hyväksytty, nii saa äänestää ;))))tinttu-liina kirjoitti:
Hah hah :))
Sulla on sit varmaan semmonen viimesen päälle sisustettu lukaali ;)) Kerro vaan sit ku sut on sinne hyväksytty, nii saa äänestää ;))))No tota... Mutsiki funtsi itekseen et onko unes ;) No se on kyl Arielin käsialaa toi sisustus. Mä vaan koitan pitää sen kuosis... ;)
artagnan kirjoitti:
No tota... Mutsiki funtsi itekseen et onko unes ;) No se on kyl Arielin käsialaa toi sisustus. Mä vaan koitan pitää sen kuosis... ;)
Eli naisen kädenjälkihän se siellä :))
Vakavasti sanottuna, nii mä kyllä arvostan miehiä jotka pitää kodin siistinä, eikä elä niinku sikolätissä :)- TosirealistiKokkolan
tinttu-liina kirjoitti:
Vakavasti sanottuna, nii mä kyllä arvostan miehiä jotka pitää kodin siistinä, eikä elä niinku sikolätissä :)Voi kun Linkku-Tiina näkisit kotimme, pihamme ja puutarhan, ruokapöydän ja patjat. Mies se talon ylläpitää, siivoaa, laittaa ruoat, hoitaa puutarhan ym. Tosin niin tekee vaimonikin, mutta kun hän on hoitanut vanhempiaan jo vuositolkulla - noin 30 vuotta, sen jälkeen kun muutimme tänne, eikä hän voi hoitaa, eikä jaksa huolehtia kahdesta taloudesta yhtä aikaa...
Rakas anoppini - kalakaverini, marjastajani yms poistui "pilkkiapajilta" marraskuun alussa 2017, mutta appi-isän (93 v sotaveteraani) hoito se vain jatkuu. Mutta hyvä niin. Tuskin jatkuu seuraavat 30 vuotta itse kunkin osalta... TosirealistiKokkolan kirjoitti:
Voi kun Linkku-Tiina näkisit kotimme, pihamme ja puutarhan, ruokapöydän ja patjat. Mies se talon ylläpitää, siivoaa, laittaa ruoat, hoitaa puutarhan ym. Tosin niin tekee vaimonikin, mutta kun hän on hoitanut vanhempiaan jo vuositolkulla - noin 30 vuotta, sen jälkeen kun muutimme tänne, eikä hän voi hoitaa, eikä jaksa huolehtia kahdesta taloudesta yhtä aikaa...
Rakas anoppini - kalakaverini, marjastajani yms poistui "pilkkiapajilta" marraskuun alussa 2017, mutta appi-isän (93 v sotaveteraani) hoito se vain jatkuu. Mutta hyvä niin. Tuskin jatkuu seuraavat 30 vuotta itse kunkin osalta...Tekevä mies on aina parempi kuin sohvaan juurtunu pottu.
tinttu-liina kirjoitti:
Vakavasti sanottuna, nii mä kyllä arvostan miehiä jotka pitää kodin siistinä, eikä elä niinku sikolätissä :)No kyl mä siisti oon mut tää kämppä on ny niinku sisustuslehdest repäisty ku eri kuosit sopii toisiinsa... :)
artagnan kirjoitti:
No kyl mä siisti oon mut tää kämppä on ny niinku sisustuslehdest repäisty ku eri kuosit sopii toisiinsa... :)
Sulla on varmasti nätti kämppä. :)
kyllähä se on ku on siisti koti, nii sitä on mukava itsekkin katsoa. Ja jos ovikello soi, nii uskaltaa avata :))- miten-kerkiää
TosirealistiKokkolan kirjoitti:
Voi kun Linkku-Tiina näkisit kotimme, pihamme ja puutarhan, ruokapöydän ja patjat. Mies se talon ylläpitää, siivoaa, laittaa ruoat, hoitaa puutarhan ym. Tosin niin tekee vaimonikin, mutta kun hän on hoitanut vanhempiaan jo vuositolkulla - noin 30 vuotta, sen jälkeen kun muutimme tänne, eikä hän voi hoitaa, eikä jaksa huolehtia kahdesta taloudesta yhtä aikaa...
Rakas anoppini - kalakaverini, marjastajani yms poistui "pilkkiapajilta" marraskuun alussa 2017, mutta appi-isän (93 v sotaveteraani) hoito se vain jatkuu. Mutta hyvä niin. Tuskin jatkuu seuraavat 30 vuotta itse kunkin osalta...Miten kivelän muija kerkiää hoitaan ketään 30v!sehän on töissä vai onko?,että sun appivanhemmat ei asu täälläpäinkään!
- Pulleapurje
Purjeella istuskelee nuoria, tiukkapyllyisä tyttöjä. Monilla on kireät pystyrinnat, ja mansikanmalliset kovat nännit sojottavat kohti taivasta.
Toivottavasti et sitten ole mikään vanha kuppanen ja kuolaava ukko, joka kyylää nuoria naisia.. :[
TÖRKEÄÄ!! Miten ootte kehannu päästää tän mun valioyksilöaloituksen tippumaan nii pitkälle, missä pippuriki kasvaa??? :]
Eihän tämmönen sovi Erkillekkää..
Mulle tuli yks juttu mieleen....Ihmiset osaa helposti kehua itseänsä, mut harvoin kerrotaan missä ollaan huonoja.
Nii, että antaa tulla nyt ilmi kaikki teidän surkeet puolet :))
Eikö ole muka? Korvat heiluu.. ;)- keväisiä_mietteitä
Noh, vatsan seutuvilla on semmoista iskämahaa, toki luonne korvaa nuo puutteet;) Kevään koitettua piti alkaa liikkumaan mutta sopiva laji on yhä hakusessa.
keväisiä_mietteitä kirjoitti:
Noh, vatsan seutuvilla on semmoista iskämahaa, toki luonne korvaa nuo puutteet;) Kevään koitettua piti alkaa liikkumaan mutta sopiva laji on yhä hakusessa.
Vaaaaiiii niiiii..no kerros ny miten tämmönen massu on päässy sinne kertymään? ;))Eihä tommonen sovi seinillekkää. Nyt mars mars punttisalille 3×100 vatsapunnerrusta ja päälle 20km pikajuoksu ;))) Että sä viitit näin perjantaina mua järkyttää noi kamalalla asialla. Yöunet meni taatusti ;))
- keväisiä_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Vaaaaiiii niiiii..no kerros ny miten tämmönen massu on päässy sinne kertymään? ;))Eihä tommonen sovi seinillekkää. Nyt mars mars punttisalille 3×100 vatsapunnerrusta ja päälle 20km pikajuoksu ;))) Että sä viitit näin perjantaina mua järkyttää noi kamalalla asialla. Yöunet meni taatusti ;))
Iän myötä tullutta, liekö aineenvaihdunta hidastunut kun mittariin tulee lisää vuosia. Nuoruudessa tuli suunnistettua mutta perheen myötä harrastus jäi. Punttisalimiehiä en ole, muuta pitäisi kehitellä että saisi kropan kesäksi rantakuntoon:)
- keväisiä_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Nöyrä anteeksipyyntö neidolle yöunien tärvelijältä;)
Iän myötä tullutta, liekö aineenvaihdunta hidastunut kun mittariin tulee lisää vuosia. Nuoruudessa tuli suunnistettua mutta perheen myötä harrastus jäi. Punttisalimiehiä en ole, muuta pitäisi kehitellä että saisi kropan kesäksi rantakuntoon:)
Mä keksin!! Rasvaimu! ;))))
HerraToljanter kirjoitti:
No mä oon kyllä huono kertomaan missä oon huono. Kun en vaan keksi mitään, sori....:(
Tiiäkkö mitä..ku mä kirjotin aiemmin tuota viestiä, nii tuli kyllä niiiiin tonttu mieleen :)))))
Mä aattelin, että tonttu vastais tähän, ettei löydy mitään huonoa ;))
No ei se mitään. Tonttujen pitääkin olla täydellisiä :))tinttu-liina kirjoitti:
Tiiäkkö mitä..ku mä kirjotin aiemmin tuota viestiä, nii tuli kyllä niiiiin tonttu mieleen :)))))
Mä aattelin, että tonttu vastais tähän, ettei löydy mitään huonoa ;))
No ei se mitään. Tonttujen pitääkin olla täydellisiä :))Ite kirjoitin ja ite aloin miettimää, että miten nii pitää olla täydellisiä.. :] No ehkä siks, ku tontut on vähän niinku esimerkkejä ;)) Hyvin keksitty vaikka ite sanonkin ;))
Se täs ny harmittaa, ku en päässy "parantamaan" vikaa..:]No tuo täydellisyys on kirjattuna mun 300 vuotta sitten allekirjoittamaani työsopimukseen. Oon kyllä joskus yrittänyt toimia vähemmän täydellisesti mutta ei se multa onnistu:(
Olisi kyllä kiva kuulla myös Kittien ja Arielin ripittäytymiset. Veikkaan että kokevat itsensä moitteettomiksi kuten minäkin... No mä tiedän kuitenkin faktat joulunajan valvontani ansiosta, nyt vaan avoimesti tunnustamaan missä ootte huonoja...;)HerraToljanter kirjoitti:
No tuo täydellisyys on kirjattuna mun 300 vuotta sitten allekirjoittamaani työsopimukseen. Oon kyllä joskus yrittänyt toimia vähemmän täydellisesti mutta ei se multa onnistu:(
Olisi kyllä kiva kuulla myös Kittien ja Arielin ripittäytymiset. Veikkaan että kokevat itsensä moitteettomiksi kuten minäkin... No mä tiedän kuitenkin faktat joulunajan valvontani ansiosta, nyt vaan avoimesti tunnustamaan missä ootte huonoja...;)Jos joskus haluat vinkkejä, niin käänny vaan mun puoleen ;) Olen täydellisen epätäydellinen joten olen hyvä tässä :]
- Sun_flower
Huono puoli? Olen huomiota herättämätön, seinäruusu. Jätkät ei noteeraa. Kateellinen suosituille, Arielin tyyppisille.
- Sun_flower
Haluaisitko Ariel ryhtyä s-postikamuksi, tykkäisin vaihtaa kuulumisia suunnilleen samanikäisen naisen kanssa:)
Sun_flower kirjoitti:
Huono puoli? Olen huomiota herättämätön, seinäruusu. Jätkät ei noteeraa. Kateellinen suosituille, Arielin tyyppisille.
Tuollasen asian takia ei kannata murehtia. Sä tuskin niin seinäruusu oikeesti olet, että kannattais tuosta heittää pyyhettä kehään.
Oon joskus kirjoittanukki, että kun se oikee tupsahtaa vastaan, niin se on menoa se.
Katsoin kerran dokumentteja ihmisistä joilla oli kasvoissa epämuodostumia tai syöpää ja oli yritetty leikatakki monta kertaa. Mua hävetti silloin oma asennoitumiseni itseeni. Nolotti että olen kitissy turhasta, kun muilla on oikeita ongelmia.
Niin kauan ku on silmät, nenä ja suu ym. terveitä, niin pitää olla tyytyväinen.
Kyllä sitä tässä elämän kuluessa on jo tajunnukki, että ku saa olla itse ja läheiset terveitä, niin kaikki on hyvin.Meitsillä oli taipumusta leväperäisyyteen rahankäytön kanssa mikä kuitenkin on viime vuosien aikana korjaantunut neiti Näpsän ansiosta. Kalsongit voisi tietenkin vaihtaa hiukkasen useammin.. ;-D
No tuo täydellisyys on kirjattuna mun 300 vuotta sitten allekirjoittamaani työsopimukseen. Oon kyllä joskus yrittänyt toimia vähemmän täydellisesti mutta ei se multa onnistu:(
Olisi kyllä kiva kuulla myös Kittien ja Arielin ripittäytymiset. Veikkaan että kokevat itsensä moitteettomiksi kuten minäkin... No mä tiedän kuitenkin faktat joulunajan valvontani ansiosta, nyt vaan avoimesti tunnustamaan missä ootte huonoja...;)No untuvikko on luonteeltaan kuin tuuliviiri elikkäs ei ole kahta samanlaista päivää peräjälkeen.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Meitsillä oli taipumusta leväperäisyyteen rahankäytön kanssa mikä kuitenkin on viime vuosien aikana korjaantunut neiti Näpsän ansiosta. Kalsongit voisi tietenkin vaihtaa hiukkasen useammin.. ;-D
Tuo on kyllä iso asia, että järkiintyy rahan käytössä. Musta on hirveetä semmonen, ku jotku pistää huoletta rahat menemään ku sitä tulee. Saat olla kyllä untuvikolle todella kiitollinen, että laittoi sut miettimää tuhlailua. Mikään ei ole niin kamalaa ku olla rahatta. Kun sinne tilille saa säästöjä, niin kyllä se vaan rauhottaa :)
Hyvä Butsi, että olet muuttanut tapojasi. Tulevaisuudessa siitä on paljon hyötyä.tinttu-liina kirjoitti:
Tuo on kyllä iso asia, että järkiintyy rahan käytössä. Musta on hirveetä semmonen, ku jotku pistää huoletta rahat menemään ku sitä tulee. Saat olla kyllä untuvikolle todella kiitollinen, että laittoi sut miettimää tuhlailua. Mikään ei ole niin kamalaa ku olla rahatta. Kun sinne tilille saa säästöjä, niin kyllä se vaan rauhottaa :)
Hyvä Butsi, että olet muuttanut tapojasi. Tulevaisuudessa siitä on paljon hyötyä.Nii unohtu..opettele vaihtamaan niitä pöksyjäki..Kesä tulossa, nii ei ole kiva jos kärpäsparvi tulee perässä.. :}
Sun_flower kirjoitti:
Haluaisitko Ariel ryhtyä s-postikamuksi, tykkäisin vaihtaa kuulumisia suunnilleen samanikäisen naisen kanssa:)
Sä oot varmaan magee gimma :) Arielin kaa ollaan kuiteski sovittu et ei ryhdytä duunaileen muiden kaa palstan ulkopuolisii juttui puolin eikä toisin... :)
Mulla on varmaankin melko tylsä ja pitkäveteinen luonne :(( Viime marraskuussa jätin lappusen meidän verannalle, jossa luki, että "Arvoisa ja kunnioitettava Joulupukin tonttu, voisitko kurkkia mua tooooooooooooooosi myöhään illalla, kun näytän sulle eräässä jännässä paikassa kasvavaa luomea? Että onko se sun mielestä huolestuttava vai ei...". Eli hän ei vastannut mulle mitään, vaikka omaa yli 300 vuoden kokemuksen aivan kaikesta. Mun tarjoilut olivat kuitenkin kelvanneet ja verannan sohvalle oli ilmestynyt selvä nukkumisjälki... :((
artagnan kirjoitti:
No mä oon sillai liianki lauhkee et olisko sit se huonoin puoli... ;)
No jaa...on siinä puolensakin...naisille toi sopii :)))))
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Mulla on varmaankin melko tylsä ja pitkäveteinen luonne :(( Viime marraskuussa jätin lappusen meidän verannalle, jossa luki, että "Arvoisa ja kunnioitettava Joulupukin tonttu, voisitko kurkkia mua tooooooooooooooosi myöhään illalla, kun näytän sulle eräässä jännässä paikassa kasvavaa luomea? Että onko se sun mielestä huolestuttava vai ei...". Eli hän ei vastannut mulle mitään, vaikka omaa yli 300 vuoden kokemuksen aivan kaikesta. Mun tarjoilut olivat kuitenkin kelvanneet ja verannan sohvalle oli ilmestynyt selvä nukkumisjälki... :((
No et kyllä kuulosta tylsältä tai pitkäveteiseltä :))
Mä tiiän miksei kukaan kurkkinu myöhemmin...
Tiiäkkö ku tontut on usein miehiä ja miehet ku näkee ruokaa ja sohvan, nii kaikki muu unohtuu :))
Siitä se sanontaki tulee, että tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta ;))Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Kyllähän mä sen sun luomesi silloin myöhään illalla kuvasin ja lähetin välittömästi TonttuMelaanomanTietäjälle. Hänen mukaansa sulla ei ole mitään hätää. No kun sain tuon huojentavan tiedon niin jotenkin unohdin informoida sua asiasta. Pakko tunnustaa että nautin tuon jälkeen mulle jättämäsi viinipullon ja myös sen herkullisen voileipäkakun. Sitten rupesikin jo ramasemaan ja otin pikku torkut siinä sohvalla 20 asteen pakkasessa...
Kyllähän mä sen sun luomesi silloin myöhään illalla kuvasin ja lähetin välittömästi TonttuMelaanomanTietäjälle. Hänen mukaansa sulla ei ole mitään hätää. No kun sain tuon huojentavan tiedon niin jotenkin unohdin informoida sua asiasta. Pakko tunnustaa että nautin tuon jälkeen mulle jättämäsi viinipullon ja myös sen herkullisen voileipäkakun. Sitten rupesikin jo ramasemaan ja otin pikku torkut siinä sohvalla 20 asteen pakkasessa...
No ei ihme, että sammuit pakkaseen, ku vetäsit kokonaisen pullon viiniä.. :]
Oon järkyttyny.. ku en ees tienny, että tontutki voi ryypätä :[
Oliko nuppi kipiä ku heräsit? ;)tinttu-liina kirjoitti:
No ei ihme, että sammuit pakkaseen, ku vetäsit kokonaisen pullon viiniä.. :]
Oon järkyttyny.. ku en ees tienny, että tontutki voi ryypätä :[
Oliko nuppi kipiä ku heräsit? ;)Nenä oli ainaski punainen kun heräsin.
Siihen putelin kylkeen oli teipattu semmoinen keltainen lappu jossa luki muumilimsaa. Kun olin hörppinyt lähes kaikki vilkaisin lapun alle ja siellä olikin piilotettuna etiketti jossa luki jotain ihan muuta...HerraToljanter kirjoitti:
Nenä oli ainaski punainen kun heräsin.
Siihen putelin kylkeen oli teipattu semmoinen keltainen lappu jossa luki muumilimsaa. Kun olin hörppinyt lähes kaikki vilkaisin lapun alle ja siellä olikin piilotettuna etiketti jossa luki jotain ihan muuta...Hah..oisit päässy tuuraamaan Petteri Punakuonoa ;))
Katoin liki suurennuslasilla tuota sun kuvaa, ku pikkasen näyttäis siinäki nenu punoittavan... :]
Täytyyhä mun kuitenki uskoa sun selitys, ku tontuthan ei valehtele. Vähä yllätyin tuosta selityksestä, ku olin ihan varma, että juopumiseen on syynä se, että on sopimukseen kirjattu ylemmän tontun työviinioikeus :))- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Tuollasen asian takia ei kannata murehtia. Sä tuskin niin seinäruusu oikeesti olet, että kannattais tuosta heittää pyyhettä kehään.
Oon joskus kirjoittanukki, että kun se oikee tupsahtaa vastaan, niin se on menoa se.
Katsoin kerran dokumentteja ihmisistä joilla oli kasvoissa epämuodostumia tai syöpää ja oli yritetty leikatakki monta kertaa. Mua hävetti silloin oma asennoitumiseni itseeni. Nolotti että olen kitissy turhasta, kun muilla on oikeita ongelmia.
Niin kauan ku on silmät, nenä ja suu ym. terveitä, niin pitää olla tyytyväinen.
Kyllä sitä tässä elämän kuluessa on jo tajunnukki, että ku saa olla itse ja läheiset terveitä, niin kaikki on hyvin.Se vaan hiertää kun kaverit alkaa vakiintumaan että löytyykö kumppani:(
Sun_flower kirjoitti:
Se vaan hiertää kun kaverit alkaa vakiintumaan että löytyykö kumppani:(
Voi rakas tyttöseni..näin tämmösenä..öhöm..pikkasen (vai pikkasen :)))) ) vanhempana ku te muut, nii näin palstaemokanan muodossa nii sanon sulle: Sä et todellakaa jää yksin..ei noin fiksun ja järkevän oloinen tyttö todellakaa jää yksin! Se on kuules vaa niin, että sun kaverit voi kyllä nyt seurustella, mutta se vaan niin menee, että ehtivät kyllä vielä jäämään monta kertaa sinkuiksi.
Sun poitsukaveri tulee vastaan ihan varmasti ja silloin ku sitä vähiten odotat :)
Nokka pystyyn neitonen. Usko mua ku sanon, että sä vielä joskus tulevaisuudessa pidät itse näitä sun yksinjäämispelkojasi hassuina :)tinttu-liina kirjoitti:
Voi rakas tyttöseni..näin tämmösenä..öhöm..pikkasen (vai pikkasen :)))) ) vanhempana ku te muut, nii näin palstaemokanan muodossa nii sanon sulle: Sä et todellakaa jää yksin..ei noin fiksun ja järkevän oloinen tyttö todellakaa jää yksin! Se on kuules vaa niin, että sun kaverit voi kyllä nyt seurustella, mutta se vaan niin menee, että ehtivät kyllä vielä jäämään monta kertaa sinkuiksi.
Sun poitsukaveri tulee vastaan ihan varmasti ja silloin ku sitä vähiten odotat :)
Nokka pystyyn neitonen. Usko mua ku sanon, että sä vielä joskus tulevaisuudessa pidät itse näitä sun yksinjäämispelkojasi hassuina :)Vähä tuli töksähtelevä kirjoitus..kirjoitan pienellä ruudulla ja välillä jumiiki :( Kai selvän saa..:))
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Nokka pystyyn neitonen. Usko mua ku sanon, että sä vielä joskus tulevaisuudessa pidät itse näitä sun yksinjäämispelkojasi hassuina :)Kiva kun joku ymmärtää, tuollainen Artagnanin tyyppinen jätkä kelpaisi koska vaan. Punastuu......
Sun_flower kirjoitti:
Kiva kun joku ymmärtää, tuollainen Artagnanin tyyppinen jätkä kelpaisi koska vaan. Punastuu......
Artsin tyyppinen?? :))
Taidat tykätä tollasista kovispehmoista ;))Ai et mä oon otettu :) No tota... Mä komppaan Tinttistä et se oikee vie sillai snadisti jalat alta. Sä oot kuin seitsemännes taivaas ja funtsit alituiseen vaan sitä yhtä ainoaa. Niinku mäki teen... ;)
- perään_kuolannut
artagnan kirjoitti:
Ai et mä oon otettu :) No tota... Mä komppaan Tinttistä et se oikee vie sillai snadisti jalat alta. Sä oot kuin seitsemännes taivaas ja funtsit alituiseen vaan sitä yhtä ainoaa. Niinku mäki teen... ;)
Ei se neitokainen tavisjannua huoli, ulkonäkö on kuin filmitähdellä että saman tason jannu on kaiketi hakusessa.
perään_kuolannut kirjoitti:
Ei se neitokainen tavisjannua huoli, ulkonäkö on kuin filmitähdellä että saman tason jannu on kaiketi hakusessa.
Näin yleisesti taas, niin ei ulkonäöt seurustele, vaan kemiat jotka kolahtaa.
Tunnen monta paria joissa on kyllä kaikki muu, ku ulkonäkö ollu pointtina että yhteen ovat menneet.artagnan kirjoitti:
Ai et mä oon otettu :) No tota... Mä komppaan Tinttistä et se oikee vie sillai snadisti jalat alta. Sä oot kuin seitsemännes taivaas ja funtsit alituiseen vaan sitä yhtä ainoaa. Niinku mäki teen... ;)
Joskus käy silleenki, että syttyy pikkuhiljaa se kiintymys. Voi tuntea toisen vaan tuttuna/kaverina ja ykskaks se roihahtaa :)
Siinä ei silloin ole sitä pelkoa miten yhdessä sanonnassa on, että äkkilämpö tietää pitkää kylmää :))
Joskus sitä ihastuu johonki kauheesti, mut sitten pikkuhiljaa tajuaa, että toinen ei ole ollenkaan sitä mitä luuli :[- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Joskus käy silleenki, että syttyy pikkuhiljaa se kiintymys. Voi tuntea toisen vaan tuttuna/kaverina ja ykskaks se roihahtaa :)
Siinä ei silloin ole sitä pelkoa miten yhdessä sanonnassa on, että äkkilämpö tietää pitkää kylmää :))
Joskus sitä ihastuu johonki kauheesti, mut sitten pikkuhiljaa tajuaa, että toinen ei ole ollenkaan sitä mitä luuli :[Itelleni kävi noin, jätkä touhusi selän takana ja piti varalla. WhatsApp viesteistä hoksasin mitä tapahtuu, että toinen nainen oli samalla kierroksessa. Pani ihmettelemään muutaman sanan vastaukset, jätkä ei koskaan kysynyt mitään, pauhasi vaan lätkästä ja formuloista:(
Sun_flower kirjoitti:
Itelleni kävi noin, jätkä touhusi selän takana ja piti varalla. WhatsApp viesteistä hoksasin mitä tapahtuu, että toinen nainen oli samalla kierroksessa. Pani ihmettelemään muutaman sanan vastaukset, jätkä ei koskaan kysynyt mitään, pauhasi vaan lätkästä ja formuloista:(
Se ettei enää vastaa mihinkään tai ei ota kantaa kirjoittamaasi asiaan, niin kertoo jo paljon..Sen myös, että on raukkamainen surkea luuseri, jolla ei ole munaa sanoa rehellisesti ettei enää kiinnosta. Sellaset miehet on munattomia kusipäitä, joiden takia ei kannata itseään vaivata. Pitää vain olla onnellinen, että pääsi eroon sellaisesta kuppanupista.
tinttu-liina kirjoitti:
Joskus sitä ihastuu johonki kauheesti, mut sitten pikkuhiljaa tajuaa, että toinen ei ole ollenkaan sitä mitä luuli :[Ketäs mä sit uskon ku faija opasti sillai et raketitkaan ei lennä avaruuteen ellei oo hiton guumaa alkuun..? ;)
perään_kuolannut kirjoitti:
Mistäs sä sit tiedät et miten hiton komee mä oon? :D
artagnan kirjoitti:
Ketäs mä sit uskon ku faija opasti sillai et raketitkaan ei lennä avaruuteen ellei oo hiton guumaa alkuun..? ;)
No aika monta rakettia on tullu alaski samantien, vaikka on kuinka kuuman lähdön saanu..
Nenä oli ainaski punainen kun heräsin.
Siihen putelin kylkeen oli teipattu semmoinen keltainen lappu jossa luki muumilimsaa. Kun olin hörppinyt lähes kaikki vilkaisin lapun alle ja siellä olikin piilotettuna etiketti jossa luki jotain ihan muuta...Ehkä se oli sittenkin tätä... ;))
https://youtu.be/93_zOzMznvs
Etkö enää muista, miten peittelin sinut toooooooooooosi hellästi, minkä jälkeen lauloin sulle mun kaikkein söpöimmällä ja heleimmällä äänellä... ♡tinttu-liina kirjoitti:
Näin yleisesti taas, niin ei ulkonäöt seurustele, vaan kemiat jotka kolahtaa.
Tunnen monta paria joissa on kyllä kaikki muu, ku ulkonäkö ollu pointtina että yhteen ovat menneet.Mulle riittää ihan täysin, että se keneen rakastun on söpö ja miehekäs... :))
Mulle riittää ihan täysin, että se keneen rakastun on söpö ja miehekäs... :))
Ai jaa..Mullekki riitti noi silloin, ku olin sun ikäinen :))
Pitää vaa aina toivoa, että sen namin kuorrutteen alla ei ole höttöä :))tinttu-liina kirjoitti:
Pitää vaa aina toivoa, että sen namin kuorrutteen alla ei ole höttöä :))Muistin tässä, että ku sitä oli jotai 17-18v, niin riitti rakastumiseen ku häiskällä oli hieno auto :)))
Ehkä se oli sittenkin tätä... ;))
https://youtu.be/93_zOzMznvs
Etkö enää muista, miten peittelin sinut toooooooooooosi hellästi, minkä jälkeen lauloin sulle mun kaikkein söpöimmällä ja heleimmällä äänellä... ♡Muistan mä tuon kaiken ihan hyvin...
Luulin että näin unta mutta totta se näköjään oli. Joteski oli herätessä kuitenkin lämmin olo huolimatta pakkasesta...- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Pitää vaa aina toivoa, että sen namin kuorrutteen alla ei ole höttöä :))Noi 'söpöt ja miehekkäät' tapaukset, no sanotaan suoraan, ovat yleensä pahimpia muijien naurattajia:(
Sun_flower kirjoitti:
Noi 'söpöt ja miehekkäät' tapaukset, no sanotaan suoraan, ovat yleensä pahimpia muijien naurattajia:(
No on myös miehiä jotka eivät ole mitään tuota, mutta kuvittelevat että ovat...kusta vaa pää täysi.. .
Mikään ei ole niin ärsyttävä, ku ihteään täynnä oleva mies.Sun_flower kirjoitti:
Noi 'söpöt ja miehekkäät' tapaukset, no sanotaan suoraan, ovat yleensä pahimpia muijien naurattajia:(
Muista ku sitä karjua ittelles valitset, nii pysy kaukana minä minä- miehistä. Semmosesta itsekkäästä urposta ei ole kuin riesaa.
Miehen pitää olla toista arvostava ja kunnioittava ihminen.
Varo myös miehiä joiden omakehu haisee. Ne vasta vaikeita on, kun odottavat että heitä kehutaan ja ihaillaan.
Täs tämmösiä pikkuvinkkejä..nii meinas unohtua yks tositärkee juttu eli uskollisuus! Jätä hametyypit heti pois kelkasta. Semmosen kanssa et voi koskaan elää huoletta.tinttu-liina kirjoitti:
No aika monta rakettia on tullu alaski samantien, vaikka on kuinka kuuman lähdön saanu..
No entäs sit ku menee yhteen hyvän frendin kaa ja tosirakkaus iskeeki yllättäin ku on hima täynnä skidei. Kyl mä kuule täs keissis pidän pääni... :)
tinttu-liina kirjoitti:
Muista ku sitä karjua ittelles valitset, nii pysy kaukana minä minä- miehistä. Semmosesta itsekkäästä urposta ei ole kuin riesaa.
Miehen pitää olla toista arvostava ja kunnioittava ihminen.
Varo myös miehiä joiden omakehu haisee. Ne vasta vaikeita on, kun odottavat että heitä kehutaan ja ihaillaan.
Täs tämmösiä pikkuvinkkejä..nii meinas unohtua yks tositärkee juttu eli uskollisuus! Jätä hametyypit heti pois kelkasta. Semmosen kanssa et voi koskaan elää huoletta.No tota... Jäikös mitään jäljelle? Sori mut toi oli kyl tään päivän paras lista... :D
Muistan mä tuon kaiken ihan hyvin...
Luulin että näin unta mutta totta se näköjään oli. Joteski oli herätessä kuitenkin lämmin olo huolimatta pakkasesta...Luuletko mun tuhmuuden kostautuvan ensi Jouluna vähentyneenä pakettien määränä? Koska sen etikettien vaihdon lisäksi rapsuttelin sua vaivihkaa parrasta AIKA monta kertaa. Ja sitten painoin suukon sun poskelle, sillä se tuntui sopivalta eleeltä Joulupukki-laulun jälkeen... (◔_◔❀)♫♪♫♪
tinttu-liina kirjoitti:
Pitää vaa aina toivoa, että sen namin kuorrutteen alla ei ole höttöä :))Mun mielestä ei kannata ajautua ainakaan intohimottomaan suhteeseen, jossa viikon kohokohta on Prismassa käynti... :))
tinttu-liina kirjoitti:
Muistin tässä, että ku sitä oli jotai 17-18v, niin riitti rakastumiseen ku häiskällä oli hieno auto :)))
Nii-in, T-e-s-l-a... ;))
artagnan kirjoitti:
No entäs sit ku menee yhteen hyvän frendin kaa ja tosirakkaus iskeeki yllättäin ku on hima täynnä skidei. Kyl mä kuule täs keissis pidän pääni... :)
No sitte ku on tenavia jo tullu ja arki astuu oikein kunnolla asumaan samaan huusholliin, nii se on usein siinä ja siinä..Voi olla, ettei talossa ole enää kukaan muu kuumana ku saunankiuas..
Silloin voi sitten käydä niin, ettei jatkoa ole..On aika altis mouruamaan taas jonkun toisen kuuman perään.artagnan kirjoitti:
No tota... Jäikös mitään jäljelle? Sori mut toi oli kyl tään päivän paras lista... :D
Jäi...nimittäin kaksi sohvaperunalajiketta. Eka voi olla työtön peruna, joka juurtuu sohvalle niin, että se kuoppa siinä sohvalla ei enää nouse ylös. Odottaa silmäluomet puolitangossa palvelijaa kotiin.
Toinen lajike käy kyllä töissä, mutta sieltä palatessaan kuvittelee joka hemmetin päivä tulevansa viiden tähden hotelliin...Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Mun mielestä ei kannata ajautua ainakaan intohimottomaan suhteeseen, jossa viikon kohokohta on Prismassa käynti... :))
Nii...mut se kuiteski menee niin, ettei sitä intohimoa riitä loputtomiin. Niin kurjaa ku se onkin, niin kyllä se laantuu.. :(
Onhan niitä joitain harvoja onnekkaita jotka elää hyvää ja intohimoista elämää, mutta useinkin vasta sitten, kun on jo käyty useampi kandidaatti läpi, perhe perustettu ja muksut lähteny maailmalle.
Ku elämä meniski niinku saduissa.. :)Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Nii-in, T-e-s-l-a... ;))
Tesla?? :)) Mä aattelin Porschea vähintään ;)
- ArielJaPuklu
tinttu-liina kirjoitti:
Nii...mut se kuiteski menee niin, ettei sitä intohimoa riitä loputtomiin. Niin kurjaa ku se onkin, niin kyllä se laantuu.. :(
Onhan niitä joitain harvoja onnekkaita jotka elää hyvää ja intohimoista elämää, mutta useinkin vasta sitten, kun on jo käyty useampi kandidaatti läpi, perhe perustettu ja muksut lähteny maailmalle.
Ku elämä meniski niinku saduissa.. :)Ehkä mun ja Puklun on sitten viisainta alkaa lesboiksi, jos kaikki miehet ovat samanlaisia intohimottomia kakkiaisia... (ಢ_ಢ❀)
- ArielJaPuklu
tinttu-liina kirjoitti:
T-e-s-l-a o-n p-ä-ä-s-t-ö-t-ö-n... :))
ArielJaPuklu kirjoitti:
Ehkä mun ja Puklun on sitten viisainta alkaa lesboiksi, jos kaikki miehet ovat samanlaisia intohimottomia kakkiaisia... (ಢ_ಢ❀)
Äläs ny..sulla pyörii kaks mukavaa ja kunnollisen tuntusta karjua täälläki :))
Ja varmasti on jossai joku kunnollinenki..eli ei ny sentäs saa heittää pyyhettä kehiin.
Nykyajan nuoret miehet on fiksuja verraten vähä aiempiin sukupolviin :)tinttu-liina kirjoitti:
Ja varmasti on jossai joku kunnollinenki..eli ei ny sentäs saa heittää pyyhettä kehiin.
Nykyajan nuoret miehet on fiksuja verraten vähä aiempiin sukupolviin :)Siis voi olla muitaki kunnollisia..:)
Meinaa jämpätä sivut :(Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Luuletko mun tuhmuuden kostautuvan ensi Jouluna vähentyneenä pakettien määränä? Koska sen etikettien vaihdon lisäksi rapsuttelin sua vaivihkaa parrasta AIKA monta kertaa. Ja sitten painoin suukon sun poskelle, sillä se tuntui sopivalta eleeltä Joulupukki-laulun jälkeen... (◔_◔❀)♫♪♫♪
No kyllä tuon tason välittäminen 300-vuotiaasta väsähtäneestä tontusta kirjattiin ylös monin plus-pistein... Tuhmuuden miinukset taisivat muistaakseni tulla lähes kokonaan kuitatuiksi:)
Mun mielestä ei kannata ajautua ainakaan intohimottomaan suhteeseen, jossa viikon kohokohta on Prismassa käynti... :))
Olen kyllä täysin samaa mieltä!
Prisma on tosi tylsä kauppa, Minimanissa käynti taas on todellinen viikon kliimaksi!ArielJaPuklu kirjoitti:
Ehkä mun ja Puklun on sitten viisainta alkaa lesboiksi, jos kaikki miehet ovat samanlaisia intohimottomia kakkiaisia... (ಢ_ಢ❀)
Ei kandee murusein ku mä oon suhun nii retkus et elän vaan niitä hetkii varten ku nähään. NIINKU RAKASTAN... <3
ArielJaPuklu kirjoitti:
Tää biisi on susta muru... <3
https://www.youtube.com/watch?v=uGneAd4h4Yw- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Ku elämä meniski niinku saduissa.. :)Taidan vaan nauttia sinkkupäivistä toistaiseksi ja unohtaa jätkät. Tossa ei ole mitään tavoiteltavaa:(
- Sun_flower
ArielJaPuklu kirjoitti:
Sopiiko seuraan? Masentaa noi parisuhdenäkymät, taidan hommata itelleni vaan koiran. Ekana vaiva hankkia jätkäkamu ja seuraavaksi loppuelämä pilalla saman tyypin kanssa:(
Sun_flower kirjoitti:
Taidan vaan nauttia sinkkupäivistä toistaiseksi ja unohtaa jätkät. Tossa ei ole mitään tavoiteltavaa:(
Jarrutappas ny vähäsen:)) Ei mun jutuilla ollu tarkoitus masentaa. Niinku tuos aiemmin kirjoitin, niin nykyajan nuoret miehet on fiksuja ja valveutuneita. Tietysti löytyy vanhemmistaki semmosia..riippuu vaan kuka on syntynyt onnellisten tähtien alla että semmonen osuu kohdalle :}
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Jarrutappas ny vähäsen:)) Ei mun jutuilla ollu tarkoitus masentaa. Niinku tuos aiemmin kirjoitin, niin nykyajan nuoret miehet on fiksuja ja valveutuneita. Tietysti löytyy vanhemmistaki semmosia..riippuu vaan kuka on syntynyt onnellisten tähtien alla että semmonen osuu kohdalle :}
Oli vaan huono päivä, ei muuta:) Hyvä vaan että varoitat ja opastat:)
Sun_flower kirjoitti:
Oli vaan huono päivä, ei muuta:) Hyvä vaan että varoitat ja opastat:)
No hyvä ettet paennu nunnaluostariin :)
tinttu-liina kirjoitti:
Nii unohtu..opettele vaihtamaan niitä pöksyjäki..Kesä tulossa, nii ei ole kiva jos kärpäsparvi tulee perässä.. :}
No meitsi on tässä hiukkasen arponut itsekseen että raaskisiko sitä vetää vielä jalkaan Untuvikolta saatuja joululahjakalsonkeja vai kulkisiko sitä toistaiseksi reikäisissä pierunrysissä.. :-O
tinttu-liina kirjoitti:
Siis voi olla muitaki kunnollisia..:)
Meinaa jämpätä sivut :(Jepulista vaan kun maajussi whatsapittaa aamuviidestä alkaen jonnekkin suuntaan eikä sälliä ole näkynyt täällä enää kuukausikaupalla että että.. :-O
tinttu-liina kirjoitti:
Untuvikko tunnistaa Teslan kilometrien päähän mutta muut autot ovatkin sitten merkiltään 'joku harmaa kai' jos tulee epähuomiossa kysyneeksi.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Pitää vaa aina toivoa, että sen namin kuorrutteen alla ei ole höttöä :))Olisit Lananen kysynyt siltä pienellä präntillä kirjoitetut loput vaatimukset.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi on tässä hiukkasen arponut itsekseen että raaskisiko sitä vetää vielä jalkaan Untuvikolta saatuja joululahjakalsonkeja vai kulkisiko sitä toistaiseksi reikäisissä pierunrysissä.. :-O
No mitäs sitä ny uusia tuhlaamaan. Käännä vaa takapuoli eteen, nii ei ainakaa pylly jäähdy ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Jepulista vaan kun maajussi whatsapittaa aamuviidestä alkaen jonnekkin suuntaan eikä sälliä ole näkynyt täällä enää kuukausikaupalla että että.. :-O
Usein oon miettinykki, että miksei häntä ole näkyny...Oli fiksu tyyppi. Kyllästykö meidän kakkajuttuihin..? :))
butch-cassidy kirjoitti:
Untuvikko tunnistaa Teslan kilometrien päähän mutta muut autot ovatkin sitten merkiltään 'joku harmaa kai' jos tulee epähuomiossa kysyneeksi.. ;-D
Mä muutes aattelin, että sellasissa maissa missä on kaameet liikennesaasteet, nii olis hyvä tollaset autot mitkä ei päästele mitään.
butch-cassidy kirjoitti:
Olisit Lananen kysynyt siltä pienellä präntillä kirjoitetut loput vaatimukset.. ;-D
Ai...olisko semmosiaki ollu?? Nyt mä tulin kyllä uteliaaks :)))
- keväisiä_mietteitä
ArielJaPuklu kirjoitti:
Olipa siinä kommentti, pääsi tämmöiseltä parkkiintuneelta ukoltakin tahaton naurunpyrskähdys. Olet hyvän mielen tuoja ihmetyttö:) Älä silti toteuta aikeitasi vaikka meistä äijistä ei näköjään ole muuta kuin riesaksi;)
No kyllä tuon tason välittäminen 300-vuotiaasta väsähtäneestä tontusta kirjattiin ylös monin plus-pistein... Tuhmuuden miinukset taisivat muistaakseni tulla lähes kokonaan kuitatuiksi:)
Mutta montakohan kiltteyspistettä mahdoin saada siitä, kun laitoin sun läpimärät villasukat ja lapikkaat takan eteen kuivumaan? Olit nimittäin tarponut niin paksussa hangessa, että niihin oli mennyt tosi paljon lunta. Niin, ja vedin sitten sun jalkoihin superlämpimät merinovillasukat, ettei sua olisi alkanut palella ja kohensin sun tyynyäkin ehkä noin kymmenen kertaa...
Voisiko niitä pisteitä käyttää esimerkiksi siten, että tulisit ensi Jouluna jakamaan mulle lahjoja sun bestiksen sijasta? Koska en ole ikinä vielä istunut tontun sylissä... (ب_ب❀)♡tinttu-liina kirjoitti:
Nykyajan nuoret miehet on fiksuja verraten vähä aiempiin sukupolviin :)Siis ei mua oikeasti huvita sitoutua pätkääkään tai luopua mun vapaudesta... :))
- Sun_flower
Siis ei mua oikeasti huvita sitoutua pätkääkään tai luopua mun vapaudesta... :))
Mitäpä jos jäät ilman jätkäkamua tuolla asenteella?:)
Sun_flower kirjoitti:
Mitäpä jos jäät ilman jätkäkamua tuolla asenteella?:)
Näpäytä kuva isommaksi ja kysypä uudelleen. Kuva on yleisesti saatavilla, urputtajille tämä tiedoksi.
- Ei_kuulu_tänne
hemmetin_hyvännäköinen kirjoitti:
Näpäytä kuva isommaksi ja kysypä uudelleen. Kuva on yleisesti saatavilla, urputtajille tämä tiedoksi.
Perusjengi tuntee ko. neitokaisen ulkonäöltä plus jokunen satunnainen kävijä. Uutta tarjoat vain muutamalle harvalle kuvioissa pyörijälle, heitä tuskin kiinnostaa. Tee miehen työ ja poista nikkisi, tai vaihda kuva kun se ei omasi ole.
- VesiVeijarista_iltaa
Noiden rintojen perään on kuolattu urakalla:P
- Ollaan_moikattu_joskus
Siis ei mua oikeasti huvita sitoutua pätkääkään tai luopua mun vapaudesta... :))
Sori että ihaillaan mutta olet tyrmäävän kaunis nainen, livenä tietty vielä kauniimpi.
Mutta montakohan kiltteyspistettä mahdoin saada siitä, kun laitoin sun läpimärät villasukat ja lapikkaat takan eteen kuivumaan? Olit nimittäin tarponut niin paksussa hangessa, että niihin oli mennyt tosi paljon lunta. Niin, ja vedin sitten sun jalkoihin superlämpimät merinovillasukat, ettei sua olisi alkanut palella ja kohensin sun tyynyäkin ehkä noin kymmenen kertaa...
Voisiko niitä pisteitä käyttää esimerkiksi siten, että tulisit ensi Jouluna jakamaan mulle lahjoja sun bestiksen sijasta? Koska en ole ikinä vielä istunut tontun sylissä... (ب_ب❀)♡Kyllä niitä pisteitä kertyi niin paljon että voisin tuohonkin suostua:)
Olen kyllä yleensä jouluaattona kamalan väsynyt johtuen kuukausien urakoinnista mutta katsotaan jos kuitenkin jaksaisin käväistä luonasi...- Ei_mahiksiasorry
Kyllä niitä pisteitä kertyi niin paljon että voisin tuohonkin suostua:)
Olen kyllä yleensä jouluaattona kamalan väsynyt johtuen kuukausien urakoinnista mutta katsotaan jos kuitenkin jaksaisin käväistä luonasi...Vanha seniilipappakin heräsi, kun pääsi näkemään nuorta lihaa :D
Ei_mahiksiasorry kirjoitti:
Vanha seniilipappakin heräsi, kun pääsi näkemään nuorta lihaa :D
Nyt meni yli hilseen, sorry...
Lihaa, on se sitten nuorta tai vanhaa, näen silloin tällöin vain ruokalautasellani. Kirjoitusintooni tuolla näköhavainnolla ei kuitenkaan ole pienintäkään vaikutusta.Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Anteeksipyyntö tästä, menee humalatilan ja vapun piikkiin:(((((
- Mokattiin_raskaasti
Taisi suuttua että oksat pois.........
Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa..
Poista se!
No, olen herkkä ja siitä voi olla haittaakin.. Ja, en siedä ilkeyttä ja uskonnollista höpinää.. Olen huono numeroissa, vissiin on laskemishäiriö.. Kerron jos keksin lisää..
Herkkyys ei itsessään ole mikään huono juttu. Tietysti liika herkkyys saa sit satuttamaan enempi..Ja ei kukaan siedä ilkeyttä, eikä tarvikkaa.
En minäkää mikää nero ole matikassa, mut täytyy aatella, että me ollaan hyviä sit muissa asioissa :)
Niinku tuolla kirjotin tontulle, nii mä olen kyllä täydellisen epätäydellinen. Näillä eväillä on menty ja eteenpäin mennään edelleen.tinttu-liina kirjoitti:
Herkkyys ei itsessään ole mikään huono juttu. Tietysti liika herkkyys saa sit satuttamaan enempi..Ja ei kukaan siedä ilkeyttä, eikä tarvikkaa.
En minäkää mikää nero ole matikassa, mut täytyy aatella, että me ollaan hyviä sit muissa asioissa :)
Niinku tuolla kirjotin tontulle, nii mä olen kyllä täydellisen epätäydellinen. Näillä eväillä on menty ja eteenpäin mennään edelleen.Sä Kittie kirjoitit tuossa, ettet siedä uskonnollista höpinää..No en minäkää mitään saarnaamista, mut mä rakastan Anna Puun laulua "Mestaripiirros" :)
Tuli tää vaa mieleen, ku tuos yhessä telkkumainoksessa tulee siitä pikku pätkä. Minusta se on äärettömän kaunis laulu. ♡
Ei oo siis mikää virsi kumminkaa..tinttu-liina kirjoitti:
Sä Kittie kirjoitit tuossa, ettet siedä uskonnollista höpinää..No en minäkää mitään saarnaamista, mut mä rakastan Anna Puun laulua "Mestaripiirros" :)
Tuli tää vaa mieleen, ku tuos yhessä telkkumainoksessa tulee siitä pikku pätkä. Minusta se on äärettömän kaunis laulu. ♡
Ei oo siis mikää virsi kumminkaa..Höh..unohtu taas jotakin..mä oon tämmöne jälkijunatyyppi . :))
Mä rakastuin tähän lauluun sillon ku Vain elämää-ohjelmassa Chisu lauloi sen kuoron kanssa niin kauniisti..Esittää sen paremmin ku Anna Puu :)- Sun_flower
Nuo on enempi hyviä puolia, paitsi tietty huono matikkapää. Se on myös minulla:)
tinttu-liina kirjoitti:
Sä Kittie kirjoitit tuossa, ettet siedä uskonnollista höpinää..No en minäkää mitään saarnaamista, mut mä rakastan Anna Puun laulua "Mestaripiirros" :)
Ei oo siis mikää virsi kumminkaa..En tykkää kun uskonnolliset väkisin tuputtaa uskontoaan, vaikkei kiinnosta.. Se on todella ärsyttävää.
Sun_flower kirjoitti:
Nuo on enempi hyviä puolia, paitsi tietty huono matikkapää. Se on myös minulla:)
Ai jaa, oliko vastaus minulle? Kiitos!😃 No, kauan sitten kun sairastuin ja olin sairaalassa, niin tutkittiin ja tehtiin kaikenlaisia testejä.. Olen aina ollut huono matikassa ja tuolla testeissä selvisi että on laskemishäiriö.. Kyllä tuli tyhmä olo..😐
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Ai jaa, oliko vastaus minulle? Kiitos!😃 No, kauan sitten kun sairastuin ja olin sairaalassa, niin tutkittiin ja tehtiin kaikenlaisia testejä.. Olen aina ollut huono matikassa ja tuolla testeissä selvisi että on laskemishäiriö.. Kyllä tuli tyhmä olo..😐
Hittolainen sentään kaikkea sitä testataan.. :-O
Olisit Chihunen kaivanut laskimen esiin.. ;-D
En tykkää kun uskonnolliset väkisin tuputtaa uskontoaan, vaikkei kiinnosta.. Se on todella ärsyttävää.
No joudutko sä sit koko ajan niiden tuputuksen kohteeksi?
Mä joskus löydän ovet takaa Jehovan todistajia ja nätisti kerron että on kiirusta. Otan kohteliaasti heidän esitteen mitä he jakavat. En halua olla kenellekkää töykeä.butch-cassidy kirjoitti:
Hittolainen sentään kaikkea sitä testataan.. :-O
Älä muuta sano.. No, piti minun katsoa musteläiskä-kuvia ja kerrata lauseita.. Muisti oli kyllä silloin huono, koska en juuri nukkunut ja ahdisti.
butch-cassidy kirjoitti:
Olisit Chihunen kaivanut laskimen esiin.. ;-D
Ei tainnut saada käyttää laskinta..😃
tinttu-liina kirjoitti:
No joudutko sä sit koko ajan niiden tuputuksen kohteeksi?
Mä joskus löydän ovet takaa Jehovan todistajia ja nätisti kerron että on kiirusta. Otan kohteliaasti heidän esitteen mitä he jakavat. En halua olla kenellekkää töykeä.Olen joskus.. Ja yksi minun kaveri alkoi uskonnolliseksi, yritti saada kirkkoon ja lässytti että olen rakas..😐 Suuttui kun sanoin suoraan että raamattu on satukirja ja uskonto huuhaata.. Nyt kuulemma menen helvettiin!😅
Olen joskus.. Ja yksi minun kaveri alkoi uskonnolliseksi, yritti saada kirkkoon ja lässytti että olen rakas..😐 Suuttui kun sanoin suoraan että raamattu on satukirja ja uskonto huuhaata.. Nyt kuulemma menen helvettiin!😅
No olisiko hän ymmärtänyt paremmin, jos olisit nätisti sanonut, ettei uskonto ole sinun juttusi, mutta kunnioitat kuitenkin hänen valintaansa? :)
- Sun_flower
Sinulle juuri, vaikutat kyllä fiksulta ja mukavalta. Testaajat taisivat olla itse tyhmiä:(
Toki alkuun sanoin nätisti, mutta se lipevyys ja rakkaaksi lässyttäminen ärsytti.. Ja kun sen saoin, niin pisti välit poikki ja hänen uskonnolliset ystävät sanoivat että helvettiin joudun..
Olisit antanu vaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :)
En usko että kukaan jaksaa kauaa jutella tietyistä asioista jos ei saa vastakaikua. Näin mä uskon..:)
Eri asia sitten jos ihan kamalaks käy, niin sitten on parempi pistää välit poikki..Haha, helvettiä ei ole olemassakaan. Tai korkeintaan se on täällä maan päällä ihan elävässä elämässä. Multa muuten kysellään monesti ortodoksisuuteen liittyvistä jutuista, koska niissä on täysin luterilaisuudesta poikkeavat tavat ja perinteet... :))
Haha, helvettiä ei ole olemassakaan. Tai korkeintaan se on täällä maan päällä ihan elävässä elämässä. Multa muuten kysellään monesti ortodoksisuuteen liittyvistä jutuista, koska niissä on täysin luterilaisuudesta poikkeavat tavat ja perinteet... :))
Toi ortodoksinen on jotenki pehmeämpi kuin luterilainen...
tinttu-liina kirjoitti:
Ainakin henkilökohtaisesti koen sen olevan osa mun identiteettiä. Ehkä ihmiset vieraantuvat luterilaisuudesta nimenomaan siksi, että sen koetaan olevan jatkuvassa myllerryksessä. Kun taas ortodoksisuudessa noudatetaan muuttumatonta ja pysyvää Traditiota, joka säilyy sukupolvelta toiselle täysin samana...
Haha, helvettiä ei ole olemassakaan. Tai korkeintaan se on täällä maan päällä ihan elävässä elämässä. Multa muuten kysellään monesti ortodoksisuuteen liittyvistä jutuista, koska niissä on täysin luterilaisuudesta poikkeavat tavat ja perinteet... :))
No ei tietenkään ole olemassa, kyllä sen tiedän.
Ainakin henkilökohtaisesti koen sen olevan osa mun identiteettiä. Ehkä ihmiset vieraantuvat luterilaisuudesta nimenomaan siksi, että sen koetaan olevan jatkuvassa myllerryksessä. Kun taas ortodoksisuudessa noudatetaan muuttumatonta ja pysyvää Traditiota, joka säilyy sukupolvelta toiselle täysin samana...
Ja nykyisessä elämänmenossa ihmiset kaipaa jotain pysyvää, kun kaikki muuttuu niin ettei perässä pysy.
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Salaperäinen ja mystinen, papeilla koristeelliset viitat ja pitkät parrat. Kaikki saarna lauletaan mikä on hassua.
Sun_flower kirjoitti:
Salaperäinen ja mystinen, papeilla koristeelliset viitat ja pitkät parrat. Kaikki saarna lauletaan mikä on hassua.
Tuo koristeellisuus on just hienoa tuossa. :)
Mä olen vähän harakka..kiiltävän perässä :)) Mä oon aina ihaillu esim. Venäjällä noita kupolikattorakennuksia. Tuntuu, että ulkomailla osataan tehdä kaikki jotenki hienommaksi. :}tinttu-liina kirjoitti:
Mä olen vähän harakka..kiiltävän perässä :)) Mä oon aina ihaillu esim. Venäjällä noita kupolikattorakennuksia. Tuntuu, että ulkomailla osataan tehdä kaikki jotenki hienommaksi. :}Nii..tykkään hirveesti noista ulkomaiden suurista kaupungeistaki, ku ne rakennukset ja kaikki paikat on valaistu niin upeesti :) Tää Kokkola on tietty pieni kaupunki, mut saishan tästäki valoilla ym. viihtyisämmän.
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Mä olen vähän harakka..kiiltävän perässä :)) Mä oon aina ihaillu esim. Venäjällä noita kupolikattorakennuksia. Tuntuu, että ulkomailla osataan tehdä kaikki jotenki hienommaksi. :}Uudet ev.lut. kirkkorakennukset on kyllä pliisuja, halleja joissa on vaan tuoleja:(
Sun_flower kirjoitti:
Uudet ev.lut. kirkkorakennukset on kyllä pliisuja, halleja joissa on vaan tuoleja:(
Totta..mut vaikka toi kirkko keskellä kaupunkia ei ihan tuore ole, nii kyllä siitä puuttuu samanlainen henki, ku mitä on vaikkapa Kaarlelan kirkossa.
Toi on just sitä sekatavarakauppameininkii. Jokainen vaatii vuorollaan jotain ja sit loppupeleis kukaan ei enää diggaa et mitä tuli tehtyy...
- hannuristojiimies
E ikinä pilkkaisi uskovaisia. Se ei ole minun tahto. Vääristellään minun elämää.
Päinvastoin olen kiitollinen avusta. Teen jatkuvaa hyväntekeväisyystyötä jatkossakin loppuelämäni.
T. Lapinsomali, inkeroinen, JmiesJokainen tekee niinkuin parhaaksi katsoo ja sehän on pääasia, että itse on tyytyväinen elämäänsä.
- hannuristojiimies
tinttu-liina kirjoitti:
Jokainen tekee niinkuin parhaaksi katsoo ja sehän on pääasia, että itse on tyytyväinen elämäänsä.
En kyllä pilkkaa muutenkaan ihonväriin, sukupuoleen, uskontoon liittyen ketään. En edes seksuaalisen suuntautumisen suhteen.
Ihmettelee suuresti miksi sielut ei saa elää elämäänsä ilman väkivaltaa jos niistä ei ole haittaa muille. Mitä se kenellekään kuuluu kun pyrkii elämään kunnolla ja rakastaa lähimmäistä nämä asiat.
Ihmisarvoa poljetaan nykyään monin tavoin ja sana tasa-arvo tai yhdenvertaisuus on lähinnä rikos josta lynkataan. Ymmärtäähän sen että jotkut ei halua luopua saavutetuista eduista ja se tuottaa harmitusta.
Väkivaltaa vastaan taistellen rankasti. Ei ikinä pitäisi olla sallittua väkivalta! Aina pitäisi pyrkiä rauhanomaisesti keskustelemaan ja sopimaan. No tää maailma on aika kuvottava, onneksi mahtuu paljon myös hyväsydämisiä ihmisiä. Niiden avulla minäkin jaksan enkä ole menettänyt täysin toivoani. Moni auttaa minuakin tietämättään vaikka vihaisi kun näen hyviä tekoja saan voimaa ja tulee hyvä mieli minulle vaikka Kärsin kovin. hannuristojiimies kirjoitti:
En kyllä pilkkaa muutenkaan ihonväriin, sukupuoleen, uskontoon liittyen ketään. En edes seksuaalisen suuntautumisen suhteen.
Ihmettelee suuresti miksi sielut ei saa elää elämäänsä ilman väkivaltaa jos niistä ei ole haittaa muille. Mitä se kenellekään kuuluu kun pyrkii elämään kunnolla ja rakastaa lähimmäistä nämä asiat.
Ihmisarvoa poljetaan nykyään monin tavoin ja sana tasa-arvo tai yhdenvertaisuus on lähinnä rikos josta lynkataan. Ymmärtäähän sen että jotkut ei halua luopua saavutetuista eduista ja se tuottaa harmitusta.
Väkivaltaa vastaan taistellen rankasti. Ei ikinä pitäisi olla sallittua väkivalta! Aina pitäisi pyrkiä rauhanomaisesti keskustelemaan ja sopimaan. No tää maailma on aika kuvottava, onneksi mahtuu paljon myös hyväsydämisiä ihmisiä. Niiden avulla minäkin jaksan enkä ole menettänyt täysin toivoani. Moni auttaa minuakin tietämättään vaikka vihaisi kun näen hyviä tekoja saan voimaa ja tulee hyvä mieli minulle vaikka Kärsin kovin.On niin totta kaikki tuo mitä kirjoitit. Kun vaan ihmiset koko maapallolla eläisivät sovussa ja annettaisiin ihmisten olla sellaisia kuin ovat.
Tiedättekös mitä...ku sehän on ihan tavallista, että meillä kaikilla ihmisillä on huolia ja murheita täs elämässä, nii
mä mietin sitä just, että miten nii erilailla me ihmiset käyttäydytään silloin ku huolet painaa. Jotku juo ja joku toinen taas syö suruunsa ym..
Mä olen sellainen, että mä en meinaa saada syötyä mitään jos oikein murehdin :(
Miten teillä?- Sun_flower
Ruoka ei maistu, noita suruunsa syöjiä on kai harvemmassa? Itse olen normaalipainoinen, hoikka ja pitkä:)
Sun_flower kirjoitti:
Ruoka ei maistu, noita suruunsa syöjiä on kai harvemmassa? Itse olen normaalipainoinen, hoikka ja pitkä:)
Ai, sä oot on massuihmisiä :)
Mä en ymmärrä miten ihmiset voi syödä murheisiinsa..Mä joudun silloin pakottamaan itteni syömään ees jotain että jaksaa.
Oon ihan normaalipainoinen kans, mut en mitenkää kamalan pitkä.
Joskus oonki täällä kitissy, ku irtokarkkihyllyjen ylimmät karkit saa jäädä sinne :)))tinttu-liina kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten ihmiset voi syödä murheisiinsa..Mä joudun silloin pakottamaan itteni syömään ees jotain että jaksaa.
Joskus oonki täällä kitissy, ku irtokarkkihyllyjen ylimmät karkit saa jäädä sinne :)))Siis tuo ylettyminen riippuu missä kaupassa on. En mä mikään metrimiina kumminkaa ole :))
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Joskus oonki täällä kitissy, ku irtokarkkihyllyjen ylimmät karkit saa jäädä sinne :)))Ne on pitemmällekin vaikeita ylettää, karkit rapisee useasti pitkin lattiaa jos ei ole tarkkana:)
Sun_flower kirjoitti:
Ne on pitemmällekin vaikeita ylettää, karkit rapisee useasti pitkin lattiaa jos ei ole tarkkana:)
Mitähä järkeä muutes kaupoilla on laittaa tavaraa nii ylös, ettei kukaan ylety ottamaan?? :[
Minä oon joskus joutunu jättää jotain ostamatta, ku ei vaa pituus riitä ja myyjäkää ei näy missään..
Nii juu..noita irtokarkkeja ku ottaa, nii ne laarit on joskus nii täynnä, että väkisinki ropisee lattialle :]
Hitto ku on mageeta olla sadas... :D
- Sun_flower
Peukuttakaa nyt joku tuota jätkää;)
Sun_flower kirjoitti:
Peukuttakaa nyt joku tuota jätkää;)
Ei makeaa mahan täydeltä :}
Artsi liitelee jo muutenkin. Jäbä pitää kohta sitoa puuhun kiinni :))- Sun_flower
artagnan kirjoitti:
Kai mä sit annan ite peukkuu... ;)
Antaisin jos voisin;)
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Ai mitä? ;)))))))))
Näköjään ei välitä ees vastata:(
Oletteko te hyviä stressaamaan?
Minä oon :[ Mä oon oikeen mestari siinä. Mä en ymmärrä miten jotku ihmiset osaa olla nii hermostumatta ja ilman stressiä ongelmien ja vastoinkäymisten edessä..oon kateellinen semmosille :{- Sun_flower
Monen kohdalla toi vahvuus on vaan esittämistä. Osaan stressata ja kehtaan myöntää:)
Sun_flower kirjoitti:
Monen kohdalla toi vahvuus on vaan esittämistä. Osaan stressata ja kehtaan myöntää:)
Hyvä etten ole ainoa täällä..
Mä tunnen pari ihmistä, jotka asennoituu ongelmii sillai, että tää on vaa elämää. On kuulemma turha stressata, ku ei se asia sillä haihdu.
No juu..ei kyllä näköjää auta vaikka tekis miten päin vaa..No hiton vaikeeta on olla stressaamatta jos lähipiiris on huolii. Kyl ne pyörii mieles alituiseen...
artagnan kirjoitti:
No hiton vaikeeta on olla stressaamatta jos lähipiiris on huolii. Kyl ne pyörii mieles alituiseen...
Sanos muuta...Ku joku asia rassaa, niin ei oikein osaa ilahtua mistään asiasta.
- keväisiä_mietteitä
Hyviä ollaan, jälkikasvu on semmoinen kestohuolenaihe. Maailma on raaka paikka verrattuna 60-70-lukujen lintukotoon, varoittaa saa nykyään joka asiasta:(
Hyviä ollaan, jälkikasvu on semmoinen kestohuolenaihe. Maailma on raaka paikka verrattuna 60-70-lukujen lintukotoon, varoittaa saa nykyään joka asiasta:(
Aika usein se meneeki nii, että ne huolenaiheet tulee läheisten ihmisten suunnasta.
On tää maailma kyllä muuttunu turvattomaksi paikaksi..
- Kaikki-on-väärin
Mukula kivet ollu satavuotta ennen kun oot syntynyt!ja niitä ei oo kun isollakadulla!turhaa valitusta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860